Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ремонт и регулиране на съединител при фиат Панда 4x4 -- 1988

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ремонт и регулиране на съединител при фиат Панда 4x4 -- 1988

    Колеги ако някой е сменял къединител на това чудо моля нека ми пише . Проблема ми е :С натегнато до край жило отделя най-голе с охлабено най-долу като го натегна на средата педала се движи все едно е откачено жилото. Смених притискателния диск с нов, феродовия беше здрав и феродото добро, но след като го сложих пак същото. Чюдя се защо няма средно положение и като натисна педала да отделя нормално.

    #2
    А защо го натягаш докрай и отхлабваш отново до край пък и на средно положение го слагаш. Отхлабваш до край и започваш да натягаш по малко и така докато не дойде на средата или където искаш да бъде.

    Коментар


      #3
      грешно съм се изразил не го натягам до край, а точно както го обясняваш колега, но навивам резбата на жилото почти до край, а и съединителя отделя най-горе. Ако го оставя малко преди да е натегнат както пиша по горе педала стои всякаш жилото е откачено, а то не е и вилката има лувт в обратна посока това дали е нормално в смисъл не към купето ,а към радиатора

      Коментар


        #4
        колега сега установих,че има някакъв шум и като натисна педала на съединителя шумът се загубва, този шум се появи след като сложих новия притискателен диск, предполагам, че е от лагера, но при стария диск го нямаше хума , а и като го бях разглобил лагера ми изглеждаше здрав.

        Коментар


          #5
          При тази панда, притискателния лагер винаги ли е в контакт с притискателния диск?
          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

          Коментар


            #6
            явно при стария притискателен диск не е но при този незнам щом се чува шум сигурно постоянно е в контакт охлабих жилото до край, но пак се чува. дали може да е нещо от вилката на която е захванат лагера. Незнам как се захваща

            Коментар


              #7
              Ако са конструктивно еднакви притискателните дискове, и така трябва и ако лагера е винаги в контакт с притискателя е възможно новия лагер да е кофти. Когато е отпуснат педала на съединителя, лагера се върти ненатоварен и кой знае какво става. Като се натовари му изчезват луфтовете.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар

              Working...
              X