Executer написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нестабилност при висока скорост ? - РЕШЕНО
Collapse
X
-
ivan_dice написа:Колеги не ми е изобщо смешно на 2 пъти щях да потроша новата ми (стара) кола .... нестабилноста според мен идва в мемента в който подадеш газ ....но незнам откаде се получава проблема .... има го и при 40-50 има го и при 90-100-130 .... разлика никаква .... в момента в който набереш над 40 .....предницата все едно е стъпила на ледена парзалка .....Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Би ли се аргументирал защо и как избра тази цифра 120.А като при него става при 40 и при 130-140 тогава кой е виновен.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Atanas71 написа:Предното предаване има склоност при подаване на газ да отваря сходимоста на предните колела , затова на колите с предно предаване ъгъла на затворенос на предните колела е по-голям от на тези със задно. Като изхождаме от горе писаното , според мен когато подаваш газ и ускоряваш предницата се отваря .
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Atanas71 написа:Предното предаване има склоност при подаване на газ да отваря сходимоста на предните колела , затова на колите с предно предаване ъгъла на затворенос на предните колела е по-голям от на тези със задно. Като изхождаме от горе писаното , според мен когато подаваш газ и ускоряваш предницата се отваря .Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Колеги .... от изписаното до тук разбрах че проблема ми е доста сериозен ако е усукана геометрията на предницата или на задния мост ..... което ме навежда на мисълта че ще трябват още пари за ремонти .... живи и здрави утре отивам при най-добрия майстор в града (както споменах в един от постовете си той се занимава само с тея работи) и ще му кажа да ми направи пълна диагностика на окачването отпред и отзад да видим откаде иде проблема !!!! стискайте палци да не е нещо сериозно !AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Защо ли си мисля че тия мизерии са ти от биалетките(+ предни амортисьори може би)....моите биалетки преди да ги сменя,колата ми доста си криволичеше,особенно когато застъпех някоя неравност с едната гума (под неравност имам впредвид: нали знаете,когато копаят някой канал на улицата и после го асфалтират без да натъпчат земята отдолу и след време тази кръпка пропада и там пътя е по нисък) Та точно по такъв път когато отивах на работа,Бравото беше като разкрачена Жигула с много луфтове :D НО след като смених биалетките,влана стана по-стегнат и не занасяше по това въпросното пропадане на пътя......та дано съм помогнал и дано говорим за едно и също,пък и не са скъпи биалетките-смени ги може от тях да е....или от нещо друго+тяхFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Бравата ми беше така, лесно се завърташе. Проблема си го знаех де, първо колата е доста лека отзад, а не е малка и второто беше изпуснал дясен заден амортисьор. По този път, който казваш през Клисура съм минавал много пъти и там по завоите бях като на рали, като с ръчна ги взимах. Събрах си пари за амортисьори и ги смених, разбира се и двата комплект. След това този проблем изчезна, също и нови гуми.Карах колата така някъде около една година и за това време съм установил, че Бравата празна е доста по-нестабилна. Отзад като се качат двама човека и става съвсем друго. То ти имаш Браво де, но разликата е в багажника само, по книжка междуосието на колите е еднакво. Другото за кола с предно предаване, влезеш ли в завоя натискаш газта, а и леката хидравлика също подвежда. Веднага се усеща как е прибира да не бяга.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Еми незнам,при мен имаше едно такова поднисане и след смяната им се оправи.... Мисля че при колегата ivan_dice проблема е съвкупност от няколко неща...ще си каже като я вземе от майстор какво и е билоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Колеги ново 200 .... стабилноста се оправи от самосебеси ... нз как стана номера ама тая сутрин като се качих сичко си и беше ОК ( с изключение на мокрия под от другата тема) ама ми направи впечатление че след като запаля и тръгна лампата за ръчната спирачка ми пресветка (междука)..... проверих спирачната течност .... всичко си беше ОК .... и като натисна спирачка предницата занася на ляво .... а задницата бега на десно ....AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
ivan_dice написа:Колеги ново 200 .... стабилноста се оправи от самосебеси ... нз как стана номера ама тая сутрин като се качих сичко си и беше ОК ( с изключение на мокрия под от другата тема) ама ми направи впечатление че след като запаля и тръгна лампата за ръчната спирачка ми пресветка (междука)..... проверих спирачната течност .... всичко си беше ОК .... и като натисна спирачка предницата занася на ляво .... а задницата бега на десно ....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар