Привет колеги, имам малък проблем когато мотора е напално изтинал пали доста сресиращо по следния начин 1ви път върти без да припали, 2ри път припалва замалко, 3ти пали на няколко цилиндара (2,3 с голямо тесене) ако имам късмет може и да запали като хората и 4ти път пали като хората.Това е само когато е напълно изтинала, ако е леко загряла си пали от 1вия път.Мисля свещите да сменя,горивния филтър вече го смених.Някакви предложения има ли някой?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
труден старт при студен мотор на Bravo HGT
Collapse
X
-
Re: труден старт при студен мотор на Bravo HGT
vintiliran написа:Привет колеги, имам малък проблем когато мотора е напално изтинал пали доста сресиращо по следния начин 1ви път върти без да припали, 2ри път припалва замалко, 3ти пали на няколко цилиндара (2,3 с голямо тесене) ако имам късмет може и да запали като хората и 4ти път пали като хората.Това е само когато е напълно изтинала, ако е леко загряла си пали от 1вия път.Мисля свещите да сменя,горивния филтър вече го смених.Някакви предложения има ли някой?Уважавам тези,които ме уважават!
Clube do Marea!
-
Stefan Hadjov написа:Провери си температурните датчици на двигателя-на охлад.с-ма и на входящия въздух.Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
sonicempire написа:Stefan Hadjov написа:Провери си температурните датчици на двигателя-на охлад.с-ма и на входящия въздух.
Коментар
-
Не е от тях , моите съм ги сменял и двата за проба и не се оправя сори че съм толкова скептичен ама..... бая ядове брах и аз с това. Но прим мен газта даваше отражение, а ти газ нямаш. Абе провери ги датчиците, единия е на термостата, другия е някъде по смукателния колектор, ама на твоя мотор незнам къде точно за да те насоча точно към него.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар