Хм, и той спора от 8 страници, за тия 2-3% ли беше. Е вярно че в някои случаи, може да се окажат решаващи, но. Изпокарахте се тука. Забелязал съм, откакто карам Мареата, че е по нестабилна в сравнение с другите автомобили. А и го чух това и за Браво и Брава, от човек който не е вещ в тая област, като, след като ми видя колата, това бяха първите му думи. Че били нестабилни. Аз това го забелязах още като се качих в нея. Задницата има сколнност към поднасяне на сух асвалт а на мокър се държи добре, което логически е невъзможно и странно. Гумите са за сух и мокър асвалт, нови а сходимоста е проверена. Лошото е че поднасянето не възниква плавно и когато знаеш че ще се случи, а изведнъж и на пресекулки(леки подскоци), с което е по трудно контролируемо. Чудя се дали не е причината в тежкия дизел отпред (и празния резервоар, отзад ).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Махане на стабилизираща щанга
Collapse
Заключена тема
X
X
-
iuly_vn написа:Забелязал съм, откакто карам Мареата, че е по нестабилна в сравнение с другите автомобили.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:iuly_vn написа:Забелязал съм, откакто карам Мареата, че е по нестабилна в сравнение с другите автомобили.
Коментар
-
Добре де, той не кара никого от вас насила да си я махате, а казва, че той е пробвал и кара успешно без нея. И къде става ясно, че поради това, че е скръндза, я е махнал. Експериментира си човекът и това е, само предлага да пробвате и вие и всеки да си прецени, а не да твърди само ей така, от желание да се спори. Аз не съм пробвал и не мога само ей така, защото ми се вижда кощунствено махането на един детайл, да кажа, че не може да се кара без него.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:Добре де, той не кара никого от вас насила да си я махате, а казва, че той е пробвал и кара успешно без нея. И къде става ясно, че поради това, че е скръндза, я е махнал. Експериментира си човекът и това е, само предлага да пробвате и вие и всеки да си прецени, а не да твърди само ей така, от желание да се спори. Аз не съм пробвал и не мога само ей така, защото ми се вижда кощунствено махането на един детайл, да кажа, че не може да се кара без него.
Коментар
-
Да повторя само,че съм лаик както споделих в началото,но никой не обърна внимание на това което написах.До тук темата се води само да има спор-за спорта .Защо се ограничавате само до завои и комфорт,като има и много други фактори.На прав път неравномерно натоварен автомобил да кажем водач и пътник зад него,левите колела фул сцепление, но десните не до там.1случай без щанга-резки спирачки,кои ще отгатне на къде ще завие колата?2 случай без щанга със АВС колко ще се увеличи спирачния път от по ранното приплъзване на десните колела?Та на думата, щангата до някъде служи и за задържане на автомобила хоризонтално с цел търсене максимално възможно най-близко натоварване в ляво и дясно.Друг пример, тежкотоварен автомобил 40 тона за пресечен терен ,окачване на мост ,но и той има защо ли? може би в тежка ситуация силния натиск от едната страна преди да счупи ресор да прехвърли натоварване на другата страна.А колко ли неща не знаем?Още един пример ,една мадама няма мерак да ти даде,нищо живота продължава ,но пък ако има мерак ще е по-добре нали.Та може да се кара и в двата случая,но моето мнение е по добре със от колкото без.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Immortal написа:@biser_asАвтомобилните производители вкарват огромни суми за разработки, които биха намалили с 1% катастрофите по пътищата.Тук говорим за цели 3%.Понякога тези 2-3 км/ч в повече може да са фатални.Точно затова и аз съм на мнението, че без тази щанга може, но е по-добре да я има.
Коментар
-
biser_as написа:Аз разбирам мнооо добре, че на теб не ти се четеше цялата тема и реши да се включиш с 300-та в последната страница, мма не е лошо да прочетеш нещата още от началото и ти гарантирам, че хубаво ще ти се изясни кой кво твърди, кой кво е експериментирал, кой как умее да се аргументира в спора и т.н. Моля те да ми отговориш честно на един въпрос: Ти намираш ли лично за необходимо да махнеш от колата си чарк, чието име е стабилизираща щанга и да тръбиш гордо, че тоз чарк е напълно ненужен и тия дето са го сложили нищо не разбират пък на всичкото отгоре са му сбъркали името и трябвало да се казва дестабилизираща щанга?Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
sugarboy написа:biser_as написа:Аз разбирам мнооо добре, че на теб не ти се четеше цялата тема и реши да се включиш с 300-та в последната страница, мма не е лошо да прочетеш нещата още от началото и ти гарантирам, че хубаво ще ти се изясни кой кво твърди, кой кво е експериментирал, кой как умее да се аргументира в спора и т.н. Моля те да ми отговориш честно на един въпрос: Ти намираш ли лично за необходимо да махнеш от колата си чарк, чието име е стабилизираща щанга и да тръбиш гордо, че тоз чарк е напълно ненужен и тия дето са го сложили нищо не разбират пък на всичкото отгоре са му сбъркали името и трябвало да се казва дестабилизираща щанга?
Коментар
-
biser_as написа:Ненам как реши, че точно ти имаш некво право да ми даваш наклон в кои теми да пиша и как да пиша Предлагам ти да не почваме спор за това, щото нещата нема да завършат добре и полза никва ...В таз цялата постановка: автопроизводителите от едната страна( с целия им опит, знания и развойна дейност) и колегата Хаджов от другата страна (с неговия експеримент и последвали твърдения, противни на секва логика), мма позволи ми на мен лично да имам доверие на тия дето мислят и слагат детайлите по колите ми. :DFiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Давам ви друг пример за размисъл и заключвам темата. В противен случай почвам да раздавам предупреждения, щото определено има за какво.Коланите в автомобила - може ли без тях? Отговорът е ДА, може. Но с тях е по-добре, въпреки, че създават за някои дискомфорт. Колите ви имат колани, но колко от вас ги ползвате?Както казах и по-горе - няма абсолютно никакъв проблем да се махне стабилизиращата щанга. Самият факт, че едни и същи купета (напр.Пунто) се произвеждат с и без такава щанга дава отовор на въпроса.Дали без щангата е по-добре - зависи от гледната точка и стилът на шофиране. Колата става по-мека, но и повече се накланя в завой.На никой не е приятно накланянето в завой, но пък всички искаме да ни вози по-меко....Балансът е някъде по средата.Отговорът на въпроса на автора на темата - дали нещу ще стане, ако за известно време си махне стабилизиращата щанга е - НЕ, НЯМА ПРОБЛЕМ ДА Я МАХНЕШ. Нито ще се обърнеш някъде, нито нищо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар