Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за какво служи този датчик

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за какво служи този датчик

    може ли някой да ми каже за какво служи този датчик.Намира се между 2ра и 3та свещ и като го развих от там бликна антифриз.При проверка с мултицет не дава никакво съпротивление.питам за него понеже съм чувал че имало някакъв датчик за студено палене който ако се прецака двигателя започвал да работи неравномерно ,да притриса и да губи обороти.А точно това се случва и при моя мотор.Колата е фиат крома 89г.2000куб.
    Прикачени файлове
    1989 Croma 2000 i.e

    #2
    В посочения район са два датчика. Единият ти дава инфо на компа за температура на двигателя (с две крачета), но не този на снимката (поне моя изглежда по друг начин) , а другия дава инфо на водача на колата (почти като този на снимката , моят е с три крачета защото имам и светлинна индикация). Правилно ти е "бликнало" антифриз.
    ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

    FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

    Коментар


      #3
      добре тва ясно ама на мен индикацията за температурата на двигателя си ми работи коректно а самия датчик дори и при нагряване не вади никакво съпротивление .все едно е изгорял
      1989 Croma 2000 i.e

      Коментар


        #4
        Ще направя снимки на моите датчици и ще ти обясня кой колко съпротивление има по книга (сервизни стойности). Нали не си мислиш, че сега ще правя снимки. Датчика с двете крачета , разположен в близост до термостата (това което ти отваря големия кръг), има следните стойности спрямо сервизната документация -10С 8,100 до 10,700 ома ; +20С 2,280 до 2,720 ома ; +80С 292 до 362 ома . Според мен ти ме питаш за другия датчик , който при мен е с три крачета. На по-късен етап (след 2-3 дена) мога да ти дам и неговите стойности.
        ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

        FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

        Коментар


          #5
          Най вероятно това е температурен датчик даващ информация на компа колко е загрял двигателя и той определя в какъв режим да работи.Ако не ти работи коректно този датчик би трябвало да имаш завишен разход на гориво.Премери съпротивлението му,при студен двг трябва да е голямо/точните параметри не ги знам/,а при затопляне на двг трябва да пада съпротивлението.Щом установиш,че не работи си слагаш нов и така.

          Коментар


            #6
            Поне при мен горе-долу на това място се намира т.нар. детонационен датчик.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #7
              колега датчика съм го проверил и както писах по горе не дава никакво съпротивление нито като е студен нито като го загрея .Все едно е изгорял.А двигателя ми определено се държи странно и губи обороти и се питам дали не е заради този датчик .Гледах в axm-auto каталога но такъв датчик като моя не открих
              1989 Croma 2000 i.e

              Коментар


                #8
                Ами напртотив има го ето:http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

                Коментар


                  #9
                  верно бе :D аз както винаги съм недовидял.Жалко че не са написали нищо за съпротивлението
                  1989 Croma 2000 i.e

                  Коментар


                    #10
                    Ето:
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #11
                      мерси за инфото колега.Май ще купувам нов датчик ,но щом той е за температурата на водата надали двигателя ми се влияе от него
                      1989 Croma 2000 i.e

                      Коментар

                      Working...
                      X