Вече няма тайни за смяната на ангренажния ремък и ролките на Брава,Мареа с мотор 1,9 ТДИ 100.Всички зъбни колела си имат белези и смяната не толкова сложна с приспособления и други подобни.Присъствах на смяната жалко че не си носех фотоапарата да ви покажа снимки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Митът е разгадан Мареа
Collapse
X
-
Не
Няма нужда от подпиране тя гаси само усукванията на мотора при рязко подаване на газ и палене.Е кажи за колко я взе и няма ли вариант за смяна само на тампоните защото са набивани на преса и това не е цял възел а три части и за какво да се дават пари за едно желязо като възела е разглобяем.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Митът е разгадан Мареа
Tornado написа:Вече няма тайни за смяната на ангренажния ремък и ролките на Брава,Мареа с мотор 1,9 ТДИ 100.Всички зъбни колела си имат белези и смяната не толкова сложна с приспособления и други подобни.Присъствах на смяната жалко че не си носех фотоапарата да ви покажа снимки.
Коментар
-
maa написа:И при мен тампоните на тази щанга са скъсани , но в магазините в които попитах не знаеха ,че съществува.Предложиха евентуално да намерят подобни тампони , които да се набият . Така и не я оправих , та ако някойе решил този проблем нека каже как.Brava JTD ELX
105 к.с.99"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар