Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ами гарнитурка капак на клапаните....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ами гарнитурка капак на клапаните....

    ами колеги накратко виждам я как протече за 1-2 седмици и ми се иска да я сменя кажете някой конкретно сменял ли е на Пунто - знам че им е болна точка и от къде е взел качествена ............ ако пък трябва силиконче нещо кажете де се потрудя
    Пунто '95 1.1

    #2
    добре де ама няма ли някфа сериозна паста евентуално да си стане както трябва или ........... пък много добра гарнитурка да речем оригинал ?щото тъп дефект би било да си тече от там точно
    Пунто '95 1.1

    Коментар


      #3
      На мойто пунто като му регулираха клапаните след това протече, купих няква гарнитура каквато имаха в магазина незнам дали е оригинална сложих я като преди това я намазах с червен силикон вече 9000 км съм минал от тогава и няма проблеми
      PUNTO 1.1 94г.

      Коментар


        #4
        Задължително сложи силикон! Иначе, колкото и добре да изглежда новата гарнитура вероятността да протече е голяма!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          мерси хора явно ще е със силикон
          Пунто '95 1.1

          Коментар


            #6
            Може да стане добре и без силикон

            Здравей!Преди 2 месеца смених въпросната гарнитура. Сменяхме я с моя майстор, голям специалист без съмнение.Сложихме силикон както и той ме посъветва.Почистихме, намазахме, чакахме да изсъхне всичко както трябва.Като запалих и я изкарах от гаража и ми призля - тече масло като река. Изпуснала.Айде за нова гарнитура (от същия магазин), почиствай с бензин всичко омаслено.Този път я сложихме без силикон. Никакви оплаквания оттогава досега, капцича не е пропуснала.Дано при теб да се получи, успех!
            Punto ELX MPI 90

            Коментар


              #7
              ами колега как няма да протече като си изчакал силикона да стегне и тогава си монторал или аз не съм те разбрал правилно
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                И при мен е със силикон - черен. Не съм я слагал аз, но ясно се вижда силикона, който на доста места излиза по ръбовете. Не изпуска и капчица масло. Явно трябва да се слага силикон.
                минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
                Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

                Коментар


                  #9
                  Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    Re: Може да стане добре и без силикон

                    Spuky написа:
                    Здравей!Преди 2 месеца смених въпросната гарнитура. Сменяхме я с моя майстор, голям специалист без съмнение.Сложихме силикон както и той ме посъветва.Почистихме, намазахме, чакахме да изсъхне всичко както трябва.Като запалих и я изкарах от гаража и ми призля - тече масло като река. Изпуснала.Айде за нова гарнитура (от същия магазин), почиствай с бензин всичко омаслено.Този път я сложихме без силикон. Никакви оплаквания оттогава досега, капцича не е пропуснала.Дано при теб да се получи, успех!
                    При мене се получи същото но на типо. Проблема според мен е че при стягане силикона прави уплътнението хлъзгаво и е бая трудно да го стегнешправилно.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #11
                      geshabeli написа:
                      Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.
                      Колега... на въпросното място няма почти никакво налягане! Още повече, че има отвор за отвеждане на маслените пари. Не виждам, каква е философията за завиване на болтовете на диагонал, като се започне от средата!? Поне три пъти съм извършвал тази операция на старата кола, която бе с коркова гарнитура и един път на фиата, който е с гумена. Корковата гарнитура трябва да се сменя при всяко сваляне на капака, иначе няма да уплътни добре. Последният път ми бяха пробутали гарнитура, която не бе за моя модел. Почистих малко старата с разредител, наклепах я с червения силикон и до ден днешен (вече 2 години) не е излезнала и капчица масло! За фиата купих хубава, гумена гарнитура... разчитах, че ще мине без силикон, но уви! Сега на доста места е мазничко и на пролет ще разглабям за да я клепам със силикон. Та в заключение искам да кажа, че е препоръчително да не кажа задължително да се клепат гарнитурите със силикон и най-вече гумените! Процедурата по смяна гарнитурата на капака не е нищо особено за нормално технически грамотен човек.
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        Аз моята си я смених сам. Най-обикновена гумена гарнитура. Без силикон. Вече две години нямам никакви течове.
                        FIAT Tipo 1,4mi - EX
                        Alfa Romeo 146ti - EX
                        Alfa Romeo 156 2,4JTD

                        Коментар


                          #13
                          Vladim написа:
                          geshabeli написа:
                          Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.
                          Колега... на въпросното място няма почти никакво налягане! Още повече, че има отвор за отвеждане на маслените пари. Не виждам, каква е философията за завиване на болтовете на диагонал, като се започне от средата!? Поне три пъти съм извършвал тази операция на старата кола, която бе с коркова гарнитура и един път на фиата, който е с гумена. Корковата гарнитура трябва да се сменя при всяко сваляне на капака, иначе няма да уплътни добре. Последният път ми бяха пробутали гарнитура, която не бе за моя модел. Почистих малко старата с разредител, наклепах я с червения силикон и до ден днешен (вече 2 години) не е излезнала и капчица масло! За фиата купих хубава, гумена гарнитура... разчитах, че ще мине без силикон, но уви! Сега на доста места е мазничко и на пролет ще разглабям за да я клепам със силикон. Та в заключение искам да кажа, че е препоръчително да не кажа задължително да се клепат гарнитурите със силикон и най-вече гумените! Процедурата по смяна гарнитурата на капака не е нищо особено за нормално технически грамотен човек.
                          човека, който смени моята каза следното: Силикона е нужен само ако си взил некачествена гарнитура за да ти уплътни финните пори. Ако си вземеш гумена, след известно време ще ти се отвърне от горещините, от каквато и гума да е. Ясно ми е за почистването. И не разчитай че всеки ще я смени както ти би могъл!
                          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                          Коментар


                            #14
                            Както казах всеки технически грамотен човек би могъл да я смени! Плюс това за да блокира двигател поради изтичане на масло от там си е направо смешно. Най-малкото, че трябва да ти светне червената лампа за ниско налягане на маслото. Аз лично, когато не съм сигурен в нещо, което съм правил по колата след известно каране спирам и го проверявам. Аз лично ще мацвам по малко (или повече-според случая) на всяка гарнитура. Никога не пречи и според мен не е излишно. Говоря базирайки се на практическият ми опит с три различни автомобила (последния е този в подписа ми).
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар

                            Working...
                            X