Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за датчици

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за датчици

    Здравеите колеги...За какво служат датчиците на Термостата оградени в червено.Браво 1.9тд 75к
    Прикачени файлове

    #2
    За да подават информация за температурата на охладителната течност. Какви са твоите подозрения?Ако загледаш внимателно, ще видиш че това всъщност е един и същи датчик, навит на различни места, в зависимост от точния модел.

    Коментар


      #3
      Здрасти колега стрелката на температурата ми стои малко под средата....а термостата е нов,и се самнявам в някои от датчиците,но пък перката включва когато стрелката подмине средата...

      Коментар


        #4
        Изключително важен датчик.В Аутодата има стойностите му, можеш да си го провериш сам.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          И аз така мисля колега...но незнам кои от всичките датчици е,а за съжаление нямам АУТОДАТА,за проверка...

          Коментар


            #6
            Ти да не би да ги имаш всичките!? Този датчик подава информация само на таблото, в повечето модели. За перката си има отделно син датчик на радиатора. Все още не е ясно какъв проблем имаш, или поне мислиш че имаш ? След като си сменил термостата, може би знаеш на колко градуса отваря ? Ако отваря около 85 - нормално е стрелката да стои малко под средата, а малко над нея - да заработят вентилаторите. Може би още толкова нагоре, и заработват вентилаторите на бърза степен. Та какво те притеснява ? Коя година и месец е произведена колата ти ?

            Коментар


              #7
              Колата е 97г. 05. месец,и всички датчици оградени в червено ги има,но маи всеки е различен...Но ако е нормално стрелката да е под средата,значи нямам проблем...Притеснява ме да не би датчика да не отчита вярно и да подава грешни данни,от което да се стигне до прегряване.

              Коментар


                #8
                Датчикът който подава информация към таблото, което и ти виждаш - е независим от останлите неща. Ти можже да виждаш и стрелката в червеното, но колата да е 70 градуса. Важно е този датчик, който е номер 15, за който казах че е на радиатора - най-вероянто от това зависи да заработят вентилаторите. Ако той е неизправен, перките няма да заработят, а стрелката ще започне да се покачва, ако другият за таблото е наред.С други думи - дори и този датчик, който подава данните към таблото да не отчита вярно и да подава грешни данни - колата няма да загрее, или да прегрее заради него. Причината ще е друга.

                Коментар


                  #9
                  Мерси колега,горе долу схващам как стоят нещата....ти какво би ме посъветвал...

                  Коментар


                    #10
                    Да разбереш на каква температура ти отваря термостата, обикновено пише на него, или там откъдето си го купил да питаш. Също някъде да намериш да ти измерят температурите, на които реагират датчиците, и дали отговаря на действителността показанието на таблото. Например измерваш на термостата 88 градуса, и гледаш дали на таблото стрелката е на средата, или 1-2 мм под или над нея. Нещо такова.

                    Коментар

                    Working...
                    X