Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно ли се сменя фар?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ogi28b написа:
    Там е моторчето за вертикално регулиране от купето. Ти реши дали е проблем да не е включено, или не
    Ами то хубаво ама на новия фар като няма таква букса...а самия фар е с моторче за регулиране на фаровете....
    Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

    Коментар


      #17
      Не знам какво ще е това моторче без да има място за тока да му се включи. Сега като помисля, не съм сигурен дали самата букса не се вадеше по някакъв начин, в смисъл да си пренесеш старата на новия фар. Според мен - рекламация на фара. Казваш че не разбираш, и майстора който ти го сменя ти е показал че няма букса, а ти не си знаел да провериш още като си го купувал дали всиччко е наред. Това може да е просто имитация на моторче, сигурно има 2 зъбни колела, които предават въртенето към рефлектора за регулиране.

      Коментар


        #18
        ogi28b написа:
        Не знам какво ще е това моторче без да има място за тока да му се включи. Сега като помисля, не съм сигурен дали самата букса не се вадеше по някакъв начин, в смисъл да си пренесеш старата на новия фар. Според мен - рекламация на фара. Казваш че не разбираш, и майстора който ти го сменя ти е показал че няма букса, а ти не си знаел да провериш още като си го купувал дали всиччко е наред. Това може да е просто имитация на моторче, сигурно има 2 зъбни колела, които предават въртенето към рефлектора за регулиране.
        И аз си мисля за пренос на старата букса към новия фар. Ако не стане-рекламация. Мерси, Оги
        Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

        Коментар


          #19
          Новият фар е с ръчно регулиране. Върши работа.
          Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

          Коментар


            #20
            Независимо от това, че е с ръчно регулиране може да му се сложи моторчето от стария фар.Ако е някакво менте не знам, но на оригиналните ако няма моторче има предвидено място за поставянето му
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #21
              Слав написа:
              Независимо от това, че е с ръчно регулиране може да му се сложи моторчето от стария фар.Ако е някакво менте не знам, но на оригиналните ако няма моторче има предвидено място за поставянето му
              И на мен ми се струва възможно, ще пробвам да сваля от стария фар. Новия е Депо (сигурно менте), стария е ориг Валео
              Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

              Коментар


                #22
                Колега, можеш да смениш моторчето. Не смевяй Валео с Депо. Оправяй Валео-то. Аз от глупост си счупих стъклото на Валео-то и сложих Депо. Сега ще си оправям стария. Депо не е фар а пародия.

                Коментар


                  #23
                  Моторчето от Валео става на Депо. Пробвал съм. Завърташ го на 90 градуса, до колкото помня, и дърпаш.

                  Коментар


                    #24
                    naskobg написа:
                    Колега, можеш да смениш моторчето. Не смевяй Валео с Депо. Оправяй Валео-то. Аз от глупост си счупих стъклото на Валео-то и сложих Депо. Сега ще си оправям стария. Депо не е фар а пародия.
                    Съгласен съм, колега. Но цената беше определяща.
                    Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                    Коментар


                      #25
                      tomny написа:
                      Моторчето от Валео става на Депо. Пробвал съм. Завърташ го на 90 градуса, до колкото помня, и дърпаш.
                      Ще пробвам!!!Благодаря!
                      Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                      Коментар


                        #26
                        tomny написа:
                        Моторчето от Валео става на Депо. Пробвал съм. Завърташ го на 90 градуса, до колкото помня, и дърпаш.
                        Колега, едно въпросче: Смъкнах старото моторче, а на новия фар трябва ли да махна ръчната машонка и как?
                        Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                        Коментар


                          #27
                          yonkok написа:
                          tomny написа:
                          Моторчето от Валео става на Депо. Пробвал съм. Завърташ го на 90 градуса, до колкото помня, и дърпаш.
                          Колега, едно въпросче: Смъкнах старото моторче, а на новия фар трябва ли да махна ръчната машонка и как?
                          Махаш машинката и слагаш моторчето. Как иначе?

                          Коментар


                            #28
                            naskobg написа:
                            yonkok написа:
                            tomny написа:
                            Моторчето от Валео става на Депо. Пробвал съм. Завърташ го на 90 градуса, до колкото помня, и дърпаш.
                            Колега, едно въпросче: Смъкнах старото моторче, а на новия фар трябва ли да махна ръчната машонка и как?
                            Махаш машинката и слагаш моторчето. Как иначе?
                            Мда, прав си че май няма друг начин...
                            Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.

                            Коментар

                            Working...
                            X