Колеги, аз съм с Гранде Пунто и имах същия проблем. Оказа се разхлабен болт на съединението между кормилният прът и изходящия вал на ел. сервоусилвател. Затяга се през отвор в планката, която държи целия модул към таблото. Ако болтът е затегнат, препоръчително е да се развие, да се извади кормилният прът и да се прегледа съединението за пукнатини.
Здравеите.Имам пунто 2 и е със съ6тото почукване и проблема е наи вероятно в номер 12 на фигурата от предната страница.това е една втулка вътре на шлици.от едната страна ми беше по износена и я обарнах .Вече се чува по слабо и по глухо,тарся да взема нова.Тази втулка сварзва ел мотора с кормилния прът.Дано съм помогнал на някого.
Здравеите.Имам пунто 2 и е със съ6тото почукване и проблема е наи вероятно в номер 12 на фигурата от предната страница.това е една втулка вътре на шлици.от едната страна ми беше по износена и я обарнах .Вече се чува по слабо и по глухо,тарся да взема нова.Тази втулка сварзва ел мотора с кормилния прът.Дано съм помогнал на някого.
А как стигна до тази втулка? Какво друго се сваля освен капаците под волана, до сега не съм човъркал там но при първа възможност ще го разхвърлям.
Здравеи.Тази втулка се намира на оста на ел мотора.1 махаш пластмасата под волана.2 развиваш една крива планка(като броня).3 развиваш ел мотора.Всичко става без да махаш никакви букси.Общо взето не е нужно да разбира човек за до разглоби,нужни са 5 минути и подходящи инструменти
Благодаря колега ще я проверя за всеки случай. Като гледам тея пунтаци все нещо им тропа по кормилната уредба, май най добре си е хидравликата като гледам
ако е по оста едобре по може да се оправи 1 фигура 2 е самата рейка на края е лагерчето спомнато от NINO само да нее при Датчика проблема/ в средата една алуминиева кутия / там има едни зъбчати колела и червяк Имайте напредвид че МК 2 на горе от реикана нее като МК1
При мен проблема е според майстора е точно при зъбните колела и червяка, за пунто МК2 става въпрос. Имаш ли представа дали се свалят и дали се подлагат на ремонт
Коментар