Проблемите са два.1. Появи се шум откъм ремъците. Не е виенето на разхлабен ремък на алтернатора, знам го как вие и преди време го донатягаха. Мисля си дали не опира нещо в някой ремък, ама не виждам нищо такова... Звука е по-скоро свистене. Знам, че е трудно да се обясни шум с думи, та затова може просто да изказвате предположения на сляпо - поне да знам какви са евентуалните възможности. Явно ще се влиза в бокса...2. Колко са ремъците? Като купих колата смених със сигурност 2 ремъка - канален и ангренажния. Сега обаче като се появи шума и се загледах около ремъците видях, че едната от ролките на каналния ремък задвижва още един зъбчат ремък, който не е ангренажния доколкото си спомням как изглежда). Та този зъбчатия и не е под капак - боклуци могат да стигат до него съвсем спокойно.Да допълня, че шума го чух за първи път на излизане от автомивка (но не съм мил двигателя). Обаче ми липсва пластмасата дето пази предно ляво колело да не хвърля към двигателя и жената доста се по(пре)стара с пароструйката - възможно ли е оттам да е дошъл някакъв проблем. Това стана преди седмица - проблема не е само в намокрянето, щото отдавна трябва да е изсъхнало. Типо 1.4 i.e.Едит: Не съм наясно коя ролка задвижва ремъка и коя е "клиент" ама едната ролка на странно-непознатия за мен ремък е обща с тази на каналния. Ролка - шайба, знам ли и аз кое е правилния термин и какви ги ръся... Работата е там, че (май) има един ремък повече отколкото съм сменял, дали пък не иска и той смяна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремъци
Collapse
X
-
Възможно е да е лагера на алтернатора. Спомням си че моят като си "заминаваше" вадеше един звук различен от този на преплъзващ ремък. Махни си ремъка на алтернатора, хвани шайбата и се опитай да я разклатиш, ако има луфт - ясно. Също при завъртане на ръка ако не върви "мазно" пак е от там. Лагера струва около 10лв.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
-
pugsy написа:ако си с хидравлика има 3 ремъка,този за хидравликата е трапецивиден,от водната помпа нагоре към хидравличната помпаВъзможно е да е лагера на алтернатора. Спомням си че моят като си "заминаваше" вадеше един звук различен от този на преплъзващ ремък. Махни си ремъка на алтернатора, хвани шайбата и се опитай да я разклатиш, ако има луфт - ясно. Също при завъртане на ръка ако не върви "мазно" пак е от там. Лагера струва около 10лв.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
няма такъв ремък, който от пренатягане да счупи лагера. ремъка по принцип се отпуска след 1000-1500 км и е препоръчително да се дозатегне, едва ли си го правил така че колкото и да е бил натегнат се е разхлабил малко след това. да не говорим, че е невъзможно натегнат гумен ремък да счупи метален лагерLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba84 написа:да не говорим, че е невъзможно натегнат гумен ремък да счупи метален лагерFiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
pakumba84 написа:да не говорим, че е невъзможно натегнат гумен ремък да счупи метален лагер
Коментар
-
pakumba84 написа:няма такъв ремък, който от пренатягане да счупи лагера. ремъка по принцип се отпуска след 1000-1500 км и е препоръчително да се дозатегне, едва ли си го правил така че колкото и да е бил натегнат се е разхлабил малко след това. да не говорим, че е невъзможно натегнат гумен ремък да счупи метален лагервеско написа:Не е виенето на разхлабен ремък на алтернатора, знам го как вие и преди време го донатягаха.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар