Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махане на стабилизираща щанга

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stefan Hadjov написа:
    Atanas71 написа:
    Тук доста се обърка , но тези примери които ги даваш противоречат на някои физични закони
    Основно бъркаш.Колата никога не се обръща поради нараснал център на тежеста.Колата се обръщя винаги след като загуби сцепление с пътя,поднесе и тогава става белята.Вановете,джиповете,микробусите и т.н. трябваше по твоята теория да се въргалят по пътищата.А дали ще загуби сцепление е наистина дали има стабилиз.щанга.Със стабил.щанга вероятноста да загуби сцепление е по голяма и вече обясних защо.Контакта с пътя в завой със стаб.щанга е по лошо.При по висок център на тежеста може да нарасне само крена,но не да се влоши стабилноста.Виж ако преместиш центъра на тежеста по дължина на колата,може да настъпат нежелателни последици.Но в случая няма такава опасност.Има една книжка: Управляемост и устойчивост на автомобила.Трябва да я попрочетеш.
    Не се опитвай психо-терапевтично да изместиш спора някаде там....От това което си написал , трудно може да се направи логическо заключение при така противоречащо представените от теб доводи. За пореден път ти казвам , сериодно се обърка този път Тази материя ти се губи и с всяко следващо твърдение още повече ни убеждаваш в това. Защо комплектите за тунинговане на окачване[спортни пакети] Предлагат дори и кухи стабилизиращи щанги известни със своята пъргавина на реакция спрямо плътните , а направо не изхвърлят този ненужен според теб възел. :D
    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

    Коментар


      #32
      TIP написа:
      Stefan Hadjov написа:
      Atanas71 написа:
      Тук доста се обърка , но тези примери които ги даваш противоречат на някои физични закони
      Основно бъркаш.Колата никога не се обръща поради нараснал център на тежеста.Колата се обръщя винаги след като загуби сцепление с пътя,поднесе и тогава става белята.Вановете,джиповете,микробусите и т.н. трябваше по твоята теория да се въргалят по пътищата.А дали ще загуби сцепление е наистина дали има стабилиз.щанга.Със стабил.щанга вероятноста да загуби сцепление е по голяма и вече обясних защо.Контакта с пътя в завой със стаб.щанга е по лошо.При по висок център на тежеста може да нарасне само крена,но не да се влоши стабилноста.Виж ако преместиш центъра на тежеста по дължина на колата,може да настъпат нежелателни последици.Но в случая няма такава опасност.Има една книжка: Управляемост и устойчивост на автомобила.Трябва да я попрочетеш.
      Значи за майтап са я нарекли стабилизираща щанга, а пък тя всъщност била дестабилизираща.
      Да,точно така е.То има и други майтапи по колите близки до тоя.Абе защо вярвате на митове и приказки,вземете и проведете някакви собствени експерименти и ще стигнете,убеден съм до някакви изводи.И тогава спорете.Вижте как е със,как е без и тогава кажете така и така.Аз изхождам точно от такъв опит, а вие спорите защото така си мислите че е правилно.Не приемайте нещата императивно,опитайте се да стигнете до собствени изводи.

      Коментар


        #33
        Atanas71 написа:
        Защо комплектите за тунинговане на окачване[спортни пакети] Предлагат дори и кухи стабилизиращи щанги известни със своята пъргавина на реакция спрямо плътните
        Защото има кухи юзери които желаят да си правят тунинг на колата.То не е само това.Колко много други простащини се предлагат за тунинг да не изброявам.Има толкова много фирми за тунинг,които съществуват поради глупоста,невежеството и некомпетентноста на хората.А да не навлизаме в тази тема че е безкрайна.Спориш без да си стъпил нито на теорията нито на практиката.Това че теорията не ти е ясна разбрах,но поне стъпи на практиката.Там ще се оправиш и ще разбереш че не си прав.Този спор ми напомня на спора дали тежеста на колата се отразява на спирачния път.Или АБС какво подобрява стабилноста на колата или спирачния път.И още много има теми по които може да се спори.

        Коментар


          #34
          Преди седмица имаше точно тема за стабилизиращата щанга за едно Стило.Тогава написах, че махането на щангата не е хубаво.ДА, вярно е, че като я махнеш, нормалния потребител няма при нормално каране да усети липсата й.Махал съм щанга, карал съм, возенето става може би една идея по-меко.Ако завиваш малко наляво и надясно, за да видиш дали колата е по-нестабилна, не е достатъчно.@Stefan HadjovАз ще докажа с чисти физични закони защо грешиш.За да не обръщаме темата пак на някакъв вид спор, за това си затраях в другата тема.Ти каза, че окачването и геометрията на окачването нямат значение.Аз ще ти кажа, че има огромно значение.Също ще ти кажа, че оказва голямо значение за двете понятия - oversteer и understeerАко дойде момента да изпиташ на живо тези две понятия в реална ситуация, гарантирам ти, че ще видиш разликата.Може с махнатата ти щанга да си направиш експеримент точно на горните понятия. Да си харесаш завой някъде и да видиш разликата в пределната скорост с която ще вземеш завоя. ГАРАНТИРАМ ти, че ще видиш разликата!Направи си ти този експеримент!Съветвам те да прочетеш при липсата на стабилизираща щанга какво става с:1. Страничния наклон на колелото в геометрията (camber)2. Център на тежестта.Просто няма смисъл от спорове.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #35
            BO написа:
            Преди седмица имаше точно тема за стабилизиращата щанга за едно Стило.Тогава написах, че махането на щангата не е хубаво.ДА, вярно е, че като я махнеш, нормалния потребител няма при нормално каране да усети липсата й.Махал съм щанга, карал съм, возенето става може би една идея по-меко.Ако завиваш малко наляво и надясно, за да видиш дали колата е по-нестабилна, не е достатъчно.@Stefan HadjovАз ще докажа с чисти физични закони защо грешиш.За да не обръщаме темата пак на някакъв вид спор, за това си затраях в другата тема.Ти каза, че окачването и геометрията на окачването нямат значение.Аз ще ти кажа, че има огромно значение.Също ще ти кажа, че оказва голямо значение за двете понятия - oversteer и understeerАко дойде момента да изпиташ на живо тези две понятия в реална ситуация, гарантирам ти, че ще видиш разликата.Може с махнатата ти щанга да си направиш експеримент точно на горните понятия. Да си харесаш завой някъде и да видиш разликата в пределната скорост с която ще вземеш завоя. ГАРАНТИРАМ ти, че ще видиш разликата!Направи си ти този експеримент!Съветвам те да прочетеш при липсата на стабилизираща щанга какво става с:1. Страничния наклон на колелото в геометрията (camber)2. Център на тежестта.Просто няма смисъл от спорове.
            Да,и за мене няма смисъл от спорове.Не е необходимо да си губиш времето да ми доказваш каквото и да е.Нютон да слезе от небето не може да ми докаже това което се опитваш ти и някои други.Колата е с перфектна стабилност без стабилиз.щанга и стабил.щанга разваля в някаква степен тази стабилност.Никакво значение няма тази щанга за завоите,освен че без нея се увеличава крена с незабележимо малко,но контакта с пътното платно е по добър.В остър завой с по голяма скорост и със стаб.щанга фактически си на три колела,а без щанга си с четири.Ако това не го разбираш няма смисъл от спорове.За каква стабилност говориш.Ами вземи я свали тази щанга и пробвай и тогава ми доказвай.Аз това съм го направил и за това си позволявам да споря.

            Коментар


              #36
              Stefan Hadjov написа:
              Atanas71 написа:
              Защо комплектите за тунинговане на окачване[спортни пакети] Предлагат дори и кухи стабилизиращи щанги известни със своята пъргавина на реакция спрямо плътните
              Защото има кухи юзери които желаят да си правят тунинг на колата.То не е само това.Колко много други простащини се предлагат за тунинг да не изброявам.Има толкова много фирми за тунинг,които съществуват поради глупоста,невежеството и некомпетентноста на хората.А да не навлизаме в тази тема че е безкрайна.Спориш без да си стъпил нито на теорията нито на практиката.Това че теорията не ти е ясна разбрах,но поне стъпи на практиката.Там ще се оправиш и ще разбереш че не си прав.Този спор ми напомня на спора дали тежеста на колата се отразява на спирачния път.Или АБС какво подобрява стабилноста на колата или спирачния път.И още много има теми по които може да се спори.
              Виж какво ще ти кажа господинчо не си този и никога няма да си човека който ще оценява моите знания и това че подклаждаш фитила на разни рацери които четат темата да си махнат ст.щанга не ти прави чест. Виждам ясно във всяка тема търсиш спора срещу всички на всяка цена . Тук се издъни и показа че ...Спориш без да си стъпил нито на теорията нито на практиката.... Казах ти и пак ти повтарям не си прави експерименти с човешки животи , не всички са технически грамотни , но четат темата и решават да махнат щангата и да пробват да обърнат колата . Защото един зад компютър решил че това е излишен детайл в автомобила. Не намесвай други елементи и детайли в това което спорим : гуми, сцепление, АБС и др. Знаеш сам че не си прав но продължаваш да спориш на всяка цена . Не може погледни реално на нещата , ти изкара че ст. щанга е една голяма измама вложена в автомобила само за да оскъпи. Аз добре съм стъпил на теория и на практика за това и не говоря измислици които ти твърдиш. Кой си ти за да променяш конструкцията на окачването на една кола , поемаш ли отговорност за съветите които даваш на непознати хора с цел експеримент Да драскаш на компа е едно но тук вече става въпрос за човешки живот. Една молба утре на Италфеста да продължим дискусията и да обясниш на всички , твоите иновации и разработки по окачването на автомобила. Ще имаме под ръка научен сътрудник от Техническия Университет в.... няма да пиша от каде да него издавам :D Но да не се окаже че е преподавал и на теб и да ти дърпа ушите пред всички
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #37
                @BOТи си мислещ човек и ти давам следната ситуация върху която да размислиш.Караш кола със ст.щанга,остър десен завой и влизаш с гранична скорост за поднасяне,но все още колата не е поднесла.Какво става в такъв момент:В резултат на центробейната сила предно ляво колело е набрано нагоре максимално,колата се е набила в посока предно ляво колело.Поради това че щангата е вързана между лявия и десния носач на колата,то тя надига десния нагоре и така че силата на сцепление с пътната настилка е изключително малка,защото силата на сцепление с пъте F=f.G .f e коеф.на триене на гумата с пътя а G етеглото в този момент върху гумата.Има случаи когато това тегло е 0 или близко до 0 заради това повдигане нагоре.И така F=f.0=0.T.e. в най критичния момент в самия завой колата ти се указва на три колела.За каква стабилност в завой ми говориш.Какво става когато си без тази щанга.Ами всяко колело си натиска с собствената си тежест върху пътната настилка и няма нищо което да му пречи.Центъра на тежеста на колата по височина няма никакво значение в този случай къде е.А помисли ,ама по задълбочено.

                Коментар


                  #38
                  Atanas71 написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  Atanas71 написа:
                  Защо комплектите за тунинговане на окачване[спортни пакети] Предлагат дори и кухи стабилизиращи щанги известни със своята пъргавина на реакция спрямо плътните
                  Защото има кухи юзери които желаят да си правят тунинг на колата.То не е само това.Колко много други простащини се предлагат за тунинг да не изброявам.Има толкова много фирми за тунинг,които съществуват поради глупоста,невежеството и некомпетентноста на хората.А да не навлизаме в тази тема че е безкрайна.Спориш без да си стъпил нито на теорията нито на практиката.Това че теорията не ти е ясна разбрах,но поне стъпи на практиката.Там ще се оправиш и ще разбереш че не си прав.Този спор ми напомня на спора дали тежеста на колата се отразява на спирачния път.Или АБС какво подобрява стабилноста на колата или спирачния път.И още много има теми по които може да се спори.
                  Виж какво ще ти кажа господинчо не си този и никога няма да си човека който ще оценява моите знания и това че подклаждаш фитила на разни рацери които четат темата да си махнат ст.щанга не ти прави чест. Виждам ясно във всяка тема търсиш спора срещу всички на всяка цена . Тук се издъни и показа че ...Спориш без да си стъпил нито на теорията нито на практиката.... Казах ти и пак ти повтарям не си прави експерименти с човешки животи , не всички са технически грамотни , но четат темата и решават да махнат щангата и да пробват да обърнат колата . Защото един зад компютър решил че това е излишен детайл в автомобила. Не намесвай други елементи и детайли в това което спорим : гуми, сцепление, АБС и др. Знаеш сам че не си прав но продължаваш да спориш на всяка цена . Не може погледни реално на нещата , ти изкара че ст. щанга е една голяма измама вложена в автомобила само за да оскъпи. Аз добре съм стъпил на теория и на практика за това и не говоря измислици които ти твърдиш. Кой си ти за да променяш конструкцията на окачването на една кола , поемаш ли отговорност за съветите които даваш на непознати хора с цел експеримент Да драскаш на компа е едно но тук вече става въпрос за човешки живот. Една молба утре на Италфеста да продължим дискусията и да обясниш на всички , твоите иновации и разработки по окачването на автомобила. Ще имаме под ръка научен сътрудник от Техническия Университет в.... няма да пиша от каде да него издавам :D Но да не се окаже че е преподавал и на теб и да ти дърпа ушите пред всички
                  Абсолютно прав съм,а ти говориш само приказки извън темата.С това нищо не доказваш.СТАБИЛИЗИРАЩАТА щанга е противопоказна за стабилноста в завой.Това че не го разбираш аз нямам вина.Тези менторски приказки може да ги говориш другаде но за мен не доказваш нищо,абсолютно НИЩО.Аз карам без нея и се обръщам по няколко пъти на ден.Нямаш представа колко ми е трудно по завоите-МЪКА...........

                  Коментар


                    #39
                    Точно в това , ама точно в това което си написал се крие голямата грешка и заблуждение. Действие на ст.щанга в завой е да сгъне почити толкова колкото външното , не натовареното вътрешно колело и да не му дава да разпъне пружината си . При липса на щангата , пружината на вътрешното колело изпълва хода си в ход разпъване и действа на шасито като лост в опит да го обърне. Обяснено по народно му При това положение крена е голям а центъра на тежеста високо . Не за друго шофиорите на такива автомобили се накланят като навигатор-балансьори в колата в опит да я задържат на пътя
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #40
                      Stefan Hadjov написа:
                      Atanas71 написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Atanas71 написа:
                      Защо комплектите за тунинговане на окачване[спортни пакети] Предлагат дори и кухи стабилизиращи щанги известни със своята пъргавина на реакция спрямо плътните
                      Защото има кухи юзери които желаят да си правят тунинг на колата.То не е само това.Колко много други простащини се предлагат за тунинг да не изброявам.Има толкова много фирми за тунинг,които съществуват поради глупоста,невежеството и некомпетентноста на хората.А да не навлизаме в тази тема че е безкрайна.Спориш без да си стъпил нито на теорията нито на практиката.Това че теорията не ти е ясна разбрах,но поне стъпи на практиката.Там ще се оправиш и ще разбереш че не си прав.Този спор ми напомня на спора дали тежеста на колата се отразява на спирачния път.Или АБС какво подобрява стабилноста на колата или спирачния път.И още много има теми по които може да се спори.
                      Виж какво ще ти кажа господинчо не си този и никога няма да си човека който ще оценява моите знания и това че подклаждаш фитила на разни рацери които четат темата да си махнат ст.щанга не ти прави чест. Виждам ясно във всяка тема търсиш спора срещу всички на всяка цена . Тук се издъни и показа че ...Спориш без да си стъпил нито на теорията нито на практиката.... Казах ти и пак ти повтарям не си прави експерименти с човешки животи , не всички са технически грамотни , но четат темата и решават да махнат щангата и да пробват да обърнат колата . Защото един зад компютър решил че това е излишен детайл в автомобила. Не намесвай други елементи и детайли в това което спорим : гуми, сцепление, АБС и др. Знаеш сам че не си прав но продължаваш да спориш на всяка цена . Не може погледни реално на нещата , ти изкара че ст. щанга е една голяма измама вложена в автомобила само за да оскъпи. Аз добре съм стъпил на теория и на практика за това и не говоря измислици които ти твърдиш. Кой си ти за да променяш конструкцията на окачването на една кола , поемаш ли отговорност за съветите които даваш на непознати хора с цел експеримент Да драскаш на компа е едно но тук вече става въпрос за човешки живот. Една молба утре на Италфеста да продължим дискусията и да обясниш на всички , твоите иновации и разработки по окачването на автомобила. Ще имаме под ръка научен сътрудник от Техническия Университет в.... няма да пиша от каде да него издавам :D Но да не се окаже че е преподавал и на теб и да ти дърпа ушите пред всички
                      Абсолютно прав съм,а ти говориш само приказки извън темата.С това нищо не доказваш.СТАБИЛИЗИРАЩАТА щанга е противопоказна за стабилноста в завой.Това че не го разбираш аз нямам вина.Тези менторски приказки може да ги говориш другаде но за мен не доказваш нищо,абсолютно НИЩО.Аз карам без нея и се обръщам по няколко пъти на ден.Нямаш представа колко ми е трудно по завоите-МЪКА...........
                      А глупостите изписани от теб няма да накарат автомобилните производители да спрат да разработват и влагат тази щанга в автомобилите. Вярвай ми . Ти щом се обръщаш по няколко пъти на ден вместо да си монтираш мразената от теб щанга сложи си колела на тавана ще ги напасваш някак без ст. щанга. Но не карай момчетата да правят глупости и експерименти за тяхна сметка , измислените от глупостите които ръсиш.
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #41
                        Stefan Hadjov написа:
                        @BOТи си мислещ човек и ти давам следната ситуация върху която да размислиш.Караш кола със ст.щанга,остър десен завой и влизаш с гранична скорост за поднасяне,но все още колата не е поднесла.Какво става в такъв момент:В резултат на центробейната сила предно ляво колело е набрано нагоре максимално,колата се е набила в посока предно ляво колело.Поради това че щангата е вързана между лявия и десния носач на колата,то тя надига десния нагоре и така че силата на сцепление с пътната настилка е изключително малка,защото силата на сцепление с пъте F=f.G .f e коеф.на триене на гумата с пътя а G етеглото в този момент върху гумата.Има случаи когато това тегло е 0 или близко до 0 заради това повдигане нагоре.И така F=f.0=0.T.e. в най критичния момент в самия завой колата ти се указва на три колела.За каква стабилност в завой ми говориш.Какво става когато си без тази щанга.Ами всяко колело си натиска с собствената си тежест върху пътната настилка и няма нищо което да му пречи.Центъра на тежеста на колата по височина няма никакво значение в този случай къде е.А помисли ,ама по задълбочено.
                        Пропускаш момента, когато както казваш колата има маса.Когато дадената маса се пренесе върху лявото колело, щангата дърпа дясното колело с цел намаляване на наклона.Пропускаш, че силата, която действа върху лявото колело в момента на повдигане на дясното, когато на дясното F=f което е 0=0, както ти казваш, то върху лявото колело F=f.G, то G (масата която се пренася върху лявото колело става по-голяма) така, че силата на сцепление с пътя F нараства, поради по-голямата сила от масата на автомобила.С тази формула не става много, защото едно се увеличава, а другото намалява.Аз пак ще ти кажа, прочети малко какъв става в този момент camber-а на колелото и с тези стойности на геометрия виж какво се получава. п.п. Аз пък да си кажа моята болка в момента.Значи такъв балък съм, че в момента тампоните на предната стабилизираща щанга ми се разхлопаха.Преди около 7к километра ги смених. Това беше първото нещо, което му заменям само тампона (вместо целия детайл) и в момента съм в изходна позиция.Сега съм приготвил хубава сума и директно ще си купя нова стабилизираща щанга и директно няма да се занимавам с глупости.Както казах може би в твоите очи в конкретния случай съм поредния балък, който ще си даде парите напразно.Не случайно съм изчел ама доооста точно в тази материя.Ако можех да си спестя разхода как мислиш, дали искам да си дам парите доброволно
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #42
                          Atanas71 написа:
                          Точно в това , ама точно втова което си написал се крие голямата грешка и заблуждение. Действие на ст.щанга в завой е да сгъне почити толкова колкото външното , не натовареното вътрешно колело и да не му дава да разпъне пружината си . При липса на щангата , пружината на вътрешното колело изпълва хода си в ход разпъване и действа на шасито като лост в опит да го обърне. Обяснено по народно му При това положение крена е голям а центъра на тежеста високо . Не за друго шофиорите на такива автомобили се накланят като навигатор-балансьори в колата в опит да я задържат на пътя
                          Точно от това разпъване на пружината на вътрешното колело е голямата полза и подобрява стабилноста,ама какво да правя като не може да го разбереш.Нищо не повдига и нишо не обръща камо ли колата.Ти не си ли разбрал още че кола не се обръща ей така от центробежна сила в завой.НИкога.Преди да се обърне тя поднася и в резултат на поднасянето може да се обърне.А за да не поднесе е желателно да е без тази щанга.Айде да не спориме защото си в голяма заблуда а и най лошото е че не можеш да разбереш това.Стига с общите приказки и заклинания.

                          Коментар


                            #43
                            Абе човек те автомобилните производители си знаят работата.Половината коли я нямат тази щанга.Голфа е с абсолютно съшата геометрия и конструкция на предния мост като на Браво и я няма.Наистина много трудно се кара Голф,по завоите е трагедия.Обръща се защото пружината го повдига и толкова го повдига на високо че той се обръща.Новото Clio също се обръща и също е опасно.Недей да спориш че е смешно.

                            Коментар


                              #44
                              BO написа:
                              Stefan Hadjov написа:
                              @BOТи си мислещ човек и ти давам следната ситуация върху която да размислиш.Караш кола със ст.щанга,остър десен завой и влизаш с гранична скорост за поднасяне,но все още колата не е поднесла.Какво става в такъв момент:В резултат на центробейната сила предно ляво колело е набрано нагоре максимално,колата се е набила в посока предно ляво колело.Поради това че щангата е вързана между лявия и десния носач на колата,то тя надига десния нагоре и така че силата на сцепление с пътната настилка е изключително малка,защото силата на сцепление с пъте F=f.G .f e коеф.на триене на гумата с пътя а G етеглото в този момент върху гумата.Има случаи когато това тегло е 0 или близко до 0 заради това повдигане нагоре.И така F=f.0=0.T.e. в най критичния момент в самия завой колата ти се указва на три колела.За каква стабилност в завой ми говориш.Какво става когато си без тази щанга.Ами всяко колело си натиска с собствената си тежест върху пътната настилка и няма нищо което да му пречи.Центъра на тежеста на колата по височина няма никакво значение в този случай къде е.А помисли ,ама по задълбочено.
                              Пропускаш момента, когато както казваш колата има маса.Когато дадената маса се пренесе върху лявото колело, щангата дърпа дясното колело с цел намаляване на наклона.Пропускаш, че силата, която действа върху лявото колело в момента на повдигане на дясното, когато на дясното F=f което е 0=0, както ти казваш, то върху лявото колело F=f.G, то G (масата която се пренася върху лявото колело става по-голяма) така, че силата на сцепление с пътя F нараства, поради по-голямата сила от масата на автомобила.С тази формула не става много, защото едно се увеличава, а другото намалява.Аз пак ще ти кажа, прочети малко какъв става в този момент camber-а на колелото и с тези стойности на геометрия виж какво се получава. п.п. Аз пък да си кажа моята болка в момента.Значи такъв балък съм, че в момента тампоните на предната стабилизираща щанга ми се разхлопаха.Преди около 7к километра ги смених. Това беше първото нещо, което му заменям само тампона (вместо целия детайл) и в момента съм в изходна позиция.Сега съм приготвил хубава сума и директно ще си купя нова стабилизираща щанга и директно няма да се занимавам с глупости.Както казах може би в твоите очи в конкретния случай съм поредния балък, който ще си даде парите напразно.Не случайно съм изчел ама доооста точно в тази материя.Ако можех да си спестя разхода как мислиш, дали искам да си дам парите доброволно
                              Аз те съветвам да махнеш тази щанга с разбитите тампони и преди да си купиш друга да покараш малко без нея.Ама не обиколка на улицата,ами покарай един месец и след това прецени дали да си купуваш и сменяваш.Казвам ти го най искрено защото съм минал по твоя път. Няма ли един от спорещите да седне да направи тест в реално време без нея и да каже наистина какво е установил.По зле ли е или все тая.Така може до утре да си говориме и спориме,без резилтат.На едната кола съм със стаб.щанга,на другата съм без и мога да направя много,ама много добра разлика и ползата от нея.А колата на Жена ми пък въобще фабрично е без токова нещо.Още не се е обърнала по завоите.Камбера има функция в завой и тои си действа много добре при външното колело,за вътрешното не.

                              Коментар


                                #45
                                Stefan Hadjov написа:
                                Няма ли един от спорещите да седне да направи тест в реално време без нея и да каже наистина какво е установил.По зле ли е или все тая.Така може до утре да си говориме и спориме,без резилтат.На едната кола съм със стаб.щанга,на другата съм без и мога да направя много,ама много добра разлика и ползата от нея.А колата на Жена ми пък въобще фабрично е без токова нещо.Още не се е обърнала по завоите.Камбера има функция в завой и тои си действа много добре при външното колело,за вътрешното не.
                                Аз точно ти говоря от опит и за това ти казвам, че много зависи от типа на окачване и по начина който атакува пътя та ти не та не.Аз ти гарантирам лично ако искаш да се качиш на една Алфа 166 с и без щанги и на първите завои с малко по-висока скорост ще усетиш разликата. Ти пак, не та не.Както и да е.Покажи ми по-скъпа кола (по-висок клас), която да няма стабилизираща щанга.Това, че на жена ти, че няма от завода стабилизираща щанга се прави единствено с цел пестене на пари.Всички градски (по-малки автомобили) се произвеждат по възможност с най-опростеното окачване, с цел евтина и проста поддръжка.Както каза, това не означава, че колата ще се обърне в първия завой За това има абсолютно един и същ автомобил единия модел (примерно най-евтиния бензинов вариант) без стабилизираща щанга, а друга модификация със стабилизираща щанга. И това на абсолютно един и същ модел окачване.Ако държиш мога и да ти покажа на Клио-3 окачване със стабилизираща щанга, защото и това каза, че няма ама пак навлизаме в спор.Важното е по една и всеки да си прави каквото си иска
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X