Не само, че е съединител, ами да не говорим, че може да минете само с феродов диск.
Нали, особено като не влизат скоростите и педала отделя на друго място... Що давате напразни и малко вероятни надежди на хората?
Щото съм минал по тоз път
А ще му купиш ли после маховик на човека като се окаже и маховик щом така лесно го пращаш да ремонтира? Не е ли по-добре да е подготвен и за маховик, пък като излезе само съединител да ми тегли една майна на мен, а на теб да ти купи една бира.
Не само, че е съединител, ами да не говорим, че може да минете само с феродов диск.
Нали, особено като не влизат скоростите и педала отделя на друго място... Що давате напразни и малко вероятни надежди на хората?
Щото съм минал по тоз път
А ще му купиш ли после маховик на човека като се окаже и маховик щом така лесно го пращаш да ремонтира? Не е ли по-добре да е подготвен и за маховик, пък като излезе само съединител да ми тегли една майна на мен, а на теб да ти купи една бира.
Преди време един колега имаше такъв проблем, но беше кът с парите. Викам му "Смени само феродовия". След дълги увещания така и направи. Като се чуем още ми благодари. След известно време при друг колега се получи същото. И него посъветвах така, но той беше с корава глава и вика "Не, ще сменям целия". И го смени целия. Е, оставям си една вратичка, че като се отвори тогава се вижда състоянието на притискателния диск, но в повечето случои може още много да изкара.
Аз не разбирам много, но до колкото разбрах на феродовия диск вече няма пружини, които да обират вибрациите, а тази работа се върши от маховика. И няма как да е от там проблема?
Може би с времето пружините на маховика се деформират, уморяват се, чупят се... Само предполагам, и аз като теб не разбирам много от маховици.
добре бе колеги имам едно вапросче относно тоя маховик .... има ли вероятност да се отремонтира ... да му се поставят нови пружини и да продължи своя живот ?
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
добре бе колеги имам едно вапросче относно тоя маховик .... има ли вероятност да се отремонтира ... да му се поставят нови пружини и да продължи своя живот ?
Поне на мен не ми е известно да има извършен такъв ремонт.
А за отделянето, при хидравличния - педала ще отделя все на едно и също място.
Няма значение какъв е съединителя, ако е само регулиращ винаги ще си отделя/зацепва на едно и също място, ако не е ще си променя зацепването/отделянето според износването, започва да се качва педала нагоре. Педала става твърд защото пластините на притискателния диск се изправят от износването и започват да се обръщат на обратно. Тресене при тръгване може да се получи не само от демпфеният маховик ами и от притискателния диск когато не зацепва равномерно, деформирани са пластините които играят роля на пружини. Тресене също може да има и от износен феродов диск, кофти феродо и т.н. Причините за тресене са много и не трябва първо да се обвинява маховика, трябва да се разглоби и да се види кое е за смяна преди да се купува нещо :D За тези които не вярват, че тресене може да се получи и от влага нека да си намокрят съединителя с вода и дори чисто нов да е пак ще рипа като кон :D Едно време притискателя се сменяше само ако има проблем с него, винаги може да се рискува само с феродов диск но ако се окаже, че после и притискателя е скапан ще се наложи отново да се отваря и работата е двойна. Поради тази причина и още няколко е за предпочитане да се смени комплект.Аз също си мисля, че все пак би трябвало един маховик да може да се от ремонтира, може и да греша.
В една друга тема беше изказал мнение, че хидравличният съединител отделя/зацепва винаги на едно и също място и от там си нареждам нещата с този пост :D Няма значение по какъв начин се предава движението на педала към вилката на съединителя, имат значение нещата които участват в това предаване.
Всичко до сега е ОК ,ама един БИВШ автокрадец и много мой агент ми сподели СЛЕДНОТО Може да се сменят само пружините и даже се намирали лесно ,цялата работа отнемала 1 ден.Друг е въпроса ,че майсторлъка ще струва примерно 1 кило Ракия и мезе :D Ама дали е истина това дето ми го казва.Някой знае ли нещо по въпроса ?
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.
Ами защо не го разпиташ по-подробно ? Може би в специализиан магазин в който продават съединители, ще знаят нещо повече, и ще извадят някой каталог, в който се предлагат ремонтни комплекти за маховик, включващи пружини и други разни неща.
Ами защо не го разпиташ по-подробно ? Може би в специализиан магазин в който продават съединители, ще знаят нещо повече, и ще извадят някой каталог, в който се предлагат ремонтни комплекти за маховик, включващи пружини и други разни неща.
Ми ще го разпитам макар че не е от словоохотливите ,ако изкопча нещо от него ще го споделя с колегите от форума.Но сега имам страшно много работа и ще бъде поне след 10 дни
FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.
Аз като закарах колата в сервиза където я правя ми каза, че е маховик. В началото на годината от валео им представили нов модел 4 в 1, който замествал дадения маховик и след това може да се сменя само феродов диск ако се прецака, но за този модел няма още такъв вариант или не са го пуснали в бг.http://www.valeoservice.com/html/bul...htmlНякой знае ли нещо по въпроса?
Коментар