Колеги имам странно омазняване на долното каре(това което е близо до пода).Хидравличната течност не мърда.Вчера се заиграх и избърсах от прахоляк и подсуших.Малко след каране там пак се омаслява(започва да блести), бутам мириша няма мирис на хидравлична-теност .Та почвам да се чудя дали е възможно вътре в купето да се оттича хидравлична течност точно на долното каре!?п.с.Горе карето също е омазнено малко под волана но там има нещо като грес.Та тук доло да омазнява така( и там има грес) но да с еттопи така че да омаслява. Чакам идеи и съвети!Гледах на една Мареа и на мойто Типо но ням атакова нещо.Говоря за Мареата от подписа!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Омасляване на долно каре на волана - уплътнение!
Collapse
X
-
Това каре долу се хваша към пръта на рейката (което не е точно прът щото тя е хидварлична). От колко време го прави? Капе ли или е омаслено просто ?||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Просто е омаслено!Така купих колата преди 3 месеца.Освен това течността в казанчето е малко над максимума, ако и това има значение и не мърда.То и на цвят не е червеникаво няма и мирис.Има неква смазка като грес ама да се топи постоянно тя ще свърши Или причината е в повече хидравлична течност в казанчето или просто изпуска по-малко от там!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Мда, оказа се тва което си мислех и не исках да е то.Първо намалих количеството на хидравлична течност малко под максимума(махнах близо 100 мл).После слизах в канала да видя кво става, там е сухо около рейката.Влязох вътре с глава под таблото, запалих и въртях волана.Теч не се виждаше.Бутнах с един тампон за уши под болта( с вертикални разрези и съвсем леко омаслява.По никакъв начин не може да се каже, че губи хидр.течност.Нивото в казанчето си стой там където си е било винаги.Твърде незначително омасляване, което след време може да се окаже по сериозно.Да има семеринг и да дал фира ...може би, дали може да се смени от към купето нямам идея,.Сега ще търся в е-епр за кво става дума, после и в ръководството.Ако има някой срещал се с тоя проблем нека бъде полезен Едит: Уплътнение номер 7 или 11 тва лъсна в еперnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Tornado написа:Върши ли работа тази?now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Еми остава да намериш такова уплътнение! Карето не се откача трудно, ама дано не се налага да източваш хидравличната течност...Успех!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар