Сетих се като видях тази тема, че това може в случая да е много полезно http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=48342
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Lancia Lybra 1,9 JTD, ТРЕСЕ И ВИБРИРА ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ! СПРЯ !
Collapse
X
-
В един друг форум се обсъждаше, че се сменя пълен комплект маховик, диск и притискател. Слага се феродов диск на който си има демпферни пружини и маховика си е съвсем обикновен, но там се изтъкна това, че коляновият вал бил много нежен и можело да има проблем за него ако се сложи такъв маховик. Ставаше на въпрос за някаква алфа на която става точно комплект маховик и т.н от друг модел алфа при която няма демпферен маховик. Според мен всичко това е направено с цел комфорт отколкото да предпазва повече вала защото бил по нежен. Но това могат да го кажат хора които са запознати.
Коментар
-
Аз имам същите вибраций,до сега мислех да започна от тампоните,имах малка надежда да е малката беля,но като прочетох темата май се отива в скъпата графа И така на въпроса може ли някой да препоръча свестен сервиз за този ремонт,където и друг път са виждали Либри.Поне после ще имаме и отговор на въпроса,на който и аз размишлявам повече от година.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
аз залагам на Коксовия лагер...Вектрата ни имаше същия проблем, ту го прави, ту не... Ама като го прави тресе та ще падне таблото... С много газ, с малко газ, като влезеше в серия няма управия.Смених целия комплект съединител и като свалиха стария лагер, беше доста в лошо състояние, две или три крачета бяха счупени... След смяната и проблема изчезна.пп наистина има коли, където си пише, че съединител се сменя заедно с маховик.. но за 1.9 не мисля, че е така. А и на един приятел колата му е такава, всички го плашахе, смени само съединителя и проблеми не е имало от тогава.A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар