Понеже виждам че има доста хора които поназнайват моля за помощ. Значи да обясня проблема, колата ми гасне при студено палене сутрин един път. След като изгасне един път на втория я паля и няма никакъв проблем работи си нормално няма да глъхне нищо, но иска да изгасне един път, баси много се нервя. Това е от когато я купих все така си прави. Закарах колата на елкон и откриха 1 грешка-твърде богата смес действитено колицата гореше малко повече 12 градско лятото. Смених ламбда сонда и горенето се оправи сега гори 10 градско и то в студените дни, но проблема с гасненето остана, смених температурен датчик но датчика е от една морга мериха го едни майстори и казаха че работи, но проблема остана. Скоро открих нещо като сменях акумулатора, когато смених акумулатора колата остана без ток около 30 минути при което когато го сложих проблема изчезна до оня ден (около 3 месеца), но от оня ден е същото . Вчера се свтнах като четох доста неща във форума и си ресетнах компютъра и пак всичко е шест тук два дена паля нормално но докога. Явно трупа грешка. Ако имате някакви идеи HELP, че се нервя, не може така бегачката да гасне. Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен проблем ПОМОЩ
Collapse
X
-
Трупа грешки... може да е и от лош бензин... какъв бензин и от къде сипваш?може и помпата някой път да ти здавва багажа и да трупа и от там грешки... незнам - щом гасне тъй значи явно при паленето качва малко бензин който бързо се изпарява и изчезва по тръбите и трябва втори път да качи...FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
-
Забравих да кажа че нямам газово, а пък за бензина от Шел го зареждам и то в повечето случаи особено сега зимата слагам V-Power или ама по рядко и от Лукойл, OMV не ме кефят щото май доста лъжат там само пия кафе сутрин, никога не зареждам от малки бензиностанции. Така че не мисля а и сменях и горивен филтър миналата година още е на 5000 хил. ама нямаше никакъв ефект, пак си гаснеше.Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка
Коментар
-
Проблема, струва ми се може да е на много места. На първо четене се сещам за свещите, запалването, подаването на гориво и т.н. А диагностиката грешка в какво показа.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Iwan написа:Аз имах обсолютно същия проблем с ТИПО 1.4 и в сервиза на фиат в Пловдив ми казаха ,че имало някакъв клапан на помпата и той бил изпуснал и за това като постои малко колата горивото се отичало,и за това първо запали после изгасне и след това вече си пали нормално и си работи.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Колата е пълна инжекция. И друго да ви кажа забелязал съм че когато съм ресетнал компютъра и когато си пали нормално не гасне, когато я запаля за първи път се изфорсира до около 1800-1900 оборота и после плавно ги сваля до 1100 и така работи извесно време после стават 1000 и като загрее 900. А когато гасне при първо палене е съвсем различно. То първото е ясно гасне на второто обаче като запаля вдига оборотите до 1400-1500 после бързо ги сваля на 1000, стои така 30тина секунди и после ги сваля веднага на 900 независимо че колата не е загряла. Аз и затова се насочих към температурен датчик. Пък и друго като започне да гасне съм забелязал и че от аспуха започва да мирише доста повече на бензин. Можете ли да ми кажете къде във Варна има добър елкон където мога да я закача.Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка
Коментар
-
Къде се намира този горивен клапан, макар че се съмнявам, но вие знаете повече де. Съмнявам се защото ако е както вие казвате от този клапан би трябвало и зимата и лятото да гасне при едни интервали от време а това не е така. Лятото гасне само сутрин като я запаля а през деня когато и да я запаля и след 8 часа пали без да огасне а зимата когато е студено и след час да я запаля пак огасва, а времето за отичане на горивото зимата и лятото предполагам че няма да е чак толкова различно.Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка
Коментар
-
моторче за празен ход електромагнитен клапан/винтил/ автоматичен смукач или както му е там името /всеки му вика различно/ 99% в него е проблема намира се до термостата, в горния край влиза букса, а от самата част излизат два мъркучаTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
има добър елкон до аутомотор.сервиза който се намира на завоя на владислав и христо смирненски.казва се тех-ко.не се влиза директно от булеварда.там пи4а засбира доста.ходил съм няколко пъти и саям доволен .май 25 или 30 лева беше.Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар