Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампата за маслото постоянно свети- Отремонтирана

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампата за маслото постоянно свети- Отремонтирана

    Имам Фиат Брава 1996г. 1,4MI .Днес след като ми се стори че ударих леко картера в една буца пръст изведнъж светна лампата за маслото.Спрях веднага и на пръв поглед нередности не констатирах.Масло имаше доста.Като запаля над 2000 оборота и лампата угасва.Но под тях свети постоянно.Сега започнах да смъквам картера(голяма мъка )Мисля да го поизправя с чук ,да не би да е опрял в сондата.Но ако не се оправи не знам какво да правя.Как да разбера дали е от датчика или от помпата?

    #2
    По принцип при такива удари запушваш цедката на сондата и в някой случаи се чупи самата сонда ако е алуминиева. Сваляй картера и го изправи и недей да караш така защото ще стане беля.

    Коментар


      #3
      Уважавам тези,които ме уважават!
      Clube do Marea!

      Коментар


        #4
        Според мен си спукал смукателя в картера над нивото на маслото и при ниски обороти засмуква въздух , не може да качи масло . При по високи , по-голям вакум и качва . Пак е въпрос на гадаене докато не отвориш и разбереш какъв е проблема .
        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

        Коментар


          #5
          V.Vencislavov написа:
          Колега,преди да се впуснеш в ремонт на този проблем,защо не отидеш да ти направят една диагностика на двигателя. Ако има нещо ще се покаже проблема на компютъра.

          Коментар


            #6
            V.Vencislavov написа:
            Колега,преди да се впуснеш в ремонт на този проблем,защо не отидеш да ти направят една диагностика на двигателя. Ако има нещо ще се покаже проблема на компютъра.
            Колега - моля те - постът ти е подвеждащ, и няма нищо, ама съвсем нищо общо с проблема. Моля те редактирай го, като вместо текста сложиш просто "...." . Моля !

            Коментар


              #7
              При същата ситуация като твойта,на Пунтото сина ми счупи смукателя.Изчукаха картера в сервиза(не беше пробит),сложиха смукател 2-ра употреба и сега е ОК.

              Коментар


                #8
                Абе то голямо разглобяване пада.Не мога да смъкна картера ,без да смъкна колекторните тръби.А те не се развиват. Сега продължавам с опитите.А как да разбера ,че цедката на смукателя е спукана или запушена?Там не мога да си обясня как е възможно да засмуква въздух?

                Коментар


                  #9
                  maranzika написа:
                  Абе то голямо разглобяване пада.Не мога да смъкна картера ,без да смъкна колекторните тръби.А те не се развиват. Сега продължавам с опитите.А как да разбера ,че цедката на смукателя е спукана или запушена?Там не мога да си обясня как е възможно да засмуква въздух?
                  Не знам как е твоя картер,но на Пунтото свалиха само долния капак.А смукателя и цедката са монолитна алуминиева отливка(или поне така изглеждаше),около 10-15 см.с разширение при цедката и стои под ъгъл около 45 градуса спрямо отвора към маслената помпа.Захваща се с 2 болта и е уплътнена с О пръстен.

                  Коментар


                    #10
                    Ами смъкнах картера и го изправих.По цедката не видях никъде нещо наранено или спукано.Сглобих всичко и сега лампата даже не угасва.Ще я карам на майстор ,май.

                    Коментар


                      #11
                      99% смукателя е спукан някъде и не поема масло а въздух.Свали го и го огледай хубаво,най-вече горе,където са болтовете.

                      Коментар


                        #12
                        Спукана е някъде сондата! (тръбата с цедката )Най-вероятното място е областта където свършва тръбата и планката, на която са завити болтовете (или беше един болт само.Не знам как е точно на този мотор)
                        == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                        На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                        Коментар


                          #13
                          Спукана е както ти писах в предния си отговор . При удара дори най- малкия натиск може да доведе до спукване. Не е задължително пукнатината да е голяма и видима за да просмуква въздух . При наличието на малка пукнатина [която не се вижда на пръв поглед] е достатъчно помпата да си дърпа въздух вместо масло , защото е по лесно по понятни причини :D
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #14
                            Имаме доста познали верният отговор. :D Благодаря на всички който отговориха.Спукана се оказа сондата.Завариха я и сега всичко е ОК.

                            Коментар


                              #15
                              maranzika написа:
                              Имаме доста познали верният отговор. :D Благодаря на всички който отговориха.Спукана се оказа сондата.Завариха я и сега всичко е ОК.
                              Радвам се че си решил проблема и всичко е Ок. Успех.
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар

                              Working...
                              X