Имам Фиат Брава 1996г. 1,4MI .Днес след като ми се стори че ударих леко картера в една буца пръст изведнъж светна лампата за маслото.Спрях веднага и на пръв поглед нередности не констатирах.Масло имаше доста.Като запаля над 2000 оборота и лампата угасва.Но под тях свети постоянно.Сега започнах да смъквам картера(голяма мъка )Мисля да го поизправя с чук ,да не би да е опрял в сондата.Но ако не се оправи не знам какво да правя.Как да разбера дали е от датчика или от помпата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата за маслото постоянно свети- Отремонтирана
Collapse
X
-
Според мен си спукал смукателя в картера над нивото на маслото и при ниски обороти засмуква въздух , не може да качи масло . При по високи , по-голям вакум и качва . Пак е въпрос на гадаене докато не отвориш и разбереш какъв е проблема .Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
V.Vencislavov написа:Колега,преди да се впуснеш в ремонт на този проблем,защо не отидеш да ти направят една диагностика на двигателя. Ако има нещо ще се покаже проблема на компютъра.
Коментар
-
maranzika написа:Абе то голямо разглобяване пада.Не мога да смъкна картера ,без да смъкна колекторните тръби.А те не се развиват. Сега продължавам с опитите.А как да разбера ,че цедката на смукателя е спукана или запушена?Там не мога да си обясня как е възможно да засмуква въздух?
Коментар
-
Спукана е някъде сондата! (тръбата с цедката )Най-вероятното място е областта където свършва тръбата и планката, на която са завити болтовете (или беше един болт само.Не знам как е точно на този мотор)== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Спукана е както ти писах в предния си отговор . При удара дори най- малкия натиск може да доведе до спукване. Не е задължително пукнатината да е голяма и видима за да просмуква въздух . При наличието на малка пукнатина [която не се вижда на пръв поглед] е достатъчно помпата да си дърпа въздух вместо масло , защото е по лесно по понятни причини :DФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
maranzika написа:Имаме доста познали верният отговор. :D Благодаря на всички който отговориха.Спукана се оказа сондата.Завариха я и сега всичко е ОК.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар