Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Митът е разгадан Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Митът е разгадан Мареа

    Вече няма тайни за смяната на ангренажния ремък и ролките на Брава,Мареа с мотор 1,9 ТДИ 100.Всички зъбни колела си имат белези и смяната не толкова сложна с приспособления и други подобни.Присъствах на смяната жалко че не си носех фотоапарата да ви покажа снимки.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    А малката опорна щанга, която държи двигателя към купето, как се сваля?
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      елементарно

      Двата болта в краищата и и се сваля ще я сменяш ли и колко я взе че аз като гледам ще търся само тампоните и и особенно този към мотора
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Мойте ги смениха при смяната на ангренажа, скоро ще трябва да сменям опорие на които лежи двигателя, че нещо много вибрации има по купето при празен ход. Двигателя не трябва ли да се подпре, като се откача тази щанга?
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Не

          Няма нужда от подпиране тя гаси само усукванията на мотора при рязко подаване на газ и палене.Е кажи за колко я взе и няма ли вариант за смяна само на тампоните защото са набивани на преса и това не е цял възел а три части и за какво да се дават пари за едно желязо като възела е разглобяем.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Нямам представа... От Вантотрейд ми се обади да ми кажат, че е за смяна и ме питаха дали да я сменят, аз им казах да я и така. Някъде към 50лв. но не знам дали са я сменили цялата, или само тампоните в двата края.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              ОК

              Като че ли сменят кой знае какво печелят на чужд гръб яко.За тази щанга повече от 20 лв не виждам какво и струва с тампоните дори
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Re: Митът е разгадан Мареа

                Tornado написа:
                Вече няма тайни за смяната на ангренажния ремък и ролките на Брава,Мареа с мотор 1,9 ТДИ 100.Всички зъбни колела си имат белези и смяната не толкова сложна с приспособления и други подобни.Присъствах на смяната жалко че не си носех фотоапарата да ви покажа снимки.
                За този мотор, не са необходими приспособления, той е с един вал, затова и смяната е по-евтина!

                Коментар


                  #9
                  И при мен тампоните на тази щанга са скъсани , но в магазините в които попитах не знаеха ,че съществува.Предложиха евентуално да намерят подобни тампони , които да се набият . Така и не я оправих , та ако някойе решил този проблем нека каже как.

                  Коментар


                    #10
                    maa написа:
                    И при мен тампоните на тази щанга са скъсани , но в магазините в които попитах не знаеха ,че съществува.Предложиха евентуално да намерят подобни тампони , които да се набият . Така и не я оправих , та ако някойе решил този проблем нека каже как.
                    Взех я за 50от Симеон от "типът с опашката".Голяма борба никъде я нама!Беше единствена бройка.По-лесно ще ти е да смениш тампоните
                    Brava JTD ELX
                    105 к.с.99"

                    Коментар

                    Working...
                    X