Извинявам се за може би глупавия въпрос, но ми предстои смяна на фар. Купих си новия и сега се чудя дали има някакви невероятно особености при смяната му или просто развивам болтове?Става въпрос за Браво 1,8 ГТ, 1997 г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно ли се сменя фар?
Collapse
X
-
Re: Трудно ли се сменя фар?
yonkok написа:Извинявам се за може би глупавия въпрос, но ми предстои смяна на фар. Купих си новия и сега се чудя дали има някакви невероятно особености при смяната му или просто развивам болтове?Става въпрос за Браво 1,8 ГТ, 1997 г.
-
Re: Трудно ли се сменя фар?
naskobg написа:yonkok написа:Извинявам се за може би глупавия въпрос, но ми предстои смяна на фар. Купих си новия и сега се чудя дали има някакви невероятно особености при смяната му или просто развивам болтове?Става въпрос за Браво 1,8 ГТ, 1997 г.Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
-
При мен левият, като го махах за първи път ми беше много трудно до като откача тия букси - няма никакво място, но може и заради двигателя да е Иначе колегите са ти го обяснили - няма нищо страшно. Аз мойте 2-3 пъти съм ги свалял и слагал.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Geraka написа:При мен левият, като го махах за първи път ми беше много трудно до като откача тия букси - няма никакво място, но може и заради двигателя да е Иначе колегите са ти го обяснили - няма нищо страшно. Аз мойте 2-3 пъти съм ги свалял и слагал.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
yonkok написа:А защо да не махна първо кабелите? А после да вядя от ябълката?
Коментар
-
ogi28b написа:yonkok написа:А защо да не махна първо кабелите? А после да вядя от ябълката?Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
-
yonkok написа:Не се сърди)
Коментар
-
ogi28b написа:yonkok написа:Не се сърди)Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
-
ТакаааСмяната наистина не е трудна. По отношение на това кое по-напред: кабелите или измъкване от ябълката. Според мен по-добре първо кабелите. за тези коитто имат по-големи ръце ще е трудно обаче. Аз се справих доста лесно. Натискам едната скоба нагоре подхващайки от долната страна на буксата, другата настрани. Пръс с ВД40 на ябълката и хоп.ОБАЧЕ ИМАМ ПРОБЛЕМ...Остана ми една невключена букса. Просто на новия фар няма такъв куплунг. Прилагам снимка. Ако можете да ми кажете проблем ли е да не е включена.Кърти, чисти, извозва, а понякога прави пастет.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар