Направи ми впечатление, че при по-висока скорост (130 - 140 км/ч) колата ходи леко наляво-надясно и се налага да "обирам" от волана. Това не е от скоро, но не ми се случва често да вдигам такива скорости и затова не съм обръщал чак такова внимание. Ходих на сервиз и ми казаха, че всичко по окачването е наред и няма луфтове. На две места за регулиране на преден/заден мост ми казаха, че всичко е в нормите. Въпросът ми е къде може да е този луфт? Рейка нещо...? Как да разбера?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ходи наляво-надясно. Луфт, но къде?
Collapse
X
-
Колега може и от кофти амортисьори да сее. Шкода супебр чисто нова след 130км започва да сее, влиза в сервиз преглежда се всичко и казват, че всичко е ОК. Отново се излиза на магистралата и си е същото, отново в сервиза, всичко се сменя и пак си е тая :D Никой не може да каже къде е проблема, с 19-ката имах същият проблем, отново сееше при напълно изряден автомобил.
Коментар
-
Доколкото знам при скорост над 130 - 140 км/ч колата се влияе повече от задницата!Мога да го потвърдя с личен опит.. Като бях със стария мост към 130-140 се усещаха вибрации, сега след като сложиш нов мост със почти всичко ново по него, нямам никакви проблеми!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
gamma написа:Волана си го държа направо и не го мърдам, а колата лееееекичко започва да ходи ту наляво, ту надясно все едно на пориви духа страничен вятър.CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
-
сервизите нямат навика да хващат малките луфтове и не дотам малките. явно е, че при теб има луфт, къде никой не може да каже по форума. по въпроса със сервиза на мен ми тропаше нещо отпред преди доста време и ходих 2 пъти в ем комплект в различни сервизи и все била идеална, 3 път отидох в един мнооого модерен сервиз дето вдигаха с някъв специален подемник, валяци врътяха, завиваха колелетата,м гледаха с огледала, тресоха и не знам кви простотии още- била сълза здрава. дообре ама аз не съм глух и тропа- откачих шарнирите и вядях, че са тръгнали. скоро смених носачите, а 3 сервиза се бяха изказали преди това.... не им разчитай, а си вдигни колелата едно по едно и провери както накрайниците, така и шарнирите.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Така като чета, значи може да е от какво ли не по предницата... Преди месец някъде сменях предни спирачни дискове и поогледай, но луфт не намерих. Всичко си беше "стегнато".Търсенето продължава...Executer написа:Доколкото знам при скорост над 130 - 140 км/ч колата се влияе повече от задницата!Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
gamma написа:Така като чета, значи може да е от какво ли не по предницата... Преди месец някъде сменях предни спирачни дискове и поогледай, но луфт не намерих. Всичко си беше "стегнато".Търсенето продължава...Executer написа:Доколкото знам при скорост над 130 - 140 км/ч колата се влияе повече от задницата!CSI in the CAR !!!
Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.
ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар