Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Lancia Lybra 1,9 JTD, ТРЕСЕ И ВИБРИРА ПРИ ПОТЕГЛЯНЕ! СПРЯ !

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Airfan написа:
    naskobg написа:
    Не само, че е съединител, ами да не говорим, че може да минете само с феродов диск.
    Нали, особено като не влизат скоростите и педала отделя на друго място... Що давате напразни и малко вероятни надежди на хората?
    Щото съм минал по тоз път
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Airfan написа:
      naskobg написа:
      Не само, че е съединител, ами да не говорим, че може да минете само с феродов диск.
      Нали, особено като не влизат скоростите и педала отделя на друго място... Що давате напразни и малко вероятни надежди на хората?
      Щото съм минал по тоз път
      А ще му купиш ли после маховик на човека като се окаже и маховик щом така лесно го пращаш да ремонтира? Не е ли по-добре да е подготвен и за маховик, пък като излезе само съединител да ми тегли една майна на мен, а на теб да ти купи една бира.

      Коментар


        #18
        Airfan написа:
        emzo написа:
        Airfan написа:
        naskobg написа:
        Не само, че е съединител, ами да не говорим, че може да минете само с феродов диск.
        Нали, особено като не влизат скоростите и педала отделя на друго място... Що давате напразни и малко вероятни надежди на хората?
        Щото съм минал по тоз път
        А ще му купиш ли после маховик на човека като се окаже и маховик щом така лесно го пращаш да ремонтира? Не е ли по-добре да е подготвен и за маховик, пък като излезе само съединител да ми тегли една майна на мен, а на теб да ти купи една бира.
        Преди време един колега имаше такъв проблем, но беше кът с парите. Викам му "Смени само феродовия". След дълги увещания така и направи. Като се чуем още ми благодари. След известно време при друг колега се получи същото. И него посъветвах така, но той беше с корава глава и вика "Не, ще сменям целия". И го смени целия. Е, оставям си една вратичка, че като се отвори тогава се вижда състоянието на притискателния диск, но в повечето случои може още много да изкара.

        Коментар


          #19
          gopi написа:
          Аз не разбирам много, но до колкото разбрах на феродовия диск вече няма пружини, които да обират вибрациите, а тази работа се върши от маховика. И няма как да е от там проблема?
          Може би с времето пружините на маховика се деформират, уморяват се, чупят се... Само предполагам, и аз като теб не разбирам много от маховици.

          Коментар


            #20
            добре бе колеги имам едно вапросче относно тоя маховик .... има ли вероятност да се отремонтира ... да му се поставят нови пружини и да продължи своя живот ?
            AUDI 1.8 20V TURBO
            ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

            Коментар


              #21
              Aa Жоре нещо си в грешка, аз не го карам да си купи съединител.Карам го да я остави в сервиз, те ще му кажат или истината или лъжата !
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                ivan_dice написа:
                добре бе колеги имам едно вапросче относно тоя маховик .... има ли вероятност да се отремонтира ... да му се поставят нови пружини и да продължи своя живот ?
                Поне на мен не ми е известно да има извършен такъв ремонт.

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  А за отделянето, при хидравличния - педала ще отделя все на едно и също място.
                  Няма значение какъв е съединителя, ако е само регулиращ винаги ще си отделя/зацепва на едно и също място, ако не е ще си променя зацепването/отделянето според износването, започва да се качва педала нагоре. Педала става твърд защото пластините на притискателния диск се изправят от износването и започват да се обръщат на обратно. Тресене при тръгване може да се получи не само от демпфеният маховик ами и от притискателния диск когато не зацепва равномерно, деформирани са пластините които играят роля на пружини. Тресене също може да има и от износен феродов диск, кофти феродо и т.н. Причините за тресене са много и не трябва първо да се обвинява маховика, трябва да се разглоби и да се види кое е за смяна преди да се купува нещо :D За тези които не вярват, че тресене може да се получи и от влага нека да си намокрят съединителя с вода и дори чисто нов да е пак ще рипа като кон :D Едно време притискателя се сменяше само ако има проблем с него, винаги може да се рискува само с феродов диск но ако се окаже, че после и притискателя е скапан ще се наложи отново да се отваря и работата е двойна. Поради тази причина и още няколко е за предпочитане да се смени комплект.Аз също си мисля, че все пак би трябвало един маховик да може да се от ремонтира, може и да греша.

                  Коментар


                    #24
                    Еми аз хвърих 1 око в епер-а, ама там маховикът е даден като една цяла част, без резервни части към него.

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      emzo написа:
                      А за отделянето, при хидравличния - педала ще отделя все на едно и също място.
                      Няма значение какъв е съединителя
                      Б*а м*ма му, всеки се прави на остроумен, наистина ли не ме разбра какво искам да кажа ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        В една друга тема беше изказал мнение, че хидравличният съединител отделя/зацепва винаги на едно и също място и от там си нареждам нещата с този пост :D Няма значение по какъв начин се предава движението на педала към вилката на съединителя, имат значение нещата които участват в това предаване.

                        Коментар


                          #27
                          Всичко до сега е ОК ,ама един БИВШ автокрадец и много мой агент ми сподели СЛЕДНОТО Може да се сменят само пружините и даже се намирали лесно ,цялата работа отнемала 1 ден.Друг е въпроса ,че майсторлъка ще струва примерно 1 кило Ракия и мезе :D Ама дали е истина това дето ми го казва.Някой знае ли нещо по въпроса ?
                          FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

                          Коментар


                            #28
                            Ами защо не го разпиташ по-подробно ? Може би в специализиан магазин в който продават съединители, ще знаят нещо повече, и ще извадят някой каталог, в който се предлагат ремонтни комплекти за маховик, включващи пружини и други разни неща.

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              Ами защо не го разпиташ по-подробно ? Може би в специализиан магазин в който продават съединители, ще знаят нещо повече, и ще извадят някой каталог, в който се предлагат ремонтни комплекти за маховик, включващи пружини и други разни неща.
                              Ми ще го разпитам макар че не е от словоохотливите ,ако изкопча нещо от него ще го споделя с колегите от форума.Но сега имам страшно много работа и ще бъде поне след 10 дни
                              FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.

                              Коментар


                                #30
                                Аз като закарах колата в сервиза където я правя ми каза, че е маховик. В началото на годината от валео им представили нов модел 4 в 1, който замествал дадения маховик и след това може да се сменя само феродов диск ако се прецака, но за този модел няма още такъв вариант или не са го пуснали в бг.http://www.valeoservice.com/html/bul...htmlНякой знае ли нещо по въпроса?
                                Punto 1,9 JTD 80

                                Коментар

                                Working...
                                X