Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

труден старт при студен мотор на Bravo HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    труден старт при студен мотор на Bravo HGT

    Привет колеги, имам малък проблем когато мотора е напално изтинал пали доста сресиращо по следния начин 1ви път върти без да припали, 2ри път припалва замалко, 3ти пали на няколко цилиндара (2,3 с голямо тесене) ако имам късмет може и да запали като хората и 4ти път пали като хората.Това е само когато е напълно изтинала, ако е леко загряла си пали от 1вия път.Мисля свещите да сменя,горивния филтър вече го смених.Някакви предложения има ли някой?
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    Re: труден старт при студен мотор на Bravo HGT

    vintiliran написа:
    Привет колеги, имам малък проблем когато мотора е напално изтинал пали доста сресиращо по следния начин 1ви път върти без да припали, 2ри път припалва замалко, 3ти пали на няколко цилиндара (2,3 с голямо тесене) ако имам късмет може и да запали като хората и 4ти път пали като хората.Това е само когато е напълно изтинала, ако е леко загряла си пали от 1вия път.Мисля свещите да сменя,горивния филтър вече го смених.Някакви предложения има ли някой?
    Колега,след като смениш тези консумативи изброени от тебе виж как е,предполагам че трябва да си пали като хората. Ако ли не,виж състоянието на дюзите.
    Уважавам тези,които ме уважават!
    Clube do Marea!

    Коментар


      #3
      И да ги смениш нема се оправи, има ли газ колата ?
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        Няма газ.
        Bravo HGT 2.0 20V

        Коментар


          #5
          кабели ,свещи ,дюзи ,бобини.... истината е някъде там ...
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            според мен проблема не е в бобините те правят проблем когато загрее двигателя,истината е по храненето с въздух и гориво.промии си стъпковото моторче с кореселин и виж дали ще има резултат,при мен помогна
            Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

            Коментар


              #7
              разби ми фантазиите sonicempire ще погледна как стоят нещата там Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
              Bravo HGT 2.0 20V

              Коментар


                #8
                Как се случи така че почна трудно да пали, от веднъж или постепенно се задълбочи проблема?
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Провери си температурните датчици на двигателя-на охлад.с-ма и на входящия въздух.

                  Коментар


                    #10
                    Stefan Hadjov написа:
                    Провери си температурните датчици на двигателя-на охлад.с-ма и на входящия въздух.
                    ако е повреден температурния датчик ще му бърка разхода и ще има детонации в генерацията от неизгорели газове и ще го прави и топла
                    Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                    Коментар


                      #11
                      sonicempire написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Провери си температурните датчици на двигателя-на охлад.с-ма и на входящия въздух.
                      ако е повреден температурния датчик ще му бърка разхода и ще има детонации в генерацията от неизгорели газове и ще го прави и топла
                      Ako датчика е замръзнал в показание на данни за топъл режим на двигателя и лъже контролера, ще има точно това което изброява и няма да има нараснал разход и детонации.

                      Коментар


                        #12
                        Stefan Hadjov написа:
                        Провери си температурните датчици на двигателя-на охлад.с-ма и на входящия въздух.
                        Къде точно се намира всеки от тях
                        Bravo HGT 2.0 20V

                        Коментар


                          #13
                          Не е от тях , моите съм ги сменял и двата за проба и не се оправя сори че съм толкова скептичен ама..... бая ядове брах и аз с това. Но прим мен газта даваше отражение, а ти газ нямаш. Абе провери ги датчиците, единия е на термостата, другия е някъде по смукателния колектор, ама на твоя мотор незнам къде точно за да те насоча точно към него.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            някой който да ме насочи по точно има ли
                            Bravo HGT 2.0 20V

                            Коментар


                              #15
                              vintiliran написа:
                              някой който да ме насочи по точно има ли
                              Мога да ти помогна с местонахожденията на датчиците и ст. мотор. Виж прикачения файл.
                              Прикачени файлове
                              3.0CRD

                              Коментар

                              Working...
                              X