ами колеги накратко виждам я как протече за 1-2 седмици и ми се иска да я сменя кажете някой конкретно сменял ли е на Пунто - знам че им е болна точка и от къде е взел качествена ............ ако пък трябва силиконче нещо кажете де се потрудя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ами гарнитурка капак на клапаните....
Collapse
X
-
Може да стане добре и без силикон
Здравей!Преди 2 месеца смених въпросната гарнитура. Сменяхме я с моя майстор, голям специалист без съмнение.Сложихме силикон както и той ме посъветва.Почистихме, намазахме, чакахме да изсъхне всичко както трябва.Като запалих и я изкарах от гаража и ми призля - тече масло като река. Изпуснала.Айде за нова гарнитура (от същия магазин), почиствай с бензин всичко омаслено.Този път я сложихме без силикон. Никакви оплаквания оттогава досега, капцича не е пропуснала.Дано при теб да се получи, успех!Punto ELX MPI 90
Коментар
-
И при мен е със силикон - черен. Не съм я слагал аз, но ясно се вижда силикона, който на доста места излиза по ръбовете. Не изпуска и капчица масло. Явно трябва да се слага силикон.минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.
Коментар
-
Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Re: Може да стане добре и без силикон
Spuky написа:Здравей!Преди 2 месеца смених въпросната гарнитура. Сменяхме я с моя майстор, голям специалист без съмнение.Сложихме силикон както и той ме посъветва.Почистихме, намазахме, чакахме да изсъхне всичко както трябва.Като запалих и я изкарах от гаража и ми призля - тече масло като река. Изпуснала.Айде за нова гарнитура (от същия магазин), почиствай с бензин всичко омаслено.Този път я сложихме без силикон. Никакви оплаквания оттогава досега, капцича не е пропуснала.Дано при теб да се получи, успех!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
geshabeli написа:Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:geshabeli написа:Колеги не го съветвайте човека да си я сменя сам. На типото направих същата грешка. Костваше ми изтичане на доста масло и теглене с пътна помощ. Много е важно натягането на болтовете и реда на затягането им. Силикона от опит знам че е пълен ш..т щото разваля уплътняването на самото уплътнение. Той си е за уплътняване на места без сериозно налягане, но с високи температури. Уплътнението при правилно поставяне и слагане си се раздува и няма нужда от силикон. Уплътнението за типо не е гумено. За пунто не знам със сигурност, виждал съм гумено.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Както казах всеки технически грамотен човек би могъл да я смени! Плюс това за да блокира двигател поради изтичане на масло от там си е направо смешно. Най-малкото, че трябва да ти светне червената лампа за ниско налягане на маслото. Аз лично, когато не съм сигурен в нещо, което съм правил по колата след известно каране спирам и го проверявам. Аз лично ще мацвам по малко (или повече-според случая) на всяка гарнитура. Никога не пречи и според мен не е излишно. Говоря базирайки се на практическият ми опит с три различни автомобила (последния е този в подписа ми).Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар