Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Затъмняване на стъкла

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Затъмняване на стъкла

    Здравейте, днес започнах борбата със затъмняването на страничните стъкла на Фичо. Заредих се с Бингостил за прозорци, сапунен разтвор, фонокарта с меко парцалче, макетно ножче и 3 пакета фолио. Изрязах парче по прозореца отвън, напръсках стъклото, отлепих фолиото, напръсках и него и го лепнах цялото, започнах да махам водата но винаги от единия край не става.Кажете който го е правил как, точно става че ми писна. Изхабих пакет и половина за нищо. Винаги от единия край не става, цялото ли се лепи, част по част или как.Познат ми каза че виждал със сешоар да го правят, ама как точно и той не знае.Мерси на отзовалите се
    Fiat Bravo 1.4 12v

    #2
    Re: Затъмняване на стъкла

    gamencerista написа:
    Здравейте, днес започнах борбата със затъмняването на страничните стъкла на Фичо. Заредих се с Бингостил за прозорци, сапунен разтвор, фонокарта с меко парцалче, макетно ножче и 3 пакета фолио. Изрязах парче по прозореца отвън, напръсках стъклото, отлепих фолиото, напръсках и него и го лепнах цялото, започнах да махам водата но винаги от единия край не става.Кажете който го е правил как, точно става че ми писна. Изхабих пакет и половина за нищо. Винаги от единия край не става, цялото ли се лепи, част по част или как.Познат ми каза че виждал със сешоар да го правят, ама как точно и той не знае.Мерси на отзовалите се
    до колкото знам от познат който се занимава с такива глупости се правя с пистолет за гореш въздох се нагрява фолиото и с топлийка се пуакт балончетата тоест така ми го обесни несъм виждал как става говорехме за моята кола и казан яма проблем ще смкнем стъклата и аз се отказах (колата е браво) щото незнам дали ще може да ги сложи както са си били и затова си го слагах сам и както казваш ти от едната страна не стана а пък на другия прозорец го обърках и го залепих от вън щото се ядосах и бях използвал вече 5 пакета с фолио и в крайна сметка минаха около 2 месеца и започна да избледнява ...

    Коментар


      #3
      Колега, изхабил съм сигурно 5 пакета фолио и не става. Пробвал съм и да го нагрявам със сешоар първо от външната страна на стъклото за да приеме формата му и пак не става. Нагрявал съм и от вътре и пак не става. Това с топлийките не го пробвай - остава бяло петънце там. Ако се справиш по някакъв начин, ще съм ти благодарен ако споделиш.

      Коментар


        #4
        Успех, аз се пробвах няколко пъти и се отказах.Формата на стъклото с доста трудна, задния трябва с 3 снадки да го правиш.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          а we просто трябва във водата да има много сапун, направо да има балончета иначе не стаа
          Виж бейби не сме глупаци,
          ние сме отбор от здравеняци.
          Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
          така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
          http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

          Коментар


            #6
            fiatmaniak написа:
            а we просто трябва във водата да има много сапун, направо да има балончета иначе не стаа
            И с пяна пак не става.

            Коментар


              #7
              Аз обмислях тази операция ,но като ви слушам за какво става дума се отчаях преди дори да съм опитал
              Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

              Коментар


                #8
                Добре де. Аз на предишната ми кола. Nissan Sunny , като затъмнявах прозорците не беше чак толкоз тегаво? 2 пакета фолио заминаха, защото за първи път хващах такова нещо и естествено първия пакет го съсипах Но после му схванах цаката. Задния прозорец и аз го правих на 3 снадки ама вертикални (щото съм прост) Просто като напръскаш стъклото и фолиото си се плъзга по него и го наместваш Незнам , гледам тука доста колеги казват,че имат проблеми със задните прозорци, Не съм лепил на Фиат все още..., но не смятам , че е кой знае колко по-различно ?
                There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!

                Коментар


                  #9
                  ktborisov написа:
                  Добре де. Аз на предишната ми кола. Nissan Sunny , като затъмнявах прозорците не беше чак толкоз тегаво? 2 пакета фолио заминаха, защото за първи път хващах такова нещо и естествено първия пакет го съсипах Но после му схванах цаката. Задния прозорец и аз го правих на 3 снадки ама вертикални (щото съм прост) Просто като напръскаш стъклото и фолиото си се плъзга по него и го наместваш Незнам , гледам тука доста колеги казват,че имат проблеми със задните прозорци, Не съм лепил на Фиат все още..., но не смятам , че е кой знае колко по-различно ?
                  Формата на стъклото е сложна колега.

                  Коментар


                    #10
                    абе кво се тормозите има места за по 20 лева на стакло и става перфектно

                    Коментар


                      #11
                      durex_a написа:
                      абе кво се тормозите има места за по 20 лева на стакло и става перфектно
                      Колега, ясно е къде какво има. Идеята е как става, а не къде го правят.

                      Коментар


                        #12
                        naskobg написа:
                        durex_a написа:
                        абе кво се тормозите има места за по 20 лева на стакло и става перфектно
                        Колега, ясно е къде какво има. Идеята е как става, а не къде го правят.
                        ами аз казах какво ми казаха хора които го правят перфектно и земат дадена сума някой казаха че не е така незнам може и да са ме излъгали

                        Коментар


                          #13
                          Надъхах се от тоя клип : http://vbox7.com/play:ee84f849Утре ще пиша кво е станало, даже ще пусна снимки.
                          Fiat Bravo 1.4 12v

                          Коментар


                            #14
                            От много голямо значение и фолиото което ползвате,защото това от 2 и 4 лева много трудно се залепва и не е еластично.Иначе започва се от единият край и малко по малко се разлепва на двете части ,като едновременно с това се лепи и се избутва водата.Ако е много криво стъклото може да се нагрее и с пистолет за горещ въздух.Това е .......и търпение !
                            COUPE 1.8 16V
                            Volvo XC90 T6

                            Коментар


                              #15
                              gamencerista написа:
                              Надъхах се от тоя клип : http://vbox7.com/play:ee84f849Утре ще пиша кво е станало, даже ще пусна снимки.
                              колега аз работя в рекламна къща и знам как се лепи фолио по принцип.това фолио е особено капризно.както казват другите колеги се лепи със сапунена вода.на темпрата половината ми джамове един мой колега ми ги лепи, докато и аз схвана как се прави защото допреди това не съм пробвал.та гледах го как прави той и след като съсиппах една ролка и аз , на 2-рата си го направих без проблеми.задния ми джам го направих от 2 части.искаше ми се от една но вече накрая започна да се гърчи много и не искаше да залепва.за целта да не се вижда снадката , режеш по нагревателя с макетно ножче , да е мн остро е важно и почти не трябва да правиш натиск инъче ще скапаш нагревателя...отзад ще ти е трудно защото на бравока е кофти джама... издупен е хоризонтално и вертикално (голям философ и аз станах) тей а колкото до клипчето това фолио пича дето го прави със сигурност е някво професионално и като гледам е на 1 метър,метър и косур даже ролка.демек няма снадки.а щом е на метър и кусур явно има по-добри свойства от тези дето ги продават по автоаксесоарите.(еластичност)тей че може и да те узори , но пиши какво е станало все пак
                              Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                              ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                              Коментар

                              Working...
                              X