Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Махане на стабилизираща щанга

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Махане на стабилизираща щанга

    Колеги да махна ли стабилизиращата щанга...понеже адски скърца от тампоните а за да се сменят трябва да се откачи цялата предница...та мисълта ми е да я откача от биалетките....какво ще се промени.колата е браво 1.4 12в и е със спортни пружини така че не вярвам да се наруши чак толкова стабилността а и аз не карам толкова екстремно...моля за отговори само от компетентни хора...
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Колега, това за което молиш ми звучи все едно знаеш кой е компетентен във форума и кой не! Предполагам изключваш себе си!Ето ти един компетентен отговор - тази дето си я намислил няма да стане! Можеш да откачиш биалетките и да караш само направо или с леки завои. Ами ако се наложи да правиш рязко обратен или се засилиш в някой ров? Стабилизиращата щанга играе и роля на противовес на усукването на предницата на колата - държи ти гумите колкото е възможно в една равнина. Ако по време на шофиране попаднеш с двете гуми в различно дълбоки дупки не искам да съм с теб в колата! Нищо, че си със спортни пружини!П.С. Ако съм ти се сторил рязък - извинения!
    Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

    Коментар


      #3
      ами за колите които нямат стабилизираща щанга кво ше кажеш...по твоята логика трябва да са най опасните коли за каране...ти знаеш ли че повечето голф3 нямат такава щанга...
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #4
        щ

        свалясе като се развие моста.щом си сметнал че този които я е сложил не е разбирал от коли а ти знаеш че е ненужна направо е отрежи по средата и я хвърли.по този начин няма да сваляш моста.
        тел.0897943620

        Коментар


          #5
          Ако не се правиш на Шумахер няма проблем .Имах регата 70 и ритмо 60 и двете без щанга ,в последствие регатата стана 100с и пак нямаше проблем,но по добре си я оправи,както каза колегата не е сложена напразно
          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

          Коментар


            #6
            Какви са тези изобретения , ами вземи изолирай и задните спирачки за какво ти са Знаеш ли на колко Голфове 3 са изолирани Защо изобщо сравнявате окачването , разпределението на масите , геометриата на Браво-то с това на Голфа , защо изобщо водите този спор. Срам , толкова ли неможе да се отделят средства да се сменят тампоните и биалетките. Или това е Фиат и не си заслужава да се купуват нови части и да се подържа като другите коли. После Фиат били.....
            Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

            Коментар


              #7
              Re: Махане на стабилизираща щанга

              mitkosoft написа:
              Колеги да махна ли стабилизиращата щанга...понеже адски скърца от тампоните а за да се сменят трябва да се откачи цялата предница...та мисълта ми е да я откача от биалетките....какво ще се промени.колата е браво 1.4 12в и е със спортни пружини така че не вярвам да се наруши чак толкова стабилността а и аз не карам толкова екстремно...моля за отговори само от компетентни хора...
              Може спокойно да я махнеш.Нищо няма да усетиш.Недей да взимаш мнение от хора които не са им ясни нещата.Аз карам без стабилизираща щанга и като се връщах от морето това лято три,четири пъти се обръщах по завоите.ТРова за майтап.Колата е по страбилна без тази измишльотина.Неправилно се нарича стабилизираща.Функцията и е единствено да намали крена в завой,но не се забелязва никаква разлика на практика.Но гумите копират по добре пътя без нея.Пробвай и после искажи мнение.Сигурен съм че няма да помислеш да я върнеш обратно.

              Коментар


                #8
                Re: Махане на стабилизираща щанга

                Stefan Hadjov написа:
                mitkosoft написа:
                Колеги да махна ли стабилизиращата щанга...понеже адски скърца от тампоните а за да се сменят трябва да се откачи цялата предница...та мисълта ми е да я откача от биалетките....какво ще се промени.колата е браво 1.4 12в и е със спортни пружини така че не вярвам да се наруши чак толкова стабилността а и аз не карам толкова екстремно...моля за отговори само от компетентни хора...
                Може спокойно да я махнеш.Нищо няма да усетиш.Недей да взимаш мнение от хора които не са им ясни нещата.Аз карам без стабилизираща щанга и като се връщах от морето това лято три,четири пъти се обръщах по завоите.ТРова за майтап.Колата е по страбилна без тази измишльотина.Неправилно се нарича стабилизираща.Функцията и е единствено да намали крена в завой,но не се забелязва никаква разлика на практика.Но гумите копират по добре пътя без нея.Пробвай и после искажи мнение.Сигурен съм че няма да помислеш да я върнеш обратно.
                Браво въобще не съм на ясно с нещата. Еб...ти и тъпите инженери само усложняват нещата и спъват устойчивоста на колата с тази щанга. Никой да не ми чете "писанията" защото ще е силно объркан и размислите върху тях водят до самоубийство
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  щ

                  без тази щанга когото минеш през голяма дупка трябва да стискаш яко зъби заданеви паднат пламбите.щангата се използва да свързва двете гуми една за друга сцел когато едната гума мине през дупка данепопада рязко в нея.
                  тел.0897943620

                  Коментар


                    #10
                    Re: щ

                    gal76 написа:
                    без тази щанга когото минеш през голяма дупка трябва да стискаш яко зъби заданеви паднат пламбите.щангата се използва да свързва двете гуми една за друга сцел когато едната гума мине през дупка данепопада рязко в нея.
                    Нищо не е верно от това.Всички се чудят как да направят окачването независимо от ляво и дясно,а тази щанга я прави зависимо.Абе защо спорите,не мога да разберя.Свалете,пробвайте,карайте един месец,минавайте през дупки разни,влизайте в завои както си искате и тогасва пишете.И ще видиме дали ще искате да я поставите отново.Аз съм го направил това и за това пиша.А други пишат само защото предполагат нещо без да са сигурни в твърдението си.

                    Коментар


                      #11
                      Re: щ

                      gal76 написа:
                      без тази щанга когото минеш през голяма дупка трябва да стискаш яко зъби заданеви паднат пламбите.щангата се използва да свързва двете гуми една за друга сцел когато едната гума мине през дупка данепопада рязко в нея.
                      Без тази щанга като минеш през голяма дупка нищо няма да усетиш защото копира перфектно.Със щангата и двете колела ще те подхвърлят нагоре.

                      Коментар


                        #12
                        Дам... По пътя на логиката е така. Без стабилизираща щанга би трябало колата да вози по-меко (или когато само едното колело влезе в дупка), защото няма какво да оказва допълнително усилие. Все пак щангата действа като пружина.Ако не се правиш на състезател може и да не усетиш, че я няма
                        Alfa 159 SW 2.4 Ti
                        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                        Коментар


                          #13
                          gamma написа:
                          Дам... По пътя на логиката е така. Без стабилизираща щанга би трябало колата да вози по-меко (или когато само едното колело влезе в дупка), защото няма какво да оказва допълнително усилие. Все пак щангата действа като пружина.Ако не се правиш на състезател може и да не усетиш, че я няма
                          И да се правиш и да не се правиш колата вози по меко,по тихо и по стабилно.Не може да не разбереш че я няма,защото веднага ще усетиш промяна в положителна насока.

                          Коментар


                            #14
                            значи викаш да я откача от беалетите и да пробвам
                            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                            Коментар


                              #15
                              mitkosoft написа:
                              значи викаш да я откача от беалетите и да пробвам
                              Аз не разбрах с каква кола си ,но това е без значение.Откачаш биалетките и поставяш щангата в неутрално положение за да не опира никаде по време на движение,като я завързваш с нещо в това положение за да не се мандахерца нагоре надолу.И караш,тестваш,завиваш,намираш улиците с най голямите дупки,път с най острите завои и накрая пишеш в темата какви са ти впечатленията.Успех.

                              Коментар

                              Working...
                              X