Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

искам да си освежа стоманените джанти.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    искам да си освежа стоманените джанти.

    Здравейте колеги. Извинявам се ако има подобна тема,търсих ма нещо не ми се отдава.Здобих се с 2ве стоманени джанти за сега и искам да ги боядисам.Без гуми са и съм ги ошкурил.Въпроса ми е с ко да ги боядисам,грунд,боя,лак това онова всичко както си му е реда за да се запазят от ражда и слоя боя за максимален период.Цвета искам да е като на лети джанти,чудех се за сребарен феролит.Благодаря предварително и ви моля за съвет.

    #2
    Аз използвах за тази цел боя Протекта. Има я в различни цветове, даже две разновидности на сивото, цена около 5,50 за 0,5 литра, но задължително си вземи и разредител за боя Протекта.

    Коментар


      #3
      Колега ако джантите са ти за зимни гуми и са си най-обикновени метални каквито си мисля .... вземи 1 спрей сребарен феролит както си казал и не се занимавай с излишни глупости като грундове, лакове и т.н.
      AUDI 1.8 20V TURBO
      ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

      Коментар


        #4
        Ето какво направих аз миналата година! Джанти .. леко поръждясали. Сдобих се с ... много търпение; 2 спрея боя черен мат - Faust; Един голям флакон 600-800 ml. Duplicolor Rust Protective Primer; Преобразувател за ръжда. Имах и малко Кореселин (спирт също върши работа).1. Изтърках ги доста добре с телена четка и шкурка2. Минах ги с пробразувателя за ръжда - снимка 13. Минах ги със кореселин за да се обезмаслят!4. Облепих вентилите със изолирбанд и започнах да ги пръскам с грунда (Duplicolor Rust Protective Primer) 5. Пръскат се около 3 ръце с грунда като се оставя да изсъхва между ръцете по 10тина минути!6. След исъхване около 15 минути се започва с черния мат (3 ръце минимум) - Снимка 27. Оставят се да изсъхне поне 24 часа!Това е общо взето от лицевата страна! От вътрешната страна ги зачистих и ги минах с алкидна боя (червеникаво кафявата) и после напръсках 2 ръце някакъв черен спрей! Ако са зле вътрешните бордове процедурите са общо взето същите като при лицевата част!!
        Прикачени файлове
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Executer написа:
          Ето какво направих аз миналата година! Джанти .. леко поръждясали. Сдобих се с ... много търпение; 2 спрея боя черен мат - Faust; Един голям флакон 600-800 ml. Duplicolor Rust Protective Primer; Преобразувател за ръжда. Имах и малко Кореселин (спирт също върши работа).1. Изтърках ги доста добре с телена четка и шкурка2. Минах ги с пробразувателя за ръжда - снимка 13. Минах ги със кореселин за да се обезмаслят!4. Облепих вентилите със изолирбанд и започнах да ги пръскам с грунда (Duplicolor Rust Protective Primer) 5. Пръскат се около 3 ръце с грунда като се оставя да изсъхва между ръцете по 10тина минути!6. След исъхване около 15 минути се започва с черния мат (3 ръце минимум) - Снимка 27. Оставят се да изсъхне поне 24 часа!Това е общо взето от лицевата страна! От вътрешната страна ги зачистих и ги минах с алкидна боя (червеникаво кафявата) и после напръсках 2 ръце някакъв черен спрей! Ако са зле вътрешните бордове процедурите са общо взето същите като при лицевата част!!
          Поздравления за мераклииската работа.Много ме кефи добре свършената работа.

          Коментар


            #6
            Dimitar. написа:
            Аз използвах за тази цел боя Протекта. Има я в различни цветове, даже две разновидности на сивото, цена около 5,50 за 0,5 литра, но задължително си вземи и разредител за боя Протекта.
            Подкрепям! Някога и аз мераклийската първо жулих ръждата, после минавах с преобразувател за ръжда, после една-две ръце грунд, след това две-три ръце черна матова боя и накрая един-два слоя лак. Резултатът бе, че след една зима се появиха ръждиви петънца. които след време порастнаха и след две години резултатът бе, като в началото :D Затова без да се занимаваш с подобни операции си купи боята, която препоръчва колегата и удари една-две ръце! Тя действа, като преобразувател, грунд и боя!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              аз пък ударих 2 ръце на мойте жанти с обикновена боя матова (черна) за сега не са мръднали.....
              Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

              ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

              Коментар


                #8
                Аз моите само ги измих добре с веро, после малко ръждопреобразувател, черен спрей и се получи това http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=4379&start=165 (снимката на джантата). Колко ще издържи - не знам, но те и усилията и средствата бяха минимални.
                The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

                Коментар


                  #9
                  SilenceR написа:
                  аз пък ударих 2 ръце на мойте жанти с обикновена боя матова (черна) за сега не са мръднали.....
                  Чакай да дойде и мине зимата... :D
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    При мен боята се получи много добре, беше плътна и без наслоявания.. като на прахово общо взето! Не мога да кажа как изглеждат сега, защото в последствие ги продадох понеже си намерих други гуми за зимата! Но зимата си е зима, даже на джанти направени на пясъкостуй и после прахово се образуват ръждиви петънца!!
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      Vladim написа:
                      SilenceR написа:
                      аз пък ударих 2 ръце на мойте жанти с обикновена боя матова (черна) за сега не са мръднали.....
                      Чакай да дойде и мине зимата... :D
                      аз повечко от половин година от как ги боядисах. верно че зимата е по суров сезон и може да се появят ръжди , ама като за начинаещ като мен биват....
                      Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

                      ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

                      Коментар


                        #12
                        SilenceR написа:
                        Vladim написа:
                        SilenceR написа:
                        аз пък ударих 2 ръце на мойте жанти с обикновена боя матова (черна) за сега не са мръднали.....
                        Чакай да дойде и мине зимата... :D
                        аз повечко от половин година от как ги боядисах. верно че зимата е по суров сезон и може да се появят ръжди , ама като за начинаещ като мен биват....
                        А бе вие за тасове не сте ли чували?
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Бих препоръчал на всички, които имат джанти без гуми и мерак да ги разкрасят, следното: "тунинговане" в галваничен цех. Посредством химични реакции се отстранява ръждата и се нанася равномерно и трайно покритие със сребрист цвят. За комплект джанти в Пазарджик услугата преди 2 години беше 20-30 лв.
                          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                          Коментар


                            #14
                            BO написа:
                            А бе вие за тасове не сте ли чували?
                            Много ясно, че тези джанти се търкалят с тасове, които спомагат за задържането на вода и поява на ръжда! :D За следващата си кола ще купя комплект ляти джанти и за зимата!
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #15
                              Най добре стават на пясъкоструйка, изчистват се до метален блясък и после само се лакират и стават уникални.

                              Коментар

                              Working...
                              X