Здравейте! Малко предистория. Преди 8 месеца си купих Брава 1.4 12V от Германия, но когато я взех не забелязах, че на 4-та има едно тракане когато пусна педала на газта! Чудехме се, какво е един ми казва синхронизатор друг, че няма масло, 3-ти трето... и т.н. Когато забелязах, че от кутията тече масло. Отворихме я и забелязах, че е спукан капака закарахме я да я капнат с аргон, сменихме малслото, дори сложих някаква добавка за по-добро смазване, но нищо не се оправи тракането продължи, докато един ден просто 4-та се прецака. Прецака, ще рече влиза си без съединител кат у тях си , но само толкова влиза и колата се форсира, все едно е на свободна. От 2-3 месеца я карам така без 4-та. А сега вече ми тракат всички скорости като е на скорост и пусна крака от газата се чува едно тррррррррр , а и вече взеха да се чуват подобни шумове и на свободна.Та мойта молба е, някой имал ли е подобен проблем, от какво идва, какво трябва, или може да се направи.Да ремонтирам ли кутията, или да я сменям. Съгласен съм на всичко само искам да се оправи това, че вече взема да ме е страх да я карам така, ако и някоя друга скорост се прецака вече става гадно...Е това е накратко, който може да помага, ако съм изпуснал нещо питайтеП.П. сега си чукам главата, че много късно намерих този форум...има адски много полезни неща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със скотостната кутия
Collapse
X
-
Много време си я карал така счупена незнам... явно има проблем вътре в кутията, а маслото не е вълшебна отвара че да я оправи..моя съвет е - новано все пак нека по-разбиращите да кажат също мнение...П.П.: може и по съединителя ти да има трески за гладене и от него нещо да се е развалила и кутията. но при това положение първо би трябвало да почне от 1-ва предавка... виж във голям сервиз да ти я вдигнат и не предприемай нищо без съвета на добър механик!FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
-
Според мене хващай по моргите направо да търсиш кутия. Мисля че бях мяркал из форума че някой продаваше, разгледай темите за покупко/продажби.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Re: Проблем със скотостната кутия
source написа:Здравейте! Малко предистория. Преди 8 месеца си купих Брава 1.4 12V от Германия, но когато я взех не забелязах, че на 4-та има едно тракане когато пусна педала на газта! Чудехме се, какво е един ми казва синхронизатор друг, че няма масло, 3-ти трето... и т.н. Когато забелязах, че от кутията тече масло. Отворихме я и забелязах, че е спукан капака закарахме я да я капнат с аргон, сменихме малслото, дори сложих някаква добавка за по-добро смазване, но нищо не се оправи тракането продължи, докато един ден просто 4-та се прецака. Прецака, ще рече влиза си без съединител кат у тях си , но само толкова влиза и колата се форсира, все едно е на свободна. От 2-3 месеца я карам така без 4-та. А сега вече ми тракат всички скорости като е на скорост и пусна крака от газата се чува едно тррррррррр , а и вече взеха да се чуват подобни шумове и на свободна.Та мойта молба е, някой имал ли е подобен проблем, от какво идва, какво трябва, или може да се направи.Да ремонтирам ли кутията, или да я сменям. Съгласен съм на всичко само искам да се оправи това, че вече взема да ме е страх да я карам така, ако и някоя друга скорост се прецака вече става гадно...Е това е накратко, който може да помага, ако съм изпуснал нещо питайтеП.П. сега си чукам главата, че много късно намерих този форум...има адски много полезни неща.
Коментар
-
Частите по кутиите са скъпи и в много случаи се прибягва до втора употреба! По-лошото е, че за Брава 1.4 кутиите са много дефицитни и стават само от тази кола - все-пак вьпрос на късмет!FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
FIAT BRAVO 1.6 16V '97
Коментар
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Благодаря Ви момчета!Явно, ще се търси друга кутия, но преди дни се обадих в Стара Загора в две автоморги, просто за информация, ако се припегне до смяна, и в двете морги нямаха. Искаха да им занеса старата да я видят и да пуснат офицялана поръчка да ми търсят. Ама да свалям кутията да я нося в СТ да седи там да чакам, после да ходя пак да си я взимам, и ако не са намерили... абе дълга и широка. Ааа и между другото обадих се и на този Италианеца е София, и той нямаше (доста сопнат беше по-телефона незнам защо?)@zgabrovski, тази обява е от 24 Януари, минало е доста време, а и момчетата може да са се разбрали на ПМ, но все пак, ще пиша на момчето... дано нея е продал!"..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
Коментар
-
Искам да Ви попитам, кутия от BravO 1.4 12V, ще стане ли за мойта BravA."..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
Коментар
-
Re: Проблем със скотостната кутия
source написа:... А сега вече ми тракат всички скорости като е на скорост и пусна крака от газата се чува едно тррррррррр , а и вече взеха да се чуват подобни шумове и на свободна.Та мойта молба е, някой имал ли е подобен проблем, от какво идва, какво трябва, или може да се направи.Да ремонтирам ли кутията, или да я сменям. Съгласен съм на всичко само искам да се оправи това, че вече взема да ме е страх да я карам така, ако и някоя друга скорост се прецака вече става гадно...Е това е накратко, който може да помага, ако съм изпуснал нещо питайте"What shall it profit a man, if he should gain the whole world and lose his own soul"
Кара любимата червена Brava 1,4 12V
Коментар
-
Няма проблеми, ще пиша как се развиват нещата. Но и на мен ми беше така от началото на свободна с пуснат съединтел тракаше, като го натисна и спираше! Сега и да натискам и да не го натискам, пак си трака."..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
Коментар
-
ЗдравейтеСмених кутията, и покрай нея други работи! Съединител(пълен комплект)Предни накладкиКъс накрайник(ужассс много тропаше с разваления)Външен маншон на полуоскаСега всичко е ОК возията се промени, скоростите влизат супер, съединителя отлепя супер. Чувства се, че предницата е по-стегната.Отворихме старата кутия, гледката беше потресаваща! Всички зъбни колела бяха изядени, потрошени... Майстора се чудеше, как съм карал с такава кутия.Дано с новата нямам проблеми.Като ударих чертата излезе това:Кутия - 350лв. Куриер за нея - 15лв = 365лв.Горните неща - 250лв.(само пълния комплект съединител е 170лв.)Майстор - 50лв. за всичко (май трябва да му занеса бутилка уиски и кут. бонбони на пича) Общо -> 665лв.Бях писъл в една друга тема, че сменях и гарнитура на главата, термостат и др. поради прегряване(заради некадърното слагане на газовата уредба от един "баш майстор") та 200лв. отидоха и там! Какво стана: 665 + 200 = 865лв. като ги разделим на 1г. (скоро става толкова от както я карам) ми идва по 72лв. на месец! Това са само технически разходи, другите неща не ги броя. Дори и след всички тези разходи, още съм си влюбен в Бравичката! :D"..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
Коментар
-
source написа:ЗдравейтеСмених кутията, и покрай нея други работи! Съединител(пълен комплект)Предни накладкиКъс накрайник(ужассс много тропаше с разваления)Външен маншон на полуоскаСега всичко е ОК возията се промени, скоростите влизат супер, съединителя отлепя супер. Чувства се, че предницата е по-стегната.Отворихме старата кутия, гледката беше потресаваща! Всички зъбни колела бяха изядени, потрошени... Майстора се чудеше, как съм карал с такава кутия.Дано с новата нямам проблеми.Като ударих чертата излезе това:Кутия - 350лв. Куриер за нея - 15лв = 365лв.Горните неща - 250лв.(само пълния комплект съединител е 170лв.)Майстор - 50лв. за всичко (май трябва да му занеса бутилка уиски и кут. бонбони на пича) Общо -> 665лв.Бях писъл в една друга тема, че сменях и гарнитура на главата, термостат и др. поради прегряване(заради некадърното слагане на газовата уредба от един "баш майстор") та 200лв. отидоха и там! Какво стана: 665 + 200 = 865лв. като ги разделим на 1г. (скоро става толкова от както я карам) ми идва по 72лв. на месец! Това са само технически разходи, другите неща не ги броя. Дори и след всички тези разходи, още съм си влюбен в Бравичката! :D
Коментар
-
Според мен цената за всичко това, което свършиха е добра! Аз дори не съм ходил да купувам частите, те се обадиха и на другият ден всичко дойде. Показаха ми касовите бележки и се разплатих!"..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
Brava 1.4 12V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар