Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за кормилен прът на пунто 2000г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за кормилен прът на пунто 2000г

    здр колеги,даите някакъв съвет на пунтото ми взе да се чува много тропане вече под волана някаде.казаха ми че било от кормилния прът там бил с каре и от там било.някои имал ли е такъв проблем някои съвет за смяната му.благодаря

    #2

    Коментар


      #3
      Колега виж къде е карето и някой да ти обира леко луфтовете а ти гледай карето дали мърда. На повечето автомобили където съм имал подобен проблем луфта не е бил в карето ами в частта която участва в регулирането на волана и същата част която при евентуален удар се свива за не пострадаш от волана.

      Коментар


        #4
        а тази част дали подлежи на смяна?ще се опитам да го намеря да видя

        Коментар


          #5
          По принцип е нещо като на шлиц и едната част плува в другата и когато се получи луфт в този шлиц и започва да тропа.

          Коментар


            #6
            Абе и при мене тропа леко под волана и не мога да го намеря точно от къде е.Колега - ако имаш развитие - моля те пиши.
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #7
              При мен също тропа мам*цата му Ако успеете да разберете какво трябва да се направи за да спре ще съм много благодарен ако споделите.

              Коментар


                #8
                колеги почвам да се ровя ако има нещо ново ще пиша

                Коментар


                  #9
                  Точно така, това е някаква пластмасова втулка на пръта, там е дерта, но иска ровене.....Аз вече си свикнах и не ми прави впечатление, чувам го само на паважи, но им намерих лека - избягвам ги

                  Коментар


                    #10
                    Ако е от пластмасовата втулка, като временно решение, а и като начин на диагностика-обира се луфта с набиване на пирончета с отрязани глави между втулката и шлиците.
                    Ex. Grande Punto Driver

                    Коментар


                      #11
                      колеги добре ама ми казаха че били два пръта долен (с каренцата) и горен (на волана).къде се намира тази втулка

                      Коментар


                        #12
                        Н-ВЪЛКЪТ написа:
                        колеги добре ама ми казаха че били два пръта долен (с каренцата) и горен (на волана).къде се намира тази втулка
                        За да не гадаете, и ви не говорят небивалици и брътвежи по сервизите ползвайте "FIAT E-PER", КОЙТО Е ВАЖНА ТЕМА В ТОЗИ РАЗДЕЛ!http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=32825Ето как изглежда този агрегат: цък! и цък!При мен проблема с тропането и трополенето се реши като свалиха РЕЙКАТА и смениха нищо и никакво лагерче на червяка за 2-3 лв. Благодарете на господ, че при автомобилите ФИАТ, то е сменяемо,и няма да се наложи да купувате нова рейка, както е прие едно РЕНО, например. То е имало малък луфт, който вече горе при волана не е толкова малък и от там идват тези неприятности.По темата е писано доста пъти, и бихте могли да го намерите, ползвайки търсачката.Успех!ПП.Всеки механик който има елементарно познание от автомобилите ФИАТ, ЗАСТАВА, ще изпълни тази операция за не повече от 2-2.5 часа. При мен това беше направено във Велинград и колата се промени.Беше удоволствие след това да се кара.Колата беше PUNTO-МК2,1.9 DS
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #13
                          багодаря на всички ще видим какво ще стане

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте колеги и аз имам същия проблем с това тракане под кормилото и направо се побарквам на тоя паваж.Някой може ли да ми каже къде се намира тази фтулка точно и как се сменя .Трябва ли да разглобявам цяларта кормилна уредба
                            Punto 1,2 60 hp

                            Коментар


                              #15
                              Някой разроши ли го този проблем най накрая или ще си караме така колите....

                              Коментар

                              Working...
                              X