Проблемите са два.1. Появи се шум откъм ремъците. Не е виенето на разхлабен ремък на алтернатора, знам го как вие и преди време го донатягаха. Мисля си дали не опира нещо в някой ремък, ама не виждам нищо такова... Звука е по-скоро свистене. Знам, че е трудно да се обясни шум с думи, та затова може просто да изказвате предположения на сляпо - поне да знам какви са евентуалните възможности. Явно ще се влиза в бокса...2. Колко са ремъците? Като купих колата смених със сигурност 2 ремъка - канален и ангренажния. Сега обаче като се появи шума и се загледах около ремъците видях, че едната от ролките на каналния ремък задвижва още един зъбчат ремък, който не е ангренажния доколкото си спомням как изглежда). Та този зъбчатия и не е под капак - боклуци могат да стигат до него съвсем спокойно.Да допълня, че шума го чух за първи път на излизане от автомивка (но не съм мил двигателя). Обаче ми липсва пластмасата дето пази предно ляво колело да не хвърля към двигателя и жената доста се по(пре)стара с пароструйката - възможно ли е оттам да е дошъл някакъв проблем. Това стана преди седмица - проблема не е само в намокрянето, щото отдавна трябва да е изсъхнало. Типо 1.4 i.e.Едит: Не съм наясно коя ролка задвижва ремъка и коя е "клиент" ама едната ролка на странно-непознатия за мен ремък е обща с тази на каналния. Ролка - шайба, знам ли и аз кое е правилния термин и какви ги ръся... Работата е там, че (май) има един ремък повече отколкото съм сменял, дали пък не иска и той смяна

Коментар