здравейте колеги, работата започна така...тая сутрин отивам да си паля колата, натискам дистанционното, няма никои отключвам я с ключа, влизам вътре, въртя, няма никой. взимам зарядното (то е едно такова голямо, има и за 24V, след малко ще разберете защо споменавам). Изчаках минута, влизам, въртя, запали веднага. оборотите обаче играят. Казах си можеби ЕКУ-то си е загубило настройките. Да ама не, така и не спряха и варират точно, падат на 1500 дигат до 2500, абсолутно точно и равномерно(това е една от причините които ме карат да си мисля, че не е степ морора) Викам си дай да видим като превключи на газ, да ама пак същата работа. В събота се върнах от италфест-а и до тая сутрин колата не е палена. Чудя се дали нещо не се е намокрило, или да се е ошашавило ЕКУ-то заради това че включих направи зарядното към акумолатора, докато си е на колата. Сега съм на работа, откачих минуса на акумолатора, за всеку случай ако е нещо с ЕКУ-то. Виждъл съм кола с прее**н степ мотор и оборотите варираха всякък. Моите обаче са точно определени всеки път и за това си мисля, че не е от него. моляви помагайте, че бая съм я окъсъл с парите и незнам какво да правя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo - Проблем с обороти (не е степ мотор) - РЕШЕНО
Collapse
X
-
Мислих да пускам тема за тия гадни обороти, които ме мъчат вече 10 месеца, но тук смятам че е добре да споделя как случайно преди 3 дена реших проблема. И при мен както при доста колеги оборотите играят, сутрин са доста високи (около 2000), след като загрее почват да падат или да се колебаят между 500-1000, абе луда работа. Кво ли не правих и не ще и не ще. Та преди три дена бях отяорил капака да стегна скобите на едни маркучи щото капеше антифриз и си викам - абе тоя маркуч който влиза в МАП-а дали е здрав. Откачих го от всмукателния колектор погледнах го няма проблем и реших да го надъя с уста да видя дали не пуска от някъде и о’чудо след тази интервенция с надуването всичко заспа вече 3 дена. Ако има някой по започнат с този симпатичн датчик за налягане(вакуум) нека да даде обяснение възможно ли е елеметът който отчита налягане да е забил в някво положение и да не отчитал нищо, и след като съм го надул да се е оправил.Та колега погледни тоя датчик за всеки случай, всеки залага първо на този стъпков мотор или ТПС.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Реклама
Collapse
Коментар