Колеги моля ви за някакви идеи. Преди няколко дена колата ми почна да тече. Разбрах каде е проблема. Просто тази тръбичка от водата и е дошло времето. Някой да има идеи как точно да процедирам, дали може да се намери такова нещо по магазините щото гледам че е на резба ама ми е трудно да го развия или по-добре нова трабичка с едно хубаво заваряване. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ей това незнам кво да го правя
Collapse
X
-
Това е тръбата за водата която минава през колектора! Няма да намериш такова нещо защото не е предвидено че може да се счупи! От резбата ли тече че на снимката не се вижда! Цял колектор е голяма хамалогия да сменяш .. най-добре заварка с аргон!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Не тече от резбата ами самата трабичка в която се пъха маркуча от долната страна е изядена. И аз мисля за заварка ама е на неудобно място и трябва да се сваля. Само че засега не помръдва пък и няма как да я хвана. Маи ще трябва да свалям колектора и да го нося на заварка. Проблема е че не ми сваля колектор май си е доста сложничкоFiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.
Коментар
-
първо, не е сложно, за 40 мин се маха иска само после гарнитура нова. второ, според мен го напъни с един водопровеоден ключ и ще тръгне, като се развие навиваш една резба на подходяща тръбичка и я слагаш и това е....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз те съветвам да не прибягваш чак до сваляне. Потърси по железарските магазини така наречената "течна заварка" за метал. Последната, която ползвах такава е на марката Бизон и по груби спомени издържа на 200 кг натоварване 180 градуса температура, без да се руши. С такава съм лепил пробка на блок на двигател и единствения начин да я свалиш после е само флекс!www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Благодаря ви голеги. Колата е моно - инжекция и не сам много наясно как да пусна тоя маркуч. Предполагам щом влиза там значи трябва да е там. А относно течната заварка, май ще пробвам само че отдолу незнам как ще я сложа. Приемам и други идей. Днеска пак ще се помъча да развия това кръглото. И ако някои знае отде мога да си взема такава трабичка и дали става да е от друга сплав, примерно мед.Fiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.
Коментар
-
Какъв дросел ?! Какъв инжекцион?! Това е за водата на колектора (после минава и във блока) .. водата идва от тръбата от водната помпа! Според мене ще тръгне само чрез нагряване и после с тръбен ключ!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Здравейте, колеги. Мисля утре да се пробвам да понапъна с тръбния ключ да видим ко ще стане. Че ще бъде много по удобно ако го смъкна и отида на заварка. А ако не стане ще се пробвам с тая течната заварка. Ходих и разпитах за нея от порядъка на 5 лв и уж доста държала. В който и да е случай ще ви информирам кво съм направил и ще направя снимки. Благодаря много за помоща. :DFiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.
Коментар
-
Не е 5 лв, от порядъка на 12 до към 20 лв е, зависимост от фирмата производител. Тия за 5 хич не ги пробвай.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Здравейте колеги. Напъвах и не става. Затова съм решил да свалям колектора или там каквото е. Махнах карбуратора. Само ако някой може да ми даде информация колко болта държат колектора, щото аз виждам само. И като ходя да си вземам гарнитура каква да искам. Благодаря.Fiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.
Коментар
-
Ти ша ме сбъркаш колко болта го държат ..... че кво те интересува, развиваш всички които виждаш че го държат и готово ся ако го държат 8 а не 6 да не би да се откажеш обаче маи наи лошото е .., поне до колкото си спомням на моята дедра (мотора е същия) няма как да свалиш само смукателния. Щото болтовете държат и изпускателния колектор, гарнитурата маи беше една и за двата колектора, така че няма мърдане ще трябва да ги откачиш и двата и наистина не е много приятна задача. А това ако го беше развил щях те призная тва месингово чудо завито в алуминии толкова години считаи че е като заварено. Трябваше да послушаш колегата, от другата страна по спомен си мисля че пак има такъв маркуч за водата тоест водата влезнала в колектора не минава през през главата а изтича от друг маркуч от другата му страна, така че просто свързваш двата маркуча и без да минава през колектора. Нищо му няма че няма да се топли голяма работа ползата и вредата от стоплянето му е спорна тема ще минеш и без него и ще си спестиш много ядове с сваляне на колектор само заради тая щуротия. А сигурно си и на газПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ти ша ме сбъркаш колко болта го държат ..... че кво те интересува, развиваш всички които виждаш че го държат и готово ся ако го държат 8 а не 6 да не би да се откажеш обаче маи наи лошото е .., поне до колкото си спомням на моята дедра (мотора е същия) няма как да свалиш само смукателния. Щото болтовете държат и изпускателния колектор, гарнитурата маи беше една и за двата колектора, така че няма мърдане ще трябва да ги откачиш и двата и наистина не е много приятна задача. А това ако го беше развил щях те призная тва месингово чудо завито в алуминии толкова години считаи че е като заварено. Трябваше да послушаш колегата, от другата страна по спомен си мисля че пак има такъв маркуч за водата тоест водата влезнала в колектора не минава през през главата а изтича от друг маркуч от другата му страна, така че просто свързваш двата маркуча и без да минава през колектора. Нищо му няма че няма да се топли голяма работа ползата и вредата от стоплянето му е спорна тема ще минеш и без него и ще си спестиш много ядове с сваляне на колектор само заради тая щуротия. А сигурно си и на газLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар