Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Основен ремонт на двигателя на Фиат Бравa 1.4 12V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Основен ремонт на двигателя на Фиат Бравa 1.4 12V

    velko_sz написа:
    Fluke написа:
    .......След всички ремонти които и направих + нов разпределителен вал и нови кобилички, изпуши на 50-тия км. ...........
    Как така само 50 км след такъв сериозен ремонт е за основен ремонт! Има нещо нереално в цялата работа и каква е причината за това състояние на колата според майсторите които ти правиха ремонта на вала? Какво и е на колата в момента?
    брато и аз имах са6тият проблем и се оказа от трабичката която смазва вала,и намен ми се наложи да сменям цялата глава която втора употреба е 850лв.а нова 1450лв. така че не си единствен с този проблем
    topcho fiat brava 1400/12v.

    Коментар


      #17
      Колеги аз съм снабдител в Италсервиз в София и препоръчвам всякакви такива по сериозни части особенно валове да се вземат втора употреба дори да ги купите от официален магазин на фирмите вносителки на резервни части няма никаква гаранция че ще са истински.
      Намирам части всякакви
      0899113575

      Коментар


        #18
        Fluke написа:
        За Бакс Кар сервиза имам малко кофти мнение, даже не малко а много кофти. Моля, не се лъжете да ходите там...знам за какво говоря. По-добрия вариант наистина е в Кичево, въпреки че там са бившите майстори от Бакс Кар....така че...долу горе същата работа. Не искам в момента да прпоръчвам други сервизи, за да не излезе като реклама, но ако ми направят читав и тънкажен ремонт на двигателя там където съм я дал, ще ви се похваляА количката наскоро стана на 170 хкм
        Аз също не съм доволен от baxcar.Преди 3 години когато си купих Фиат Бража 1,6 купих си от представителството на SKF 2 ролки SKF и ангренажен ремък GATES.Преди 1 седмица колата ми спря и не иска да запали.Закарах я на майстор и се оказа че ангенажния ремък е отпуснал , беше се разхлабил, оказа се че е от ролката KOYO .По-голямото ми учудване беше че ролката която трябваше да бъде SKF, се оказа KOYO JAPAN, произведена 1997г.Колата е произведена 1995.Така че ако искате да ви прекарат като поляци за 40-5олв. (защото някой е решил да си направи далавера с хубава ролка )и след това да платите към 700лв. зе ремонт отидете в baxcar.Ремонта ми излезе 700лв.Ремък, ролки, клапани, гарнитури ....... абе както става като се скъса ангренажен ремък .....

        Коментар

        Working...
        X