Направи ми впечатление че след изкачване на баира към къщи излиза лека пара изпод капака. Видях че идва от края на радиатора, там където е прихванат към пластмасите. Същевременно загуба на охладителна течност и петно отдолу няма, или поне загубата е толкова малка че не се налага доливане. Предполагам че има малка дупчица.Въпроса ми е това с някаква добавка към антифриза дали може да се оправи и евентуално да препоръчте някаква марка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Струйка пара откъм радиатора
Collapse
X
-
Струйка пара откъм радиатора
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
Re: Струйка пара откъм радиатора
zgabrovski написа:Направи ми впечатление че след изкачване на баира към къщи излиза лека пара изпод капака. Видях че идва от края на радиатора, там където е прихванат към пластмасите. Същевременно загуба на охладителна течност и петно отдолу няма, или поне загубата е толкова малка че не се налага доливане. Предполагам че има малка дупчица.Въпроса ми е това с някаква добавка към антифриза дали може да се оправи и евентуално да препоръчте някаква марка?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Може би е "тръгнал" вече , но щом не губиш антифриз можеш да пробваш с онези добавки, които продават по бензиностанцийте за запушване. При мен губеше течност - половин разширител за месец. Отначало се чудех къде отива докато една сутрин не видях малка капка под радиатора. В сервиза ме посъветваха направо да сменя радиатора. Може и да е било от комерсиална гледна точка, но има и друго по повод на тези "запушващи" добавки, че не е ясно къде ще запушат..... Между другото шефа на сервиза, който ми е познат ми каза: от личен опит - радиатора на Типо-то изкарва 10-тина години. Знам, че ти караш Брава, ама знаеш ли кой е производителя на радиатора???FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Re: Струйка пара откъм радиатора
Nino написа:Ами снощи спомняш ли си как друсна на бордюра!? Да не би да се е разместило някое водно съединение.Провери я на канал.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Нищо, ти пак я провери на канал.Да не стане като мен.Същата работа, и казват ами радиатора е АУТ.Аз търча в магазина моментално и като отидох да го сменяме, се оказа,че е разместено съединение.Та сега си имам и резервен радиатор за 180лв в оригинален ВОХ. Yellow_Flash_Colorz_PDT_08SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ще ида, има логика в това което казваш.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
пич ако е радиатора с добавка 100% ще стане - при мен преди 1.5 месеца протече .......... и то бая ...... но с правилната добавка нещата заспаха ..............засега . Добавката е една в прозрачна кутийка само стружки без никаква течност и я продават на Лукойл........... за 2-3 часа теча го няма........... но недей да прекаляваш с добавките да не запуши радиатора на парното, че табло да сваляш не е работа........Иначе задължително първо се убеди от къде иде проблема..................данои съм бил полезен. УспехПунто '95 1.1
Коментар
-
Здравко, пробай с добавка първо! Разгледай на светло и виж дали наистиан не е от някое съединение, или пробка. Ако ли пък не си вземи добавка на liqui-moly например. Има ги в някои OMV и Billa. Два вида са. Единият за малки течове, другия за по-големи. Аз си взех от първият вид и теча от радиатора (или съединенията му) спря! Има добавки и на много други фирми, просто споделям тази, която съм ползвал! Ето я тук моята добавка:http://www.liqui-moly.de/web/lmhomee...iatoradditivesFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Благодаря за отговорите колеги.Ще взема от тази за малките течове защото ми се струва че е дупчица колкото карфичка.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
pmp написа:и при мен се получаваше същото димене сутрин , обаче се оказа че е от гарнитурата на колекторните тръби и то само при първите 20 мин. след паленеявно пропускането е съвсем малко защото след загряване няма димFIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар