Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със запалването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със запалването

    Проблемът е следния: След като колата загрее при изключване на двигателя и последващ опит отново да се запали Отказва.Все едно недостига ток от акумулатора и неможе да запали.След около 20-30 мин след като изстине малко зор заман запалва... При студен старт този проблем го няма появява се само когато колата загрее.Дали проблема идва от акумулатора или от нещо друго дали да го сменя?

    #2
    Re: Проблем със запалването

    n3xx написа:
    Проблемът е следния: След като колата загрее при изключване на двигателя и последващ опит отново да се запали Отказва.Все едно недостига ток от акумулатора и неможе да запали.След около 20-30 мин след като изстине малко зор заман запалва... При студен старт този проблем го няма появява се само когато колата загрее.Дали проблема идва от акумулатора или от нещо друго дали да го сменя?
    Един приятел има подобен проблем. За съжалени все още нерешен.Като се опита да запали стартера или не превърта или върти много трудно, както че ли със слаб акумулатор. Не е от акумулатора със сигурност.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #3
      Наистина мн неприятен проблем.Чувал сум че може да е от "електромагнитен клапан" въобще има ли такова нещо?

      Коментар


        #4
        В същият момент ако се направи опит с друг акумулатор, колата пали ли нормално? В същият момент с този акумулатор ако се пробва на друга кола - тя пали ли нормално ? Ако отговорите са НЕ и ДА - проблемът остава да е някъде в стартера. Ако са ДА и НЕ - изглежда като проблем с акумулатора.

        Коментар


          #5
          Проблем в стартера на 100% четки,втулки,шалтер.

          Коментар


            #6
            Стартера е сменян не е от него.С друг акумулатор несъм пробвал... но и аз не мисля че проблема е в него защото ако беже от него и на студено няма да пали поне аз така си мисля...

            Коментар


              #7
              +1 с този странен проблем. Вече съм шах и мат. Всичко проверих от стартер до акумулатор през кабели и клеми. И продължава да си го прави когато си поиска. Някой път и да е топла колата си пали, някой път както е описано в първия пост. Вчера и студена ми го направи та си помислих че най-накрая съм открил ключа за бараката - акумулатора, ама не. Всичко си му е на ред. Замерих го и като го сложих пак проблема изчезна. Кой знае до кога Последно ми остава като идея нещо с контактите между кабелите и акумулатора, като загрее колата. Изглежда глупаво, но то логика не ми остана вече.....Понеже имах и подобен проблем с ел стъклата. Когато им скимне работеха, когато си искат не. След проверка на всички бушони се оказа че контакта на клемите във самата врата от кабелите е проблема. След едно основно почистване на въпросните клеми не съм имал проблеми с тия ел стъкла, та имам известни съмнения че и с паленето може да е нещо подобно. Като идея поне, иначе съм малко бос по колите специално та ако някой по-вещ използва идеята и му дойде наум какъв по конкретно може да е проблема, ще се радвам ако сподели, че си е особено дразнещ

              Коментар


                #8
                zaprianovbg написа:
                +1 с този странен проблем. Вече съм шах и мат. Всичко проверих от стартер до акумулатор през кабели и клеми. И продължава да си го прави когато си поиска. Някой път и да е топла колата си пали, някой път както е описано в първия пост. Вчера и студена ми го направи та си помислих че най-накрая съм открил ключа за бараката - акумулатора, ама не. Всичко си му е на ред. Замерих го и като го сложих пак проблема изчезна. Кой знае до кога Последно ми остава като идея нещо с контактите между кабелите и акумулатора, като загрее колата. Изглежда глупаво, но то логика не ми остана вече.....Понеже имах и подобен проблем с ел стъклата. Когато им скимне работеха, когато си искат не. След проверка на всички бушони се оказа че контакта на клемите във самата врата от кабелите е проблема. След едно основно почистване на въпросните клеми не съм имал проблеми с тия ел стъкла, та имам известни съмнения че и с паленето може да е нещо подобно. Като идея поне, иначе съм малко бос по колите специално та ако някой по-вещ използва идеята и му дойде наум какъв по конкретно може да е проблема, ще се радвам ако сподели, че си е особено дразнещ
                Разбира се.Преди време и аз имах подобен проблем на типото и се оказа че червения кабел мохйто отива към стартера няма добра маса с клемата на акумулатора.Затова винаги си проверявайте връзките колкото и добре защитени да са те от корозия или влага.Миаля че колегата Оги беше писал тема за почистване и освежаване на клеми и връзки
                Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
                Fiat Marea 1.6 16v 99

                Коментар

                Working...
                X