Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lancia Lybra 1,9 JTD, ТРЕСЕ И ВИБРИРА ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ! СПРЯ !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Lancia Lybra 1,9 JTD, ТРЕСЕ И ВИБРИРА ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ! СПРЯ !

    Колеги моля помагайте!Някой ако се е сблъсквал с подобен проблем да каже къде може да му е разрешението.При потегляне като отделя съединителя има силни вибрации и разтрисане даже, няма проблем при смяна на скорости, има леки вибрации под 1500 оборота.Общо взето човека, при който си правя колата я пробва и каза, че най вероятно е от маховика, което е много болезнено / 800 лева само маховик без съединител и труд/Тъй като не разбирам много, може ли проблема да е от тампони или да не си вкарвам надежди и само да разглабяме колата напразно.Благодаря на всички, които ще се отзоват!
    Punto 1,9 JTD 80

    #2
    Re: Lancia Lybra 1,9 JTD, ТРЕСЕ И ВИБРИРА ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ!

    gopi написа:
    че най вероятно е от маховика,
    За съжаление човекът е на прав път. Но свалиш ли кутията - почти сигурно и съдинителят ще сменяш. Подготвяй 1200-1300 лева за ремонта, ако ще я караш още дълго, или я продавай отсега. После с новите части разправят че било невероятен кеф, грам не се усеща потеглянето. Ама не знам дали е вярно де.

    Коментар


      #3
      Само съединител, дишай спокойно.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        таз количка нямаше ли и демпферен маховик?
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Ако е само съединител тресенето е много слабо. Ако ти се тресе таблото направо - подготви се за маховик - 760 лв на Закс или 985 лв на Валео. Не от тампони в никой случай.

          Коментар


            #6
            и при мен го има това тресене при потегляне .... ако не настъпя педала да вдигне оборотите кам 1500-2000 немога да потегля нормално .... все едно се качвам на кола за пръв път .... сеца ... лашка (напред-назад) ... тресе ...
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              ivan_dice написа:
              и при мен го има това тресене при потегляне .... ако не настъпя педала да вдигне оборотите кам 1500-2000 немога да потегля нормално .... все едно се качвам на кола за пръв път .... сеца ... лашка (напред-назад) ... тресе ...
              Гарантирано от маховик и то в тежък стадий. Личен опит...

              Коментар


                #8
                Щом е само при потегляне, най-вероятно е съединител, демпферът ще дава вибрации не само при потегляне, но като свали кутията, нерядко става ясно, че и демпферът е за смяна.
                _______
                146 JTD

                Коментар


                  #9
                  И двамата - тичайте за съединител, а пък него като ви го свалят така или иначе ще видят маховика на какво дередже е :D
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    За съжаление май си е маховик. Няма как да е съединителя.Валео били пуснали за някои модели комплект 4 в 1 с маховик или заместител /не съм много наясно/ след което ако се прецака сменяш само феродов диск. Това от началото на годината мисля. Ама за този двигател няма все още, поне в България.Някой да е дочул нещо?
                    Punto 1,9 JTD 80

                    Коментар


                      #11
                      при мен интересноото е че това го прави сутрин на студен двигател .... и то не всеки път.... съединитела отделя на 3-4см. от отпусканрто му .... все едно е нов .... но пък е твърд като камък и понякога 1-ва и 2-ра скорост ми заяждат и неискат да влязат което ме навява на мисълта че е преебан .... както казахте най-добре да се иде в сервиз да се разглоби и да се види .... колега стискам палци да е само от съединител !!!!!!
                      AUDI 1.8 20V TURBO
                      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                      Коментар


                        #12
                        3ти и последен път - сменете си съединителяА за отделянето, при хидравличния - педала ще отделя все на едно и също място.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Не само, че е съединител, ами да не говорим, че може да минете само с феродов диск.

                          Коментар


                            #14
                            naskobg написа:
                            Не само, че е съединител, ами да не говорим, че може да минете само с феродов диск.
                            Нали, особено като не влизат скоростите и педала отделя на друго място... Що давате напразни и малко вероятни надежди на хората?

                            Коментар


                              #15
                              Аз не разбирам много, но до колкото разбрах на феродовия диск вече няма пружини, които да обират вибрациите, а тази работа се върши от маховика. И няма как да е от там проблема?
                              Punto 1,9 JTD 80

                              Коментар

                              Working...
                              X