Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

фиат купе 1.8 16вфд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    фиат купе 1.8 16вфд

    темата е 4е на 900 обората ми 4ука двигателя страно е 4е мисля не вариатора 6тот колата не губи мо6т и не гори много колеги даите савети

    #2
    На мен започна да ми почуква, като свалих 1 тампон на ауспусите, който се захваща за скоростната кутия. Исках да го сменя, но не успях да намеря такъф и сега карам без него. Като маневрирам се усеща най- много точно при тръгване назад-напред на 900 оборота.

    Коментар


      #3
      fiat coupe

      az mislq 4e e povdiga4i za smqnq kat go zapalq 4uka qko i posle normalno 4uka saveti kolegiКолега, пиши на български език! Съгласно правилата, следващата санкция ще е изгонване от форума.Модераторски екип на fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        От прецакан вариатор колата нито гори повече нито върви по малко,с две думи няма никаква разлика освен в звука ,ако постоянно чука на ниски обороти трябва да го правиш ,ако чука само при палене можеш да пробваш да смениш маслото да видиш какво ще стане и не наливай селения/личен съвет/.

        Коментар


          #5
          Re: фиат купе 1.8 16вфд

          stenli_fiat_coupe написа:
          темата е 4е на 900 обората ми 4ука двигателя страно е 4е мисля не вариатора 6тот колата не губи мо6т и не гори много колеги даите савети
          При загрял двигател не спира ли чукането колега....ако е ДА....карай и си свиркай....
          http://nikolovf1.snimka.bg/sports/pi...53767.11094339

          Коментар


            #6
            trakane

            мемо то стана тва кат смених малсло с селениа ас бях с елф

            Коментар


              #7
              Re: trakane

              stenli_fiat_coupe написа:
              мемо то стана тва кат смених малсло с селениа ас бях с елф
              Еми мисля че извода е ясен и недвусмислен.

              Коментар


                #8
                Re: trakane

                stenli_fiat_coupe написа:
                мемо то стана тва кат смених малсло с селениа ас бях с елф
                И сега ще кажеш, че си сложил Селения Голд и нещата съвсем ще са ясни.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  фиат купе

                  колеги ас от селениа съм доволен кајете ми 6то не хубаво да се кара с селениа

                  Коментар


                    #10
                    Re: фиат купе

                    stenli_fiat_coupe написа:
                    колеги ас от селениа съм доволен кајете ми 6то не хубаво да се кара с селениа
                    Колега, ще стане голям спор. Аз лично не използвам това масло и не смятам да го ползвам. За себе си, ти решаваш. По проблема нищо друго не мога да кажа.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Колеги, проблема не е точно в марката на маслото. По-скоро е от консистенцията. Преди бях с по гъсто масло и сега смених с Валволин макс лайф, което се оказа по рядко и се разтропаха повдигачите на клапаните и то точно при ниски обороти! Дразни ме разбира се и скоро ще го правя пук да видим кво ще стане
                      I`m HOT cause I FLY!!!

                      Коментар


                        #12
                        На времето и аз карах със Селения Голд, но много и вдигнаха цената. Иначе си бях доволен от нея при карене със скорости до около 150 км и пробег на следваща смяна 9000-10000км.А сега съм GM и съм доволен.
                        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                        -------------------------------------------------------------

                        Коментар


                          #13
                          аз съм с приста пълна синтетика. на 16000км. е и още може. Много доволен от българският "боклук"
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар

                          Working...
                          X