Така първо колата не е Фиат, а Опел. След пробег на колата 1-2км, когато съм в колата и като се хвана за вратата няма нищо, обаче когато изляза(стъпя) навън и искам да затворя вратата, ме удря ток. Това се случва ВСЕКИ път. Преди като че ли беше по-слабо. Та питанката ми е, може ли това да е от утечка, защото това май само на мене ми се случва? Или съм от онея по-специалните
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със статично електричество или проблема е в мен?
Collapse
X
-
emzo написа:Тоя ток дето те пере е електростатичен.Ама убав’та пере
Коментар
-
A, това до колкото знам е хубаво и правилно да се случва! Гледах преди време едно предаване по дискавъри, в което се обсъждаха възможните варианти при зареждане на автомобила да се възпламени горивото ( по-точно парите, които излизат от гърловината при зареждането ). Абсолютно разбиха мита за мобилните телефони, или както на много бензиностанции по света е забранено да говорите, докато зареждате. Та идеята на това "да те удари тока, като хванеш вратата" е именно такава, че да се случи при вратата, а не когато отвориш резервоара, започнеш да зареждаш и неволно допреш ръката си до метал и в този момент възпроизвелата се искра да запали парите. Правиха няколко теста именно в аналогичния случай и ако зареждате бензин парите гарантирано се запалват при появата на искра. Та с две думи бяха казали, че това умишлено направено от производителите на колите.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
и при мен е същото като слизам от темпрата и от служебната и от която и да е кола на приятел.само че му хванах цаката на темпрата, нали ги знаете как са дръжките(като на браво,брава , мареа и типо) хващам там първо и тогава затварям вратата , не да се допирам до ламаринатаCitroen Xsara 1.9 TD 90 hp
ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp
Коментар
-
щото не сте работили с термосвиваемо фолио,нямате на идея за какво статично иде реч там,откачал съм на моменти....че и с ръкавици работе и пак ефекта бе нулев подскачал съм като яре изхода за мен бе да бутна и дръпна ръката си рязко,така тока се разреждаше безболезнено и го очаквах....лошо става ако се наелектризираш като кондензатор да ходиш и неочаквано като се заземиш и да последва искратаex.Мареа ТД100
Коментар
-
Мисля, че открих от малко проблема. По мои "изчисления" проблема ми е в обувките. Със маратонки ефекта е доста добър(гарантирам, че не е 12волта), а със обикновенни платненки(гуменки), като че ли не се усеща толкова. Даже си мисля, че въобще го няма. Обяснявам си го с това, че с маратонките не мога да се заземя както трябва. Правилно ли си мисля?
Коментар
-
ogi28b написа:emzo написа:Тоя ток дето те пере е електростатичен.Ама убав’та переFiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Едно време на Жигулетките и Ладичките слагаха масово антистатична лента,която е свързана с автомобила и земята.Един вид заземление.Все още се продават такива ленти,слагаш една и готово.От акумулатора нищо не може да ти стане като хванеш двете клеми,виж ако хванеш кабела на свеща ще светнеш кат прожектор.
Коментар
-
reter акумулатора наистина може да отдаде голям ток нищо че напрежението му е ниско. Причината да не те "хваща" тока като пипнеш и двете клеми, е че съпротивлението на човешкото тяло е голямо и при това напрежение от 12 волта протичащият ток е много малък и ти не можеш да го усетиш. Това идва от Закона на Ом. Един мой асистент казваше "Който не знае Закона на Ома да си оди дома" Шегувам се да не се обидиш.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар