Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с бенз. помпа браво 1.6 - РЕШЕН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с бенз. помпа браво 1.6 - РЕШЕН

    моля които има ел схема на браво да ми помогне да качи да я разгледам , понеже не ми отива ток към бензиновата помпа и незнам вече какво да правя ... ходих при колега от форума на диагностика , после реших да мина и през елкон , току що се прибирам от елкона , нямам грешки на компа а немога да запаля .... не ми отива ток към помпата .....моля за ел схеми , търсачката е много гадна нищо немога да намеря

    #2
    Потърси ли в Download секцията на сайта

    Коментар


      #3
      Дано това ти помогне, само че си ги оголеми защото по големи не мога да ги кача!
      Прикачени файлове

      Коментар


        #4
        И това
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          кола

          а какво свети като палиш CODE гасне ли я отвори капак на помпата и проврери на Буксата какво не идва + или - ако е + провери релето и бушоните за него ако можеш пусни една жица за проба а на свешите идва ли и на дюзите импулс а как стана та не пали
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Скоро чистил ли си колата с прахосмукачка? Виж да не си ударил бутона под шофьорската седалка.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              Пускай две по-дебели жици директно към помпата и пробвай. Кое ти се губи маса или + ако е маса добре ако е плюс виж си релетата отпред. За каква кола става въпрос?
              Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

              Коментар


                #8
                Колеги относно бутона под седалката той реагира само при удар .... аз сам го натискал много пъти и никакъв резултат ... трябва да си прогониш кабелите към помпата и да намериш откаде ти идва проблема .... а и сигурен ли си че е от захранването .... може и помпата да е здала багажа .... за най-сигурно взимаш един мултицет и започваш да замерваш от помпата напреде .... и ще намериш откаде е проблема
                AUDI 1.8 20V TURBO
                ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

                Коментар


                  #9
                  не ми отива ток към помпата изобщо .... мерил съм с мултиметъра ... релетата съм ги сменял , само не знам кое е релето за време .... щото има някви в жабката , отгоре и и тях не ги знам за какво са

                  Коментар


                    #10
                    1. При измерването имаш ли добра маса, според която мериш че не ти идва ток? Ако мериш само на буксата на помпата - има 2 варианта - или не идва тока, или идва, но няма накъде да отиде, при което също се отчита 0.00 с мултицета. 2. Има 1 реле което е дадено отпред в двигателния отсек, което е основното реле за инжекциона. Ако то не работи - изобщо нищо няма да работи, а не само помпата. Може обаче и да не е там. Но според картинката е там. 3. От това реле до помпата няма никакви бушони. 4. Преди това реле има бушон, който е в кутийката с големите бушони, при шапката на десния амортисьор, вероятно 30 А. Провери него също.5. Всичко това важи за двигател на Браво 1.6 (98 -> )ред.: Провери също бушон 296-C - той отговаря за защитата на бобината на главното реле.Намери го тва "главно реле" и проследи дали не е прекъснат кабела от него до помпата.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      тва главно реле е точно пред чистачките , в едно като черна кутия , бушона за помпата е 25А ... сменил съм го релето и с новото не стана работата после един приятел го гледа мери някви работи че аз малко куцам с тея релета и каза че е наред ... бушона е здрав ..... неделя тръгвам по кабелите отзад напред ..... ама за сега не съм намерил хубава схема по която да се орентирам .... тва за кое ми се губи + или - ... не съм гледал просто видех че не отива ток , ше го проверявам .... ако някои намери по добра схема моля да ми прати .... а тая руската която е дал колегата по горе нещо немога да и разбера кое и е помпата , не я виждам

                      Коментар


                        #12
                        chaikata написа:
                        ..... ама за сега не съм намерил хубава схема по която да се орентирам ....
                        Е ти ако искаш може да си лежиш и да чакаш някой да ти ремонтира колата. Още в първия си пост по темата казах къде има схеми, и те са изключително хубави, подробни, с всеки елемент, всеки кабел, всеки цвят.Няколко човека питат дали ти се губи плюс, или минус, а ти викаш че не знаеш, но не отива ток. Как точно мериш? Ключарят също зададе добри въпроси. Всъщност виждаш ли как всички опитваме да помогнем, само като че ли ти не искаш.

                        Коментар


                          #13
                          Да беше написал и модела защото има разлика в схемите.
                          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                          Коментар


                            #14
                            Оги, брато, на работа съм от 7 до 7 от понеделник до събота, рядко се прибирам по рано.Bravo 1.6 - 90 коня 96 година

                            Коментар


                              #15
                              от сутринта се ровичкаме с баща ми ..... - си има , + си има след релето , но го няма отзаде на помпата .... и въпроса мие къде е тоя многофункционален блок които е даден на схемата след релето ?

                              Коментар

                              Working...
                              X