Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Презацепване ангренажен ремък

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Презацепване ангренажен ремък

    търся информация за двигател 1,6 16 v фиат браво . Счупиха му се клапаните , смених ги ама маи не ми зацепиха правилно ремъка в сервиза , мисля че чука клапан . Днес го разглобих двигателя ( все още не целия играя си с ремъка) и не ми се получава и на мен знае ли някои от къде да събера информация.

    #2
    Този двигател се зацепва със специализиран инструмент. Клапаните не могат да се счупят, а могат да се изкривят. Водачите на клапаните е възможно да се счупят(спукат).
    Италианските коли са номер 1

    Коментар


      #3
      прав си за клапаните , бяха изкривени но това беше преди , съмнявах се дали там са зацепили правилно ремъка , аз го презацепих на друго място , колата сега работи добре , направих презацепването без инструменти ,снимал съм го подробно , проблема на колата според мен беше че шпонките на ангренажните колела не ги фиксират надежно те мърдат с по два зъба и не бяха сложени правилно , като се сложи ремъка единия вал винаги бягаше с един зъб . Отворих валовете от другия краи , защото ми се видя много работа да свалям инжекциона , нагласих клапаните както трябва да са според мен ( тука е въпросителната , но мисля 4е ги нагласих правилно при ГМТ на първи цилиндър и стегнах ремъка без да стягам шпонките на ангренажните колела проверих си белезите в другия краи на валовете и ве4е не бягаха както преди и ги стегнах тогава и болтовете на шпонките . болтовете на шпонките бяха така стегнати 4е като се сложи ремъка между тях и не идват на точен зъб и от тук идваше проблема . Как мога да проверя на 100% че това е положението на валовете , колата работи добре сега . Каде могат да ми направят диагностика и колко струва.През изтеклата нощ и навъртях първите 60 км , колата не беше в движение три месеца

      Коментар


        #4
        и моя ремък не беше зацепен правилно. отидох във Вантотрейд в петък и за 100 лв ми го презацепиха много бързо. двигателя се успокои, не се клати вече на празен ход и взе да върви повече.

        Коментар


          #5
          не ми се дават 100 лв , поради тая причина и сам си го презацепих , отне ми около 6 часа и четри пет опита ина4е като отпусна педала на гаста рязко има едно придърпване дето преди това го нямаше , иначе на мощност двигателя ми се струва нормален

          Коментар


            #6
            ivokitai4eto написа:
            не ми се дават 100 лв , поради тая причина и сам си го презацепих , отне ми около 6 часа и четри пет опита ина4е като отпусна педала на гаста рязко има едно придърпване дето преди това го нямаше , иначе на мощност двигателя ми се струва нормален
            Я кажи как го презацепи и какви инструменти използва?

            Коментар


              #7
              Не е необходимо задължително специализираните инструменти.Със специализирания инструмент става точно и най-вече бързо, като не е необходимо толкова високо внимание.Там си знаеш - заключвам си валовете махам си ремъка слагам си новиа стягам отключвам и дай 100лв и бегай.А относно белезите - не знам кола която да няма белези, дори и на самите валове.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Изминах 300 км от както си презацепих ремъка без да използвам фиксатор за положението на валовете . На празен ход деигателя има вибрации .Двигателя е 1,6 16 в. От къде мога да си купя фиксатор . Някъде четох че струва 92 лева. Къде ? Благодаря предварително.

                Коментар


                  #9
                  ivokitai4eto написа:
                  Изминах 300 км от както си презацепих ремъка без да използвам фиксатор за положението на валовете . На празен ход деигателя има вибрации .Двигателя е 1,6 16 в. От къде мога да си купя фиксатор . Някъде четох че струва 92 лева. Къде ? Благодаря предварително.
                  На ъгъла на Сливница и Ботев ги имат всички пети(фиксатори) за италианките.
                  Италианските коли са номер 1

                  Коментар


                    #10
                    много благодаря за информацията

                    Коментар


                      #11
                      Фиксатора на ъгала на сливница и ботев струва 480 лв , презацепването в итал сервиз го правят за около 4ас и струва 50 лв . Смукателните клапани ми изоставаха с два зъба се установи там . И без фиксатор точно не става , само горе долу .

                      Коментар

                      Working...
                      X