Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Струйка пара откъм радиатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Струйка пара откъм радиатора

    Направи ми впечатление че след изкачване на баира към къщи излиза лека пара изпод капака. Видях че идва от края на радиатора, там където е прихванат към пластмасите. Същевременно загуба на охладителна течност и петно отдолу няма, или поне загубата е толкова малка че не се налага доливане. Предполагам че има малка дупчица.Въпроса ми е това с някаква добавка към антифриза дали може да се оправи и евентуално да препоръчте някаква марка?
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    Re: Струйка пара откъм радиатора

    zgabrovski написа:
    Направи ми впечатление че след изкачване на баира към къщи излиза лека пара изпод капака. Видях че идва от края на радиатора, там където е прихванат към пластмасите. Същевременно загуба на охладителна течност и петно отдолу няма, или поне загубата е толкова малка че не се налага доливане. Предполагам че има малка дупчица.Въпроса ми е това с някаква добавка към антифриза дали може да се оправи и евентуално да препоръчте някаква марка?
    Ами снощи спомняш ли си как друсна на бордюра!? Да не би да се е разместило някое водно съединение.Провери я на канал.
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    Коментар


      #3
      Може би е "тръгнал" вече , но щом не губиш антифриз можеш да пробваш с онези добавки, които продават по бензиностанцийте за запушване. При мен губеше течност - половин разширител за месец. Отначало се чудех къде отива докато една сутрин не видях малка капка под радиатора. В сервиза ме посъветваха направо да сменя радиатора. Може и да е било от комерсиална гледна точка, но има и друго по повод на тези "запушващи" добавки, че не е ясно къде ще запушат..... Между другото шефа на сервиза, който ми е познат ми каза: от личен опит - радиатора на Типо-то изкарва 10-тина години. Знам, че ти караш Брава, ама знаеш ли кой е производителя на радиатора???
      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

      Коментар


        #4
        Здравко, може да е вода от някоя локва попаднала там и при изпарението си да се получава такава пара...
        FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

        Коментар


          #5
          Re: Струйка пара откъм радиатора

          Nino написа:
          Ами снощи спомняш ли си как друсна на бордюра!? Да не би да се е разместило някое водно съединение.Провери я на канал.
          Ха ха става въпрос за другата кола!Не е от локва, дима е от горе близо до захващането на радиатора та и аз си мисля че "тръгва" и за това питам дали има шанс с тая добавка да го "спра" поне временно или само ще се давам парите на вятъра...
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #6
            Нищо, ти пак я провери на канал.Да не стане като мен.Същата работа, и казват ами радиатора е АУТ.Аз търча в магазина моментално и като отидох да го сменяме, се оказа,че е разместено съединение.Та сега си имам и резервен радиатор за 180лв в оригинален ВОХ. Yellow_Flash_Colorz_PDT_08
            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

            Коментар


              #7
              Ще ида, има логика в това което казваш.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                пич ако е радиатора с добавка 100% ще стане - при мен преди 1.5 месеца протече .......... и то бая ...... но с правилната добавка нещата заспаха ..............засега . Добавката е една в прозрачна кутийка само стружки без никаква течност и я продават на Лукойл........... за 2-3 часа теча го няма........... но недей да прекаляваш с добавките да не запуши радиатора на парното, че табло да сваляш не е работа........Иначе задължително първо се убеди от къде иде проблема..................данои съм бил полезен. Успех
                Пунто '95 1.1

                Коментар


                  #9
                  Ами ако спре парното пак ли продължава да циркулира водата през него?
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    ами просто нямаш парно но не мисля че има други последици..............но........
                    Пунто '95 1.1

                    Коментар


                      #11
                      Здравко, пробай с добавка първо! Разгледай на светло и виж дали наистиан не е от някое съединение, или пробка. Ако ли пък не си вземи добавка на liqui-moly например. Има ги в някои OMV и Billa. Два вида са. Единият за малки течове, другия за по-големи. Аз си взех от първият вид и теча от радиатора (или съединенията му) спря! Има добавки и на много други фирми, просто споделям тази, която съм ползвал! Ето я тук моята добавка:http://www.liqui-moly.de/web/lmhomee...iatoradditives
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря за отговорите колеги.Ще взема от тази за малките течове защото ми се струва че е дупчица колкото карфичка.
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                        http://forum.fiat-bg.org

                        Коментар


                          #13
                          и при мен се получаваше същото димене сутрин , обаче се оказа че е от гарнитурата на колекторните тръби и то само при първите 20 мин. след паленеявно пропускането е съвсем малко защото след загряване няма дим
                          Croma i.e. SX

                          Коментар


                            #14
                            pmp написа:
                            и при мен се получаваше същото димене сутрин , обаче се оказа че е от гарнитурата на колекторните тръби и то само при първите 20 мин. след паленеявно пропускането е съвсем малко защото след загряване няма дим
                            ако е студено времето така се получава... гарнитурата си губи свойствата и покрай нея излиза дим... тук, само че колегата има проблем с радиатора и проблема е от вода и е при загрял двигател...
                            FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

                            Коментар

                            Working...
                            X