Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ей това незнам кво да го правя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ей това незнам кво да го правя

    Колеги моля ви за някакви идеи. Преди няколко дена колата ми почна да тече. Разбрах каде е проблема. Просто тази тръбичка от водата и е дошло времето. Някой да има идеи как точно да процедирам, дали може да се намери такова нещо по магазините щото гледам че е на резба ама ми е трудно да го развия или по-добре нова трабичка с едно хубаво заваряване. Благодаря предварително.
    Прикачени файлове
    Fiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.

    #2
    Това е тръбата за водата която минава през колектора! Няма да намериш такова нещо защото не е предвидено че може да се счупи! От резбата ли тече че на снимката не се вижда! Цял колектор е голяма хамалогия да сменяш .. най-добре заварка с аргон!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Не тече от резбата ами самата трабичка в която се пъха маркуча от долната страна е изядена. И аз мисля за заварка ама е на неудобно място и трябва да се сваля. Само че засега не помръдва пък и няма как да я хвана. Маи ще трябва да свалям колектора и да го нося на заварка. Проблема е че не ми сваля колектор май си е доста сложничко
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.

      Коментар


        #4
        първо, не е сложно, за 40 мин се маха иска само после гарнитура нова. второ, според мен го напъни с един водопровеоден ключ и ще тръгне, като се развие навиваш една резба на подходяща тръбичка и я слагаш и това е....
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Аз те съветвам да не прибягваш чак до сваляне. Потърси по железарските магазини така наречената "течна заварка" за метал. Последната, която ползвах такава е на марката Бизон и по груби спомени издържа на 200 кг натоварване 180 градуса температура, без да се руши. С такава съм лепил пробка на блок на двигател и единствения начин да я свалиш после е само флекс!
          www.CarProfi-BG.com
          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
          Най-атрактивните цени в София!

          Коментар


            #6
            това нали е пълен инжекцион. пусни един маркуч директно до казанчето без да минава през дросела и си решаваш проблема веднъж завинаги.

            Коментар


              #7
              Благодаря ви голеги. Колата е моно - инжекция и не сам много наясно как да пусна тоя маркуч. Предполагам щом влиза там значи трябва да е там. А относно течната заварка, май ще пробвам само че отдолу незнам как ще я сложа. Приемам и други идей. Днеска пак ще се помъча да развия това кръглото. И ако някои знае отде мога да си взема такава трабичка и дали става да е от друга сплав, примерно мед.
              Fiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.

              Коментар


                #8
                тва е типо/темпра според мен. става и от друга сплав. колегата колев обаче е дал най-лесното решение
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Какъв дросел ?! Какъв инжекцион?! Това е за водата на колектора (после минава и във блока) .. водата идва от тръбата от водната помпа! Според мене ще тръгне само чрез нагряване и после с тръбен ключ!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте, колеги. Мисля утре да се пробвам да понапъна с тръбния ключ да видим ко ще стане. Че ще бъде много по удобно ако го смъкна и отида на заварка. А ако не стане ще се пробвам с тая течната заварка. Ходих и разпитах за нея от порядъка на 5 лв и уж доста държала. В който и да е случай ще ви информирам кво съм направил и ще направя снимки. Благодаря много за помоща. :D
                    Fiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.

                    Коментар


                      #11
                      Не е 5 лв, от порядъка на 12 до към 20 лв е, зависимост от фирмата производител. Тия за 5 хич не ги пробвай.
                      www.CarProfi-BG.com
                      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                      Най-атрактивните цени в София!

                      Коментар


                        #12
                        Тази тръба си е изгнила! Най-добре да се смени а не да се заварява! Освен ако не искаш кърпеж работа. Тръбички и щусери се продават на много места. Все нещо ще пасне.
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Здравейте колеги. Напъвах и не става. Затова съм решил да свалям колектора или там каквото е. Махнах карбуратора. Само ако някой може да ми даде информация колко болта държат колектора, щото аз виждам само. И като ходя да си вземам гарнитура каква да искам. Благодаря.
                          Fiat Tipo 1.6 i.e. 94 г.

                          Коментар


                            #14
                            Ти ша ме сбъркаш колко болта го държат ..... че кво те интересува, развиваш всички които виждаш че го държат и готово ся ако го държат 8 а не 6 да не би да се откажеш обаче маи наи лошото е .., поне до колкото си спомням на моята дедра (мотора е същия) няма как да свалиш само смукателния. Щото болтовете държат и изпускателния колектор, гарнитурата маи беше една и за двата колектора, така че няма мърдане ще трябва да ги откачиш и двата и наистина не е много приятна задача. А това ако го беше развил щях те призная тва месингово чудо завито в алуминии толкова години считаи че е като заварено. Трябваше да послушаш колегата, от другата страна по спомен си мисля че пак има такъв маркуч за водата тоест водата влезнала в колектора не минава през през главата а изтича от друг маркуч от другата му страна, така че просто свързваш двата маркуча и без да минава през колектора. Нищо му няма че няма да се топли голяма работа ползата и вредата от стоплянето му е спорна тема ще минеш и без него и ще си спестиш много ядове с сваляне на колектор само заради тая щуротия. А сигурно си и на газ
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Slavi_Lancia написа:
                              Ти ша ме сбъркаш колко болта го държат ..... че кво те интересува, развиваш всички които виждаш че го държат и готово ся ако го държат 8 а не 6 да не би да се откажеш обаче маи наи лошото е .., поне до колкото си спомням на моята дедра (мотора е същия) няма как да свалиш само смукателния. Щото болтовете държат и изпускателния колектор, гарнитурата маи беше една и за двата колектора, така че няма мърдане ще трябва да ги откачиш и двата и наистина не е много приятна задача. А това ако го беше развил щях те призная тва месингово чудо завито в алуминии толкова години считаи че е като заварено. Трябваше да послушаш колегата, от другата страна по спомен си мисля че пак има такъв маркуч за водата тоест водата влезнала в колектора не минава през през главата а изтича от друг маркуч от другата му страна, така че просто свързваш двата маркуча и без да минава през колектора. Нищо му няма че няма да се топли голяма работа ползата и вредата от стоплянето му е спорна тема ще минеш и без него и ще си спестиш много ядове с сваляне на колектор само заради тая щуротия. А сигурно си и на газ
                              точно така е- трябва да се свали и изпускателния, защото са един в друг така да се каже... гарнитурата е една обща. за да се махне изпускателя трябва да се отдели и от двуцевката долу- лично аз го правех без канал, но е клинч. трябва и за там гарнитура. общо са около 10 лв двете. за двуцевката става от жигула колектора го държат 5-6 болта, иска гедоре и тънкостенен камък мисля 13 беше.... как няма да можеш да го развиеш с тръбния бре, то е голяма сила този ключ...
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X