Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дръжката на вратата и част от парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с дръжката на вратата и част от парното

    Дадох днес колата на сестра ми и веднага прецака нещо.1во : Откъртила е дръжката на вратата, как го е направила, никой не знае. По принцип тая дръжка е калпава, аз на няколко пъти съм я закачал, но незнайно защо се откача 2ро : Паднало е някакво парче от централната конзола. Според мен е нещо което регулира клапата за отваряне затваряне на парното на таблото, защото сега като го мърдам, и клапата изобщо не отваря/затваря. Как го е счупила - един Господ знае http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...fjG1Gk3hrI.JPGhttp://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...O1dA7BJmXu.JPGЕти снимки
    Fiat Bravo 1.4 12v

    #2
    дръжката се оправя лесно, погледни темата за смяна на дръжки и ще ти стане ясно. Последния път клогато си дадох колата на сестрами ми я върна с размазан калник, такаче внимавай
    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

    Коментар


      #3
      Аз дръжката я оправям, вкарвам палчето в дупката, но проблема е че се вади много лесно.
      Fiat Bravo 1.4 12v

      Коментар


        #4
        точно за това, отвори и виж кое не е наред
        Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
        Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

        Коментар


          #5
          Проблема с дръжката ти е че теловете завършват с ябълка която лагерува в една пластмасова втулка. Като се поизноси тази втулчица и започва да изтърва ябълката. Решения могат да се измислят много. Като се започне от търсене по моргите (но трябва цели механизми), та може да се мисли за начини за оплътняване на луфта като например да се капне малко силикон или да се натопи малко пластмаса там където е износено и т.н. П.С. Аха сега се позмаислих и не си спомням дръжките как точно завършват и какво е изтървало .. сори
          Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


          Когато целта е всичко и пътят е без значение!

          Коментар


            #6
            това на втората снимка е от изходите на въздуховодите. там където насочваш струята въздух накъде да духа. в ляво или дясно има едни "бутони" които затварят притока на въздух. това нещо е лостчето което затваря клапата.Малко несвързано но дано си разбрал.
            F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
            F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

            Коментар


              #7
              gamencerista написа:
              Аз дръжката я оправям, вкарвам палчето в дупката, но проблема е че се вади много лесно.
              И аз имах същия проблем и я вързах със свинска опашка.
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #8
                bbw написа:
                това на втората снимка е от изходите на въздуховодите. там където насочваш струята въздух накъде да духа. в ляво или дясно има едни "бутони" които затварят притока на въздух. това нещо е лостчето което затваря клапата.Малко несвързано но дано си разбрал.
                А идея как да го турна пак там ??
                Fiat Bravo 1.4 12v

                Коментар


                  #9
                  gamencerista написа:
                  bbw написа:
                  това на втората снимка е от изходите на въздуховодите. там където насочваш струята въздух накъде да духа. в ляво или дясно има едни "бутони" които затварят притока на въздух. това нещо е лостчето което затваря клапата.Малко несвързано но дано си разбрал.
                  А идея как да го турна пак там ??
                  Като свалиш централната конзола ще видиш от коя страна ти липсва и по подобие на другата го поставяш.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #10
                    Stefanaki написа:
                    gamencerista написа:
                    bbw написа:
                    това на втората снимка е от изходите на въздуховодите. там където насочваш струята въздух накъде да духа. в ляво или дясно има едни "бутони" които затварят притока на въздух. това нещо е лостчето което затваря клапата.Малко несвързано но дано си разбрал.
                    А идея как да го турна пак там ??
                    Като свалиш централната конзола ще видиш от коя страна ти липсва и по подобие на другата го поставяш.
                    зависи откъде е паднало може да е от центъра а може и от страни където обдухва прозорците/ по вероятно/ размърдай лостчетата и ще разбереш откъде е. чува се как се движи клапата. а мърдането е по трудно. там където се мести лесно значи е от там.Иначе колегата Stefanaki е прав разглобявш таблото - ругаеш слагаш джаджата -ругаеш сглобяваш и вече псуваш Ако пък успееш да се държиш прилично значи имаш по корави нерви от моите
                    F/I/A/T/ Stilo 1.9 16v 04г.
                    F/I/A/T/ Marea 1.6 16v 97г. - EX

                    Коментар


                      #11
                      Така отново на линия да питам дръжката във вода ли да я потопя за да се надуе, или имам един силикон ама незнам дали ще стане с него че той е такъв за уплътняване и "хастара" на вратата не хвана като го слагах обратно.
                      Fiat Bravo 1.4 12v

                      Коментар

                      Working...
                      X