В един друг форум се обсъждаше, че се сменя пълен комплект маховик, диск и притискател. Слага се феродов диск на който си има демпферни пружини и маховика си е съвсем обикновен, но там се изтъкна това, че коляновият вал бил много нежен и можело да има проблем за него ако се сложи такъв маховик. Ставаше на въпрос за някаква алфа на която става точно комплект маховик и т.н от друг модел алфа при която няма демпферен маховик. Според мен всичко това е направено с цел комфорт отколкото да предпазва повече вала защото бил по нежен. Но това могат да го кажат хора които са запознати.
Аз имам същите вибраций,до сега мислех да започна от тампоните,имах малка надежда да е малката беля,но като прочетох темата май се отива в скъпата графа И така на въпроса може ли някой да препоръча свестен сервиз за този ремонт,където и друг път са виждали Либри.Поне после ще имаме и отговор на въпроса,на който и аз размишлявам повече от година.
Не знам на какво точно се дължи, но с настъпването на есента и застудяването тресенето, и проблема в общи линии изчезна. Сега колата си потегля нормално.
аз залагам на Коксовия лагер...Вектрата ни имаше същия проблем, ту го прави, ту не... Ама като го прави тресе та ще падне таблото... С много газ, с малко газ, като влезеше в серия няма управия.Смених целия комплект съединител и като свалиха стария лагер, беше доста в лошо състояние, две или три крачета бяха счупени... След смяната и проблема изчезна.пп наистина има коли, където си пише, че съединител се сменя заедно с маховик.. но за 1.9 не мисля, че е така. А и на един приятел колата му е такава, всички го плашахе, смени само съединителя и проблеми не е имало от тогава.
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар