Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стъпков мотор 1,2 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стъпков мотор 1,2 16V

    Здравейте отново , колата е браво 1,2 16V 82 к.с. Проблема ми е следния понякога тихите обороти са много ниски и колата гасне, това се случва основно при паркиране нали като форсирам напред назад и ми гасне колата просто стои на 500 и по-малко оборота, но това не е всеки път... аз си мисля за така наречения стъпков мотор, че е за смяна... Искам д апопитам имали начин да се оправи или директно трябва с нов да се замени (моя като го гледах е отстрани в некви пластмаси трябва да се разглабя...) и каква е цената доло-горе, защото гледах в AXM там са доста скъпички.... близо 300лв. . Другия въпрос ми е дали това може да ми го прави и компютъра и нужна ли е диагностика?

    #2
    Здравей колега! При теб стъпковият мотор е на тази цена понеже е 2в1 тоест стъпков мотор и ТPS потенциометър (throttle position sensor- датчик за положението на дроселовата клапа). Капсулован е и не знам въобще дали подлежи на ремонт. Отиди първо при читав диагностик- това бих те посъветвал.
    ex. Fiat Marea 1.6 16V
    ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
    Lancia Kappa 2.0 VIS

    Коментар


      #3
      А предложи някой добър в софия в района Дружба(1,2)-Слатина-Гео Милев-Редута-Младост...... за да ида сега през почивните дни за да изчистим грешките аз не съм ходил досега на диагностика...Поздрави

      Коментар


        #4
        разглобявах на вуйчоми стъпковия мотор на 1.2 и определено не беше капсолован.
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          колега, какво стана с диагностиката?всичко е наред, нали?поне при мен беше така, но колата продължава да прави проблеми.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #6
            решено!

            значи проблема се реши почти от самосебе си - свалих стъпковото моторче да го почистя и се оказа, че вътре няма какво да се чисти. затворих го и го сложих. сега вече един месец колата не е гъкнала, сипвах от лукойл, ОМВ и ромпетрол - никаква разлика. върви като едно време.моето мнение е, че колата стоя с откачен акумулатор над два часа и се е ресетнал компа. има подобни съвети в темите за газовите уредби.пак повтарям, като се появи проблема 2 седмици ходих през три дни на диагностика и нищо.п.с. в кутията на мотора има едно двигателче с червяк на оста и едно пластмасово зъбно колело. ако ще и 10 в 1 да е, не може да струва 300 лв
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #7
              ОК значи да откача акумулатора за 2+ часа, но да попитам коя клема да махна ’+’ или ’-’ или и двете. И искам да попитам аз си карам със вградения касетофон, след като откача акумулатора имали опасност после касетофончето да не работи, защото нямам код да го отблокирам

              Коментар


                #8
                Откачаш минуса.Има вероятност после касетофона да иска код но може и да не се налага.Поне при мен след откачане на акуто, оригиналното радио не иска код ама и да иска няма от къде!
                now. BMW E39 523i '98 170hp
                ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                Коментар


                  #9
                  а защо минуса? аз винаги махам плюса, а не за първи път виждам чче хората казват да се откача минуса
                  браво 1,6/90 - 09 г.

                  Коментар


                    #10
                    Колата започна да гасне все по-често, в събота мисля да ида на диагностика, но моля препоръчайте читав диагностик в София . Другото което ще видя въздушен филтър не е сменян от вече 12 000км и да не е много зацапан........А за този код за радитото ако ми иска след като откача минуса?!? Трябва да може да се разкодира по някакъв начин .Поздрави

                    Коментар

                    Working...
                    X