Проблемът е следния: След като колата загрее при изключване на двигателя и последващ опит отново да се запали Отказва.Все едно недостига ток от акумулатора и неможе да запали.След около 20-30 мин след като изстине малко зор заман запалва... При студен старт този проблем го няма появява се само когато колата загрее.Дали проблема идва от акумулатора или от нещо друго дали да го сменя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването
Collapse
X
-
Re: Проблем със запалването
n3xx написа:Проблемът е следния: След като колата загрее при изключване на двигателя и последващ опит отново да се запали Отказва.Все едно недостига ток от акумулатора и неможе да запали.След около 20-30 мин след като изстине малко зор заман запалва... При студен старт този проблем го няма появява се само когато колата загрее.Дали проблема идва от акумулатора или от нещо друго дали да го сменя?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
-
+1 с този странен проблем. Вече съм шах и мат. Всичко проверих от стартер до акумулатор през кабели и клеми. И продължава да си го прави когато си поиска. Някой път и да е топла колата си пали, някой път както е описано в първия пост. Вчера и студена ми го направи та си помислих че най-накрая съм открил ключа за бараката - акумулатора, ама не. Всичко си му е на ред. Замерих го и като го сложих пак проблема изчезна. Кой знае до кога Последно ми остава като идея нещо с контактите между кабелите и акумулатора, като загрее колата. Изглежда глупаво, но то логика не ми остана вече.....Понеже имах и подобен проблем с ел стъклата. Когато им скимне работеха, когато си искат не. След проверка на всички бушони се оказа че контакта на клемите във самата врата от кабелите е проблема. След едно основно почистване на въпросните клеми не съм имал проблеми с тия ел стъкла, та имам известни съмнения че и с паленето може да е нещо подобно. Като идея поне, иначе съм малко бос по колите специално та ако някой по-вещ използва идеята и му дойде наум какъв по конкретно може да е проблема, ще се радвам ако сподели, че си е особено дразнещ
Коментар
-
zaprianovbg написа:+1 с този странен проблем. Вече съм шах и мат. Всичко проверих от стартер до акумулатор през кабели и клеми. И продължава да си го прави когато си поиска. Някой път и да е топла колата си пали, някой път както е описано в първия пост. Вчера и студена ми го направи та си помислих че най-накрая съм открил ключа за бараката - акумулатора, ама не. Всичко си му е на ред. Замерих го и като го сложих пак проблема изчезна. Кой знае до кога Последно ми остава като идея нещо с контактите между кабелите и акумулатора, като загрее колата. Изглежда глупаво, но то логика не ми остана вече.....Понеже имах и подобен проблем с ел стъклата. Когато им скимне работеха, когато си искат не. След проверка на всички бушони се оказа че контакта на клемите във самата врата от кабелите е проблема. След едно основно почистване на въпросните клеми не съм имал проблеми с тия ел стъкла, та имам известни съмнения че и с паленето може да е нещо подобно. Като идея поне, иначе съм малко бос по колите специално та ако някой по-вещ използва идеята и му дойде наум какъв по конкретно може да е проблема, ще се радвам ако сподели, че си е особено дразнещFiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар