Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скотостната кутия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със скотостната кутия

    Здравейте! Малко предистория. Преди 8 месеца си купих Брава 1.4 12V от Германия, но когато я взех не забелязах, че на 4-та има едно тракане когато пусна педала на газта! Чудехме се, какво е един ми казва синхронизатор друг, че няма масло, 3-ти трето... и т.н. Когато забелязах, че от кутията тече масло. Отворихме я и забелязах, че е спукан капака закарахме я да я капнат с аргон, сменихме малслото, дори сложих някаква добавка за по-добро смазване, но нищо не се оправи тракането продължи, докато един ден просто 4-та се прецака. Прецака, ще рече влиза си без съединител кат у тях си , но само толкова влиза и колата се форсира, все едно е на свободна. От 2-3 месеца я карам така без 4-та. А сега вече ми тракат всички скорости като е на скорост и пусна крака от газата се чува едно тррррррррр , а и вече взеха да се чуват подобни шумове и на свободна.Та мойта молба е, някой имал ли е подобен проблем, от какво идва, какво трябва, или може да се направи.Да ремонтирам ли кутията, или да я сменям. Съгласен съм на всичко само искам да се оправи това, че вече взема да ме е страх да я карам така, ако и някоя друга скорост се прецака вече става гадно...Е това е накратко, който може да помага, ако съм изпуснал нещо питайтеП.П. сега си чукам главата, че много късно намерих този форум...има адски много полезни неща.
    "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
    дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
    Brava 1.4 12V

    #2
    Много време си я карал така счупена незнам... явно има проблем вътре в кутията, а маслото не е вълшебна отвара че да я оправи..моя съвет е - новано все пак нека по-разбиращите да кажат също мнение...П.П.: може и по съединителя ти да има трески за гладене и от него нещо да се е развалила и кутията. но при това положение първо би трябвало да почне от 1-ва предавка... виж във голям сервиз да ти я вдигнат и не предприемай нищо без съвета на добър механик!
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #3
      Според мене хващай по моргите направо да търсиш кутия. Мисля че бях мяркал из форума че някой продаваше, разгледай темите за покупко/продажби.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Re: Проблем със скотостната кутия

        source написа:
        Здравейте! Малко предистория. Преди 8 месеца си купих Брава 1.4 12V от Германия, но когато я взех не забелязах, че на 4-та има едно тракане когато пусна педала на газта! Чудехме се, какво е един ми казва синхронизатор друг, че няма масло, 3-ти трето... и т.н. Когато забелязах, че от кутията тече масло. Отворихме я и забелязах, че е спукан капака закарахме я да я капнат с аргон, сменихме малслото, дори сложих някаква добавка за по-добро смазване, но нищо не се оправи тракането продължи, докато един ден просто 4-та се прецака. Прецака, ще рече влиза си без съединител кат у тях си , но само толкова влиза и колата се форсира, все едно е на свободна. От 2-3 месеца я карам така без 4-та. А сега вече ми тракат всички скорости като е на скорост и пусна крака от газата се чува едно тррррррррр , а и вече взеха да се чуват подобни шумове и на свободна.Та мойта молба е, някой имал ли е подобен проблем, от какво идва, какво трябва, или може да се направи.Да ремонтирам ли кутията, или да я сменям. Съгласен съм на всичко само искам да се оправи това, че вече взема да ме е страх да я карам така, ако и някоя друга скорост се прецака вече става гадно...Е това е накратко, който може да помага, ако съм изпуснал нещо питайтеП.П. сега си чукам главата, че много късно намерих този форум...има адски много полезни неща.
        Вьв всички случаи трябва да се отвори кутията и да се прецени какви поражения има, според мен, доста!Частите по кутиите са скъпи и в много случаи се прибягва до втора употреба!По-лошото е, че за Брава 1.4 кутиите са много дефицитни и стават само от тази кола - все-пак вьпрос на късмет!

        Коментар


          #5
          Частите по кутиите са скъпи и в много случаи се прибягва до втора употреба! По-лошото е, че за Брава 1.4 кутиите са много дефицитни и стават само от тази кола - все-пак вьпрос на късмет!
          За успокоение частите не са много скъпи, а напротив, но труда във Ванто започва от 300+. Според това което го казваш, мисля, че си имал счупено зъбно на четвъртата, но после какво е станало незнам(случи ми се веднъж подобно на служебната Шкода).Успех, но я закарай първо да я видят!
          FIAT GRANDE PUNTO 1.3 MJT '09
          FIAT BRAVO 1.6 16V '97

          Коментар


            #6
            Виж това тукаhttp://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...EA%F3%F2%E8%FF
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              Благодаря Ви момчета!Явно, ще се търси друга кутия, но преди дни се обадих в Стара Загора в две автоморги, просто за информация, ако се припегне до смяна, и в двете морги нямаха. Искаха да им занеса старата да я видят и да пуснат офицялана поръчка да ми търсят. Ама да свалям кутията да я нося в СТ да седи там да чакам, после да ходя пак да си я взимам, и ако не са намерили... абе дълга и широка. Ааа и между другото обадих се и на този Италианеца е София, и той нямаше (доста сопнат беше по-телефона незнам защо?)@zgabrovski, тази обява е от 24 Януари, минало е доста време, а и момчетата може да са се разбрали на ПМ, но все пак, ще пиша на момчето... дано нея е продал!
              "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
              дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
              Brava 1.4 12V

              Коментар


                #8
                Искам да Ви попитам, кутия от BravO 1.4 12V, ще стане ли за мойта BravA.
                "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
                дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
                Brava 1.4 12V

                Коментар


                  #9
                  source написа:
                  Искам да Ви попитам, кутия от BravO 1.4 12V, ще стане ли за мойта BravA.
                  Ще стане , едно към едно са. Взимай и слагай.
                  Италианските коли са номер 1

                  Коментар


                    #10
                    Мерси Shefe
                    "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
                    дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
                    Brava 1.4 12V

                    Коментар


                      #11
                      Re: Проблем със скотостната кутия

                      source написа:
                      ... А сега вече ми тракат всички скорости като е на скорост и пусна крака от газата се чува едно тррррррррр , а и вече взеха да се чуват подобни шумове и на свободна.Та мойта молба е, някой имал ли е подобен проблем, от какво идва, какво трябва, или може да се направи.Да ремонтирам ли кутията, или да я сменям. Съгласен съм на всичко само искам да се оправи това, че вече взема да ме е страх да я карам така, ако и някоя друга скорост се прецака вече става гадно...Е това е накратко, който може да помага, ако съм изпуснал нещо питайте
                      Колега пиши като разглобиш кутията какъв е бил проблема. И аз лично имам подобен проблем. При мене се чува леко тракане само когато е изключена от скотост и съм пуснал съединителя. Когато го натисна, тракането изчезва. Не съм специалист, но предполагам, че може да е лагер (въпреки, че той по-скоро ще вие, а няма да трака).
                      "What shall it profit a man, if he should gain the whole world and lose his own soul"
                      Кара любимата червена Brava 1,4 12V

                      Коментар


                        #12
                        Няма проблеми, ще пиша как се развиват нещата. Но и на мен ми беше така от началото на свободна с пуснат съединтел тракаше, като го натисна и спираше! Сега и да натискам и да не го натискам, пак си трака.
                        "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
                        дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
                        Brava 1.4 12V

                        Коментар


                          #13
                          ЗдравейтеСмених кутията, и покрай нея други работи! Съединител(пълен комплект)Предни накладкиКъс накрайник(ужассс много тропаше с разваления)Външен маншон на полуоскаСега всичко е ОК возията се промени, скоростите влизат супер, съединителя отлепя супер. Чувства се, че предницата е по-стегната.Отворихме старата кутия, гледката беше потресаваща! Всички зъбни колела бяха изядени, потрошени... Майстора се чудеше, как съм карал с такава кутия.Дано с новата нямам проблеми.Като ударих чертата излезе това:Кутия - 350лв. Куриер за нея - 15лв = 365лв.Горните неща - 250лв.(само пълния комплект съединител е 170лв.)Майстор - 50лв. за всичко (май трябва да му занеса бутилка уиски и кут. бонбони на пича) Общо -> 665лв.Бях писъл в една друга тема, че сменях и гарнитура на главата, термостат и др. поради прегряване(заради некадърното слагане на газовата уредба от един "баш майстор") та 200лв. отидоха и там! Какво стана: 665 + 200 = 865лв. като ги разделим на 1г. (скоро става толкова от както я карам) ми идва по 72лв. на месец! Това са само технически разходи, другите неща не ги броя. Дори и след всички тези разходи, още съм си влюбен в Бравичката! :D
                          "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
                          дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
                          Brava 1.4 12V

                          Коментар


                            #14
                            source написа:
                            ЗдравейтеСмених кутията, и покрай нея други работи! Съединител(пълен комплект)Предни накладкиКъс накрайник(ужассс много тропаше с разваления)Външен маншон на полуоскаСега всичко е ОК возията се промени, скоростите влизат супер, съединителя отлепя супер. Чувства се, че предницата е по-стегната.Отворихме старата кутия, гледката беше потресаваща! Всички зъбни колела бяха изядени, потрошени... Майстора се чудеше, как съм карал с такава кутия.Дано с новата нямам проблеми.Като ударих чертата излезе това:Кутия - 350лв. Куриер за нея - 15лв = 365лв.Горните неща - 250лв.(само пълния комплект съединител е 170лв.)Майстор - 50лв. за всичко (май трябва да му занеса бутилка уиски и кут. бонбони на пича) Общо -> 665лв.Бях писъл в една друга тема, че сменях и гарнитура на главата, термостат и др. поради прегряване(заради некадърното слагане на газовата уредба от един "баш майстор") та 200лв. отидоха и там! Какво стана: 665 + 200 = 865лв. като ги разделим на 1г. (скоро става толкова от както я карам) ми идва по 72лв. на месец! Това са само технически разходи, другите неща не ги броя. Дори и след всички тези разходи, още съм си влюбен в Бравичката! :D
                            Ей това се казва цена за труд, колегата даже иска и да почерпи!

                            Коментар


                              #15
                              Според мен цената за всичко това, което свършиха е добра! Аз дори не съм ходил да купувам частите, те се обадиха и на другият ден всичко дойде. Показаха ми касовите бележки и се разплатих!
                              "..разбушувалите се емоции в мен катализираха горчива сълза, която сякаш
                              дирижирана от изкусен режисьор тупна точно върху ключодържателя ми "Фиат" , на който стои ключът към "сърцето" на моят автомобил.." :]
                              Brava 1.4 12V

                              Коментар

                              Working...
                              X