Здравейте колеги!Колата е Brava 1.6, 96 г. бензинец... Проблема е: при включване на задна скорост при загрят двигател се чува ужасно скърцане и трябва сериозен натиск за да влезе.При студен двигател това изобщо го няма и си влиза като у тях...Същият проблем се появява и при включване на 5-та със скорост над 80 км/h.Там обаче като подам гас до нужните за скороста обороти си влиза без да скърца.Наскоро сменях маслото именно заради това... Имаше ефект, но сега положението е същото, да не кажа по-зле!Моля ви, кажете някакви решения (за смяна на скоростна кутия или съединител не ми се мисли)... Колега, моля прочети правилата и не пускай теми с такива заглавия! Следващия път просто ще бъде изтрита.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблемно превключване на скорости
Collapse
X
-
Ами колега не ти се мисли за смяна,но ти препоръчвам да започнеш от съединителя.Трябва да се отвори и да се видят аксиалния лагер и феродовия диск да не е сваршил(коеот ме самнява при тия оплаквания).Ако там няма проблем....кутия(което е най-лошия случай).Но да се седи да си чешеме езиците тука във форума няма смисъл.Просто трябва да се отвори и да се види за какво стата въпрос. Успех!Fabbrica Italiana Automobili Torino
Коментар
-
Нормално е първо да пробваш най-евтиния вариант - регулиране/смяна на жило и след това, ако няма ефект, идва ред на скъпите неща. За задната какво да ти кажа, много коли има, на които е проблемна. Не караш постоянно на задна все пак, пробвай преди да я вкараш, да натиснеш и отпуснеш един път съединителя напразно, или да минеш през друга предавка. Понякога помага. 5-та пък се прецаква от каране на ниски обороти, например в градски условия, на тази предавка. Но тук говорим за повреда в скоростната кутия. Пробвай първо с жилото и тогава пак ще коментираме, ако няма подобрение.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Преди всичко - опитвайте да включвате задна скорост без да натискате спирачки, нито колата да е на ръчна. Също така - като искате да включите задна, правете го преди колата да е напълно спряла, така се осигурява движение на зъбните колела в кутията, и се свежда до минимум вариантът да застанат колелата зъб срещу зъб. Друго нещо което помага - в момента в който усетите и най-малкото запъване, както държите лоста натиснат за задна - просто отпуснете леко на полусъединител. Задната влиза мигновено.
Коментар
-
Това за включване в движение съм го пробвал, но резултат няма дори при минимална скорост.За полусъединителя довечера ще кажа дали се получава Благодаря!"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Уви да се оплача ама не стана... Сега задната си се включи няколко пъти без никакъв проблем. Явно трябва да я пробвам на по-дълъг път. :D"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
gari_brasna4a написа:M5kov написа:Уви да се оплача ама не стана... Сега задната си се включи няколко пъти без никакъв проблем. Явно трябва да я пробвам на по-дълъг път. :D
Коментар
-
ogi28b написа:gari_brasna4a написа:M5kov написа:Уви да се оплача ама не стана... Сега задната си се включи няколко пъти без никакъв проблем. Явно трябва да я пробвам на по-дълъг път. :D
Коментар
-
Като се замисля идва зима и ниски температури... Проблема ми не се появява при студен двигател, което до някъде е добре, поне за сега... Ако има някакви малки нещица все пак да изръчкам с цел подобрение мисля че няма да е зле. Приемам всякакви полезни съвети :D"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар