Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем ПОМОЩ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем ПОМОЩ

    Понеже виждам че има доста хора които поназнайват моля за помощ. Значи да обясня проблема, колата ми гасне при студено палене сутрин един път. След като изгасне един път на втория я паля и няма никакъв проблем работи си нормално няма да глъхне нищо, но иска да изгасне един път, баси много се нервя. Това е от когато я купих все така си прави. Закарах колата на елкон и откриха 1 грешка-твърде богата смес действитено колицата гореше малко повече 12 градско лятото. Смених ламбда сонда и горенето се оправи сега гори 10 градско и то в студените дни, но проблема с гасненето остана, смених температурен датчик но датчика е от една морга мериха го едни майстори и казаха че работи, но проблема остана. Скоро открих нещо като сменях акумулатора, когато смених акумулатора колата остана без ток около 30 минути при което когато го сложих проблема изчезна до оня ден (около 3 месеца), но от оня ден е същото . Вчера се свтнах като четох доста неща във форума и си ресетнах компютъра и пак всичко е шест тук два дена паля нормално но докога. Явно трупа грешка. Ако имате някакви идеи HELP, че се нервя, не може така бегачката да гасне. Мерси предварително.
    Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка

    #2
    Трупа грешки... може да е и от лош бензин... какъв бензин и от къде сипваш?може и помпата някой път да ти здавва багажа и да трупа и от там грешки... незнам - щом гасне тъй значи явно при паленето качва малко бензин който бързо се изпарява и изчезва по тръбите и трябва втори път да качи...
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      Забравих да кажа че нямам газово, а пък за бензина от Шел го зареждам и то в повечето случаи особено сега зимата слагам V-Power или ама по рядко и от Лукойл, OMV не ме кефят щото май доста лъжат там само пия кафе сутрин, никога не зареждам от малки бензиностанции. Така че не мисля а и сменях и горивен филтър миналата година още е на 5000 хил. ама нямаше никакъв ефект, пак си гаснеше.
      Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка

      Коментар


        #4
        Проблема, струва ми се може да е на много места. На първо четене се сещам за свещите, запалването, подаването на гориво и т.н. А диагностиката грешка в какво показа.
        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
        Нека Силата на бъде с Нас...

        Коментар


          #5
          И помпата съм отварял докато врътна ключа и започва да хърля гориво иначе налягане не съм мерил защото не знам как ама ми се вижда че бачка иначе как мога да измеря налягането което дава помпата.
          Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка

          Коментар


            #6
            Marenero написа:
            И помпата съм отварял докато врътна ключа и започва да хърля гориво иначе налягане не съм мерил защото не знам как ама ми се вижда че бачка иначе как мога да измеря налягането което дава помпата.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Все пак иди още веднъж да прочетат грешката от ECU-то. Иначе другото е търсене слепешката.
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #8
                Аз имах обсолютно същия проблем с ТИПО 1.4 и в сервиза на фиат в Пловдив ми казаха ,че имало някакъв клапан на помпата и той бил изпуснал и за това като постои малко колата горивото се отичало,и за това първо запали после изгасне и след това вече си пали нормално и си работи.

                Коментар


                  #9
                  Iwan написа:
                  Аз имах обсолютно същия проблем с ТИПО 1.4 и в сервиза на фиат в Пловдив ми казаха ,че имало някакъв клапан на помпата и той бил изпуснал и за това като постои малко колата горивото се отичало,и за това първо запали после изгасне и след това вече си пали нормално и си работи.
                  Малко е off ама карбураторно ли?
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    Колата е пълна инжекция. И друго да ви кажа забелязал съм че когато съм ресетнал компютъра и когато си пали нормално не гасне, когато я запаля за първи път се изфорсира до около 1800-1900 оборота и после плавно ги сваля до 1100 и така работи извесно време после стават 1000 и като загрее 900. А когато гасне при първо палене е съвсем различно. То първото е ясно гасне на второто обаче като запаля вдига оборотите до 1400-1500 после бързо ги сваля на 1000, стои така 30тина секунди и после ги сваля веднага на 900 независимо че колата не е загряла. Аз и затова се насочих към температурен датчик. Пък и друго като започне да гасне съм забелязал и че от аспуха започва да мирише доста повече на бензин. Можете ли да ми кажете къде във Варна има добър елкон където мога да я закача.
                    Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка

                    Коментар


                      #11
                      Къде се намира този горивен клапан, макар че се съмнявам, но вие знаете повече де. Съмнявам се защото ако е както вие казвате от този клапан би трябвало и зимата и лятото да гасне при едни интервали от време а това не е така. Лятото гасне само сутрин като я запаля а през деня когато и да я запаля и след 8 часа пали без да огасне а зимата когато е студено и след час да я запаля пак огасва, а времето за отичане на горивото зимата и лятото предполагам че няма да е чак толкова различно.
                      Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка

                      Коментар


                        #12
                        Не знам как е на пълния инжекцион регулирането на оборотите на празен ход. Ако е с моторче - със сигурност е в него проблема. Мойта прави абсолютно същия номер, само че е моно...
                        FIAT Tipo 1,4mi - EX
                        Alfa Romeo 146ti - EX
                        Alfa Romeo 156 2,4JTD

                        Коментар


                          #13
                          моторче за празен ход електромагнитен клапан/винтил/ автоматичен смукач или както му е там името /всеки му вика различно/ 99% в него е проблема намира се до термостата, в горния край влиза букса, а от самата част излизат два мъркуча
                          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                          UNO 1.0 FIRE

                          Коментар


                            #14
                            има добър елкон до аутомотор.сервиза който се намира на завоя на владислав и христо смирненски.казва се тех-ко.не се влиза директно от булеварда.там пи4а засбира доста.ходил съм няколко пъти и саям доволен .май 25 или 30 лева беше.
                            Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
                            Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
                            Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
                            BMW X3 3.0D Aut

                            Коментар


                              #15
                              Мерси колеги
                              Fiat Tempra 1.8 SW 836A5.000 8-клапановата двувалка

                              Коментар

                              Working...
                              X