Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo - Проблем с обороти (не е степ мотор) - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo - Проблем с обороти (не е степ мотор) - РЕШЕНО

    здравейте колеги, работата започна така...тая сутрин отивам да си паля колата, натискам дистанционното, няма никои отключвам я с ключа, влизам вътре, въртя, няма никой. взимам зарядното (то е едно такова голямо, има и за 24V, след малко ще разберете защо споменавам). Изчаках минута, влизам, въртя, запали веднага. оборотите обаче играят. Казах си можеби ЕКУ-то си е загубило настройките. Да ама не, така и не спряха и варират точно, падат на 1500 дигат до 2500, абсолутно точно и равномерно(това е една от причините които ме карат да си мисля, че не е степ морора) Викам си дай да видим като превключи на газ, да ама пак същата работа. В събота се върнах от италфест-а и до тая сутрин колата не е палена. Чудя се дали нещо не се е намокрило, или да се е ошашавило ЕКУ-то заради това че включих направи зарядното към акумолатора, докато си е на колата. Сега съм на работа, откачих минуса на акумолатора, за всеку случай ако е нещо с ЕКУ-то. Виждъл съм кола с прее**н степ мотор и оборотите варираха всякък. Моите обаче са точно определени всеки път и за това си мисля, че не е от него. моляви помагайте, че бая съм я окъсъл с парите и незнам какво да правя.
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    #2
    Мислих да пускам тема за тия гадни обороти, които ме мъчат вече 10 месеца, но тук смятам че е добре да споделя как случайно преди 3 дена реших проблема. И при мен както при доста колеги оборотите играят, сутрин са доста високи (около 2000), след като загрее почват да падат или да се колебаят между 500-1000, абе луда работа. Кво ли не правих и не ще и не ще. Та преди три дена бях отяорил капака да стегна скобите на едни маркучи щото капеше антифриз и си викам - абе тоя маркуч който влиза в МАП-а дали е здрав. Откачих го от всмукателния колектор погледнах го няма проблем и реших да го надъя с уста да видя дали не пуска от някъде и о’чудо след тази интервенция с надуването всичко заспа вече 3 дена. Ако има някой по започнат с този симпатичн датчик за налягане(вакуум) нека да даде обяснение възможно ли е елеметът който отчита налягане да е забил в някво положение и да не отчитал нищо, и след като съм го надул да се е оправил.Та колега погледни тоя датчик за всеки случай, всеки залага първо на този стъпков мотор или ТПС.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #3
      можеш ли да пуснеш една снимка, да го видя кое е това маркуче
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        reter написа:
        можеш ли да пуснеш една снимка, да го видя кое е това маркуче
        Може ама по-късно че съм на работа.
        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

        Коментар


          #5
          ще ти бъда благодарен
          Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
          Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

          Коментар


            #6
            Ако можеш влез в Srvice Manual на фиат браво и провери "Absolute pressure sensor" да не се получи няква обърквация, че аз съм със металните колектори, иначе по късно ще пусна снимка.
            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

            Коментар


              #7
              да, намерих го, благодаря ти ще пробвам и този вариант.Колеги моляви давайте и др. идеи, че съм болен
              Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
              Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

              Коментар


                #8
                просто като е стояла цял ден колата с откачен акумолатор и после всичко беше 6 точки. нещо се е шашнало ЕКУ-то
                Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                Коментар


                  #9
                  A ти разбра ли защо ти е паднал акумулатора?
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #10
                    да, CD-то ми е на ремонт и си сложих оригиналния касетофон, а съм преправил инсталацията да има постоянно ток и е светил нон стоп дисплея.Добре че се оказа най-малкото зло
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар

                    Working...
                    X