Добре де,като е толкоз хубаво без тая щанга,що са я сложили ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Уфффф,забравих,че всичко трябва да се побългарява !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Махане на стабилизираща щанга
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Princo написа:Добре де,като е толкоз хубаво без тая щанга,що са я сложили ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Уфффф,забравих,че всичко трябва да се побългарява !Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
mitkosoft написа:колега недей говори на пук моля ти се...когато дойдеш на моята...цялата предница да ти скърца и да хлопа да си сменил почти всичко и да продължава да скърца като някой стар трамвай от депото тогава пиши на пук..аз ще пробвам така или иначе нищо не губя....Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Princo написа:Добре де,като е толкоз хубаво без тая щанга,що са я сложили ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Уфффф,забравих,че всичко трябва да се побългарява !
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Princo написа:Добре де,като е толкоз хубаво без тая щанга,що са я сложили ? Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 Уфффф,забравих,че всичко трябва да се побългарява !Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
@Atanas71Много приказки колега,но не е така.Няма да те оспорвам с теории разни.Свали си стабил.щанга и се опитай да обърнеш колата си където искаш и както искаш.Може да я поднесеш,но обръщане от нестабилност-никога.Поднасянето не е свързано с стаб.щанга,а с сцеплението на гумите с пътя.И точно за това колата става по лесно подаваща се на поднасяне със стаб.щанга. А единствено верно е това че намалява крена в завой и нищо друго.Но за сметка на това разваля друго.
Коментар
-
Торсионната щанга, доколкото знам, намалява накланянето на автомобила в завой. Това все пак е важен възел и не е поставен случайно. Тези които карат offroad ги махат за удължаване на ходовете.Съвета ми към колегата пуснал темата е да я откачи, пробва, но да си намери проблема. След като го реши да си върне щангата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Торсионната щанга, доколкото знам, намалява накланянето на автомобила в завой. Това все пак е важен възел и не е поставен случайно. Тези които карат offroad ги махат за удължаване на ходовете.Съвета ми към колегата пуснал темата е да я откачи, пробва, но да си намери проблема. След като го реши да си върне щангата.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:@Atanas71Много приказки колега,но не е така.Няма да те оспорвам с теории разни.Свали си стабил.щанга и се опитай да обърнеш колата си където искаш и както искаш.Може да я поднесеш,но обръщане от нестабилност-никога.Поднасянето не е свързано с стаб.щанга,а с сцеплението на гумите с пътя.И точно за това колата става по лесно подаваща се на поднасяне със стаб.щанга. А единствено верно е това че намалява крена в завой и нищо друго.Но за сметка на това разваля друго.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Atanas71 написа:Тук доста се обърка , но тези примери които ги даваш противоречат на някои физични закони
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Тук доста се обърка , но тези примери които ги даваш противоречат на някои физични закониMarea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар