Колеги, както някои от вас знаят, а други видяха наживо - десния ми калник се сгъна при прага. Какво трябва да си купя, може ли да се прецени по снимката ? Може би калник, и задния под-калник ? За да отида до Перник от София (в частност от Слатина до Драгичево), трябва ли да имам инсталирана винетка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на калник - СМЕНЕН
Collapse
Заключена тема
X
X
-
На преден калник няма заваряване- държи се само на винтове и тем подобни. Сваля се подкалника и има 2 болта които държат бронята за калника, има няколко болта на гредичката, 2 или 3 шестограма откъм коша и 1-2 откъм вратата, а отдолу (при сплеснатото) има болтове или винтове там вече не съм сигурен. По фугите има и някакво лепило.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
jorkos написа:Оги за винетка съм сигурен,че трябва да си инсталираш.А за другото не съм много сигурен дали може да мине без заварка.Иначе успех в смянатаAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
колега оги ... видях темята ти и реших да ти драсна 2-3 реда ... до колкото виждам калника ти е за сняма .... не е чак толкоз трудно да го разкачиш ... аз лично сам свалял калник на 1.6 16В. не е нищо особено като се имаше в предвид че отпреде предницата я нямаше (беше с челен удар и трябваше флекса да играе за да разкача калника от основата гредата която държи радиатора ..... колегата pi4_s_bravo е прав че калника е залепен с нещо подобно на епоксидна смола за купето .... и разлепянето му става много трудно .... (с щанга е значително по лесно ако не се налага да пазиш други елененти) "относно винетката незнам!" НО въпреки всичко така като гледам снимките май имаш поражения и по вратата .. така че ако имаш някой приятел тенекиджия те саветвам да идеш при него .... ще си спестиш много нерви ... друг е въпроса ако искаш да спестиш пари GOOD Luck !AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Разбира се че бих искал да спестя някой лев, ако може. Иначе вратата е напълно здрава ! Освен, разбира се, щетите от едно време по нея де. Иначе взех 68 лв от застрахователя, защото този калник вече е плащан веднъж за изчукване и боя, и не беше ремонтиран, и сега не ми платиха за боя. А отдолу за под-калника нещо ? Един елемент ли е, или са 2-3 ? Не съм вдигал колата да гледам точно там.
Коментар
-
Благодаря ви, след като от един сервиз с добри отзиви ми обявиха цена от 100 лева само за смяната, вече съм напълно сигурен че сам ще си сменя калника. Проучил съм всички болтове къде са, видях ги, може би ще ме затрудни само болтът под пластмасата на чистачката.ПП: Купих калник от италианеца за 50 лева, моят цвят (според 2 независими комплекта очи - моите и на баща ми) , с касова бележка, със супер дребни забележки по боята, може би с 1 паста ще се оправят, не закачат с нокът. Като цяло не съм доволен от обслужването там, обаче. Държат се надменно, и определено има само 1-2 компетентни, другите са пълнеж.
Коментар
-
какво може да се е случило .... както обикновенно става .... отиваш в някой префален сервиз .... казват ти някаква яка цифра за някаква незначителна работа и ти им теглиш майните и си го оправаш сам .... според мен оги е имал късмет че си е намерил калник с същата боя като неговата ... така само го сменя и не се занимава с бояджии .... пък и освен това е с 18лв. напред по мойте сметки така че всичко е точно .... само да смени калникаAUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ivan_dice написа:какво може да се е случило .... както обикновенно става .... отиваш в някой префален сервиз .... казват ти някаква яка цифра за някаква незначителна работа и ти им теглиш майните и си го оправаш сам .... според мен оги е имал късмет че си е намерил калник с същата боя като неговата ... така само го сменя и не се занимава с бояджии .... пък и освен това е с 18лв. напред по мойте сметки така че всичко е точно .... само да смени калникаFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Представи си кръстовище което изглеждаа като Y . Ние идваме отдолу, и тръгваме наляво вместо на дясно. После вече знаем че е трябвало надясно, и се връщаме. На кръстовището трябва от левия клон да идем в десния. И се прави почти обратен завой. На завоя имаше камък, през който минах с дясната гума, той се повдигна, изправи се един вид, и колата с цялата тежест легна на този камък с калника си. Това става в някакво село между Габрово и Дряново. Първо помисллих че е ударило в носача, или в шенкела, но после като спряхме видях действителността...
Коментар
-
Най вероятно калника е залепен със силикон. След като отвиеш твоят калник, изчисти силикона и сложи новият без да мажеш каквото и да било и виж дали си пасва добре навсякъде. Вече след проверката ако всичко е наред мажеш и ти със силикон и слагаш като гледаш да напаснеш калника преди да го стегнеш напълно. Двойна работа е но няма начин, по добре два пъти да сглобиш и разглобиш колата от колкото бронята или нещо друго да не стой както трябва.
Коментар
-
chaveto написа:Най вероятно калника е залепен със силикон. След като отвиеш твоят калник, изчисти силикона и сложи новият без да мажеш каквото и да било и виж дали си пасва добре навсякъде. Вече след проверката ако всичко е наред мажеш и ти със силикон и слагаш като гледаш да напаснеш калника преди да го стегнеш напълно. Двойна работа е но няма начин, по добре два пъти да сглобиш и разглобиш колата от колкото бронята или нещо друго да не стой както трябва.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар