Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Амортисьорни проблеми !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Амортисьорни проблеми !

    Здравейте колеги,Вчера като су тръгвам от офиса, още като потеглих ми направи вчепетление че Типото като че ли не вози както преди. КАто излязох на широко това ми убеждание се засили. Усеща се силно клатене по диагонална ос предно дясно-задно ляво.Включих вътрешния си жироскоп и установих че колата е леко наклонена отпред в ляво. Доклатих колата до равно място и спрях. Огледа ми показва че отпред в ляво колата е смъкната в сравнение с от другата страна. Пробвам амортисьора - не мърда. Другия си се клати както трябва. Просто колата си стои леко килната. При движение нямам никакви паразитни шумове от там, нищо различно, с изключение на това че поради кривата кола, леко тегли в ляво.Как да е, прибрах се. Тази сутрин, първата работа - коленича пред колата да видя да не стърчи нещо колосално - нищо не виждам. Обаче и другия ми амортисьор не ще да се клати. Колата обаче пак е килната леко.Като я подкарах, предното окачване се държи много странно ....Обадих се на един колега и той вика "Пич амортисьорите са ти замръзнали". Единия, десния обаче се раздвижи а левия пак не ще.Тропане от никъде, колата си върви нормално ...Та колеги въпроса ми е Възможно ли е да ти замръзнат амортисьорите, и какво се прави ако стане така?
    Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

    #2
    При тези студове маслото в амортисьора е станало на грес - нормално е. Ще се оправи.

    Коментар


      #3
      Питане ...

      А ако амортисьорите са газови?
      Tempra 1.6 i.e. S Lybra 1.8 vvt lx 088 9 242 369

      Коментар


        #4
        Re: Питане ...

        ivo написа:
        А ако амортисьорите са газови?
        МсУени са моите.Ако за газови и ти замръзнат, значи навън е толкова студено че и горивото ти е замръзнало ....хехехехе :D
        Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

        Коментар


          #5
          Газовите амортисьори също съдържат масло!!!! Но проблемът не е в замръзване на маслото! Замръзване се получава, когато амортисьорите вече поизносени допуснат навлизането на вода- това става при каране в сняг, когато около амортисьорите е пълно със сняг и лед- та тази вода замръзва и това втвърдява амортисьора, но тогава при каране той доста думка по неравностите. Другата възможност е задиране и блокиране на стержена на амортисьора, което мисля е по-вероятното щом колата е останала наклонена. При замръзване, по-скоро преди замръзванетообикновено пружината ще е изтласкала стержена в нормално положение и след това ще замръзне и няма да работи. Честно казано има и други възможности- не точно проблем в амортисьора, но трябва да се огледа!
          Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000

          Коментар


            #6
            Отмръзна се!Вчера отивам да си я взема, бях я оставил на слънчево място, хаха, има няма -15 по целзии, и колата се беше изправила.След като и се порадвах как пак си е моята кола, успях да се изтрескам в един огромен хендек, само че от другата страна, та спирах отново на спирката на НДК да видя дали не съм си соукал гумата, или искривил джантата. Разминахме се и тоя път ...Няма прошка, ако ти е все още здраво окачването винаги щесе намери точната дупка, като за тебе ....Между другото, аз съм карал много служебни коли Октавия, Мондео, Ауди А4, какво ли не, и никога не са ми замръзвали амортисьорите, сега се сещам че Мондеото зимата нощуваше на един платен паркинг на Академик, и така се обледяваше че цял ден си го карах с ледена покривка но да замръзне амортисьор - сега за първи път го видях ...Поздрави и карайте внимателно!
            Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

            Коментар

            Working...
            X